alguien de granollers ????

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: YETA » dt. març 06, 2007 3:52 pm

Hola mis niñasssssssssssssssss!!!!

Que abandonaitas que os tengo :-/ pero ahora voy fatal de tiempo.

Bueno, a ver por donde empiezo.... EL SABADO TENGO PRUEBA DE VESTIDO, BIENNNNNNNNNNNNNNNNNNN, UUUUUUUUUUEEEEEE UUUUUEEEEEE ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: QUE GANITAS QUE TENGOOOOOOOOO!!!! yo ya estaba preocupandome, que todas os ibais haciendo las pruebas y a mi no me llamaban.

El tema de zapatos, pues bueno, tengo unos y ya no me caliento mas la cabeza, la amiga de Ana me los ha intentado conseguir, pero los que me gustan el tacon es negro y queda feo y otros que eran todo blancos no tiene mi nº y los necesito para el sabado. Hoy he hablado con ella y me ha dixo que te has pasado Anna, te tengo controlaita!!! jejejejeje. GUAPA :-()-)

Ahora estoy con el tema de la ropa interior, pero lo tengo controlado.

ROSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAA yo quiero verteeeee con tu vestidito, joooooo :-( mandame a mi tambien las fotos.

Mireia explica'm com va anar el curset i que es el que veu fer, explica explica porfi.
Euge este sabado vuelvo a ir a lo del ramo, ya te diré que tal andan por aqui de precios.

Estoy por aqui.

Besitos
YETA
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2235
Membre des de: dj. jul. 06, 2006 3:01 pm

EntradaAutor: Euge » dt. març 06, 2007 4:08 pm

MAS PEINADOS....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge

Imatge
Euge
:: núvia d'argent

Entrades: 2502
Membre des de: dl. oct. 30, 2006 5:14 pm

EntradaAutor: Euge » dt. març 06, 2007 4:09 pm

+++++++++++
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: Euge » dt. març 06, 2007 4:35 pm

HOMBRE HOLA YETA!!!!!! Cuanto tiempo.... sie esque nos tienes super-avanndonadas..... :-( je,je,je

Bueno... veo que al final te has resignado con los zapatos ¿no?

Ya me contaras de los ramos.... a ver como estan de precio por ahi.
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: mireia07 » dt. març 06, 2007 5:35 pm

Yeta, el divendres va venir un matrimoni a fer-nos una xerrada sobre el matrimoni, la convivencia.... tu vius en parella???? Ens van donar uns textos per llegir ens vam separar per grups (nois per una banda i noies per una altre i ho haviem de discutir) La veritat va estar guai, almenys vam riure una estona!!
I el dissabte ens va fer la xerrada el marc, el diaque de la garriga. Hi havia 2 parts, al primera més de rotllo i la segona era el protocol a la cerimonia. Ens van donar un llibret per parella i anavem repassant. Tampoc no va estar mal però jo portava dreta desde les 6:30 del matí, sense fer siesta, i tenint un dia de bojos, i la veritat... tenia unes ganes de posar-me al llitet!!!!

Però va estar molt millor del que em pensava!!! :-) :-) :-)

Rosa..... nosaltres no t'hem vist.... joooooooooooo.... que diuen que estàs guapíssima!!1 Jo et vull veure!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: merce i albert » dt. març 06, 2007 8:51 pm

Buenas!!!

Acabo d'arrivar de Granollers i ja tinc sabates i roba interior. Estic super contenta. Ja tinc una cosa mes feta!!! Que guay!!!!!

Ahir vaig trucar a sanitat respon (902 111 444) per preguntar si cal posar-nos alguna vacuna per marxar a Tailandia, i em van dir que d'obligatoria cap, pero que ells recomanen fer el tractament de la malaria (si vas a la zona nord) i posar-se la vacuna del tifus i de la hepatitis A (pel menjar i la beguda) . No se que fer. Es que el que em fa mes pal es la medicacio de la malaria i que despres no em puc quedar emberassada fins haver passat 6 mesos (em sembla). Que faig???? L'Albert ho te molt clar, ens hem de vacunar i fer-nos el tractament, pero jo dubto. Es que no es obligatori... pero si recomenable. :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Anna m. » dt. març 06, 2007 9:18 pm

Hola Mercé!!!!! así que te recomiendan una vacuna??? yo tendré que preguntar tambén, no sé si hace falta, me parece que no... :-/
y si tu problema es que te quieres quedar embarazada pronto, por que no te vacunas antes??? supongo que lo puedes hacer, no?
Venga, que quiero sobrinitos FOREROS!!!!!!!
Yeta, al menos tienes zapatos...no???? PUES YA ESTÁ!!!!!! por cierto...si te gustaron los zapatos que tenían la suela negra, por que no le preguntas al zapatero que hay delante de la tienda de mi amiga si puede teñir las suelas???? al igual SI PUEDE!!!!!
bueno, yo os voy dando opciones....jejejeje...
Euge, me gusta el de la rubia de la 1ª foto "colectiva", la que está arriba la derecha...ese lo tengo copiado en el PC...gracias guapa!!!!!
Nereaaaaa, que tal?????? Hoy estas muy perdida, seguro que tu pollo está viciao con el juego...
NENAAAAAAAS......PARA CUANDO OTRA QUEDADA?????? QUE YA MISMO SE CASA LA 1ª Y NOS NOS CONOCEMOS TOOOOAS!!!!!!
AHÍ LO DEJO, IR DICIENDO FECHAS, PARA PODER COINCIDIR...
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14744
Membre des de: ds. feb. 03, 2007 11:26 pm

Quq

EntradaAutor: Ana Garvín » dt. març 06, 2007 10:03 pm

HOLA A TODAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La verdad es que cada día me cuesta más encontrar un hueco para poder conectarme y escribir!! Pero intentaré no tardar tanto la próxima vez!!!

Qué tal todas???

Yo bien... MAÑANA TENGO OTRA PRUEBA DEL VESTIDO!!!!!!!!!! A ver si ésta vez me queda de bien, pero bien, bien!!! Que ya tengo ganas de tener una alegría con el vestido!!

El cursillo prematrimonial fue muy bien. MIREIA, em vaig alegrar moltíssim de poder-nos veure en persona, PER FI!!!

ROSA, espero impaciente esas fotillos!!!

ANNA M, EUGE... mi peinado es del estilo del vuestro... La verdad es que me veo muy yo, tal como soy...

A ver si mañana me dejan traerme los zapatos y los pendientes y hago foticos y os las enseño, a ver qué tal os parece todo.

MERCÈ, a nosaltres no ens han dit res de vacunes, i companys que han anat a Tailandia tampoc s'han vacunat. Però ara que ho dius... no sé qué fer jo tampoc!!!

De los preparativos nos falta firmar los papeles en la iglesia de La Garriga y dárselos al cura de Llerona, escoger las lecturas y todo lo de la ceremonia... por cierto, habéis pensado qué y cómo vais a poner la música en la iglesia??? Es decir, si organillero, coral, CD,...

Bueno, os dejo un ratillo, que no me acuerdo de qué más os tenía que explicar y preguntar...

Hasta luego, guapas!!!
:-./: :-./: :: orrr:: :ball:ball: :-./: :-./: [/list]
ImatgeImatge
www.nuvis.org/jesusyana2007
Jesús y Ana
21-4-2007
Can Marial
Ana Garvín
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 4:10 pm

EntradaAutor: ROSA25 » dt. març 06, 2007 11:11 pm

Hola wapis!!!!!!!! Muy buenas noches, bueno no tan buena porque el Barça ha perdido :-( bueno a lo que voy....
Os pido mil disculpas por no haber porido entrar antes y pasaros las fotos de a prueba pero esque he estado muy lida entre el trabajo y la casa, pero ya os las he pasado y si falta alguna que me perdone y me lo diga que yo se las paso enseguida.
Euge, si que fui a la peluqueria pensé que era mejor porque así podria verme mejor y ver que recogido elegir.
Anna m, estaba contentisima me subia por las paredes pero tenia unos nerviossssss!!!!!!!!!!!! Al final no voy a llevar velo porque no me acabó de convencer.
Ana Garvin que te vaya muy bien la prueba.
Bueno un besote wapas y mañana nos vemos por aki.
neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
ImatgeImatge

Imatge
ROSA25
:: núvia de platí

Entrades: 4058
Membre des de: dj. març 30, 2006 10:45 pm
Ubicació: en mi casa....

EntradaAutor: arale020 » dc. març 07, 2007 7:56 am

Hola a todas! Como va todo?
Mercè: tengo unos compañeros de trabajo que fueron a tailandia este verano y no se tuvieron que vacunar, tan solo llevaban la vacuna del tetanus al dia.
Rosa: yo tambien quiero ver esas fotos!
Ana Garvín: veo que también te casas el Llerona, no? Que tal con Mossèn Joan, es un poco especial, no? Por cierto, que dia te casas? Yo el dia 1 de julio a las 13 h, i nos casa porque vivimos en Llerona, que si no...
Chicas, para cuando una quedada? Es que no he ido a ninguna i me gustaria conoceros, esto del foro es un vicio!
arale020

Entrades: 301
Membre des de: ds. gen. 20, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: mireia07 » dc. març 07, 2007 9:40 am

Hola nenes,
Que tal? Merçe, jo per anar a Bali, que també és turístic, em vaig vacunar del tetanus i de l'hepatitis. Ens haviem de vacunar de la malaria, perquè feiem una excursió pels boscos, però com ens va enganxar la vaga de Iberia vam perdre l'excursió i al final no ens vam pendre res!!!
També pots trucar al 934430507 que és del centre de vacunes a drassanes a veure que et diuen!!!

A mi em va passar com a tu... vam mirar de marxar a Tanzania de viatge però... i si després voliem tenir algun peke... :-/ :-/ :-/ :-/ Nosaltres fa 2 anys que vivim junts i la veritat és que en tenim moltes ganes així que va pesar el futur però si pots esperar-te... Tailandia diuen que és impresionant. Assegura-te'n amb això de la malaria! Ya nos contarás!!!
Anna... que vagi molt bé la prova i ... a mi també em va alegrar coneixe't per fi!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
mireia07

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. març 07, 2007 10:48 am

Mercè tinc uns amics que l'any passat van anar i fan vacunar del tifus i hepatitis... no van fer el tractament de la malària, de totes maneres son tres mesos per no poder-te quedar.. nosaltres ens el vem pendre per anar a kenia, si pots no te'l prenguis.. a nosaltres no ens deixava dormir.. i quan ens deixava somiaven paranoies....

Ah! també et dic que a Sanitat respon et diuen unes coses però quan parles amb el dr. et diu unes altres, pq per marxar a kenia a sanitat respon ens van dir que feia falta el tifus i quan ven arribar a la consulta ens van dir que no i quan vem marxar a Egipte a sanitat ens deien que feia falta vacunar-nos de no se que, vaig demanar hora i a la consulta ens van dir, que no calia de res...

Si necessites alguna cosa més, ja saps on trobar-me!
Visitant

EntradaAutor: Euge » dc. març 07, 2007 11:19 am

BON DIA A TOTES!!!!!!!

HOY ESTOY MUY, PERO QUE MUY CONTENTA.... SOY FELIZ, FELIZ, FELIZ.....

OS PREGUNTARÉIS PORQUE??????? :hmm::

PUES NO TENGO NI IDEA.... JA,JA,JA.... ESTOY CONTENTA Y YA ESTA.....JA,JA,JA

¿QUE OS CONTAIS?
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: merce i albert » dc. març 07, 2007 1:23 pm

Buenas!!!

Moltissimes gracies noies per l'informacio. Em tranquil·litza saber que son 3 mesos i no 6 els que haig d'esperar per quedar-me embarassada despres de medicar-me per la malaria. Aixi potser si que ho faig, pero aquest mes i aixi d'aqui a 3 mesos... ja serem juny. De totes maneres trucare els telefens que m'heu dit i a veure que e3m diuen.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Euge » dc. març 07, 2007 1:37 pm

mercè detecto que tens moltes ganes dequedarte embarassada?????? pues ja som dos.... amb una mica de sort.... espero quedar-me avans de l'estiu.... ji,ji,ji
ImatgeImatge

Imatge
Euge

EntradaAutor: merce i albert » dc. març 07, 2007 2:25 pm

La veritat es que si, que el meu rellotge biologic ja fa temps que em parla, pero com que no teniem arreclat el pis, ho feia passar em els nebots i em els peques que tinc a l'escola, pero es que ara mes que avisar-me ja crida, i com que vam decidir casar-nos donsc vaig decidir esperar a despres de casats. Pero com tingui d'esperar els tres mesos de la malaria i a mes em costi quedar-me m'agafa algo. En tinc 27 a finals d'any en fare 28 i em fa gracia ser mare abans dels 30. De fet si tinguessim pasta potser pels 30 aniriem a buscar el segon. (be, aixo es xerrar per xerrar, perque mai se sap com van les coses i potser no em quedo emberassada fins els 32..) :-/ :-/ :-/
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: chikita » dc. març 07, 2007 3:05 pm

hola a todas!!!!q tal va todo?ya os queda muy poco!!!q wuai lo de ser mama,nosotros estamos pensando ser papas alos 25 asiq aun nos queda unos añitos!!!!
euge en la farga nos hablaron del viaje y ya lo emos decidido,nos quedamos con royal noseq,aver q tal.
www.nuvis.org/yoliruben

PERO Q DIA MAS BONITO!!YOLI&RUBEN
chikita

Entrades: 1632
Membre des de: dl. oct. 02, 2006 8:39 am
Ubicació: sant celoni-gava

EntradaAutor: YETA » dc. març 07, 2007 3:14 pm

Hola noiessss!!!!

Como va todo?????? Yo hoy estoy al contrario que tu Euge, estoy deprimida y no se el porque, ya me he levantado con dolor de cabeza, supongo que será el dia, y encima mi marinovio es la re mecachis, yo creo que me separo antes de casarme, jejejeje.

Jolines, me estais dando una enviadia, a mi tambien me gustan muxo los niños, y por mi ya hubiera tenido, pero mi marinovio dice que todavia se ve un crio para ser papa (para ser papa y para muchas otras cosas, jejeje) y bueno, todavia nos esperaremos un tiempecito, me compensa que tendré sobrinitos foreros, jejejejeje, y por lo visto muxos en poco tiempo, jejejee.

Para quedar podríamos quedar un domingo para desayunar como la otra vez. Propongo un dia, el Domingo 18. Se puede variar, que a mi me da igual, ya ireis diciendo.

Estoy por aqui, besitoooooossssssssss
YETA

EntradaAutor: YETA » dc. març 07, 2007 3:17 pm

Aaaaaahhh por cierto!!!!

Mi niñaaaaaaaaaaaaaaaaa, ROSAAAAAAAA, estas PRECIOSA, ESPLENDIDA, GUAPISSSSSIMMMAAAA, PERO PEASO DE NOVIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, RADIANTE, REALMENTE, DE CORAZON TE QUEDA EL VESTIDO QUE NI PINTADO, REALMENTE GUAPISSSIMMMAAA, YA PUEDES ESTAR CONTENTA.

BESSSSSIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSS
YETA

EntradaAutor: Calamar26 » dc. març 07, 2007 3:40 pm

Rosa, que aunque estuviese presente quiero alguna foto de tu vestido!!
Imatge
Calamar26

Entrades: 4545
Membre des de: dc. ago. 30, 2006 9:30 am

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants