Autor: Trinity » dc. març 07, 2007 8:13 pm

Autor: Trinity » dc. març 07, 2007 8:14 pm

Autor: Visitant » dc. març 07, 2007 8:15 pm
sita81 ha escrit:hola noies!!! Des de divendres sense entrar... m'ha costat llegir-ho tot!!!
Maricris: volem fotos de la cunyadíssima!!! No en tens del comiat de soltera???? Me n'he adonat que el meu gimnàs està a escassos metres de can travi nou.
Ari: et trobes millor??? A veure si et donen els resultats de les proves!!! Ànims!! Per cert, són molt xules les invitacions. M'agrada molt el calendari amb el dia marcat. Ho trobo molt original!!! Llàstima que en foto no es pugui apreciar bé el paper. El mapa ha quedat molt xulo. Jo també he fet el mapa de les meves invitacions :P
Brensun: com estàs guapa??? Lo de les cervicals és una mala passada!!! A veure si fas la rehabilitació. Ja veuràs com notes millora de seguida!!
Les meves invitacions les he fet jo. La foto l'he retocat amb el photoshop. Que guai q t'agradin (i a les altres q m'heu dit q us agraden también, és clar!!)
Evi i Maricris: el que hi ha al cd és la invitació electrònica, fotos i poca cosa més. Si voleu xafardejar: www.edatasoft.com/Sergi_Ares (poseu altaveus)
Evi, ja estàs bé del refredat???
Catty: Estic d'acrod amb totes. Les sabates et queden molt bé amb el vestit. No pateixis!!!
Trinity: si no recordo malament tens la prova del vestit el mateix dia q jo no? El 4 de maig? Quines ganes.... però encara queda!!!
Nikka: Que fa la teva esquena?? amb tantes malaltones al fòrum ja se m'havia oblidat!!! Sort amb el viatge!
A la resta guapes: holaaa!!!!
Autor: Visitant » dc. març 07, 2007 8:20 pm
Nikka80 ha escrit:nenya ha escrit:que guapos nikka!!!
on vau fer finalment el previ????
en el parque de la ciutadella!!!
Autor: Visitant » dc. març 07, 2007 8:22 pm
maricris ha escrit:esta fluixeta la cosa per aqui...no?? us posare unes fotillos meves i de la meva tula de l'altre dia...ejjejje asi lleno hojas!

Autor: Nikka80 » dc. març 07, 2007 8:32 pm

Autor: Visitant » dc. març 07, 2007 8:33 pm
Autor: Nikka80 » dc. març 07, 2007 8:38 pm

Autor: sita81 » dc. març 07, 2007 8:59 pm
Però el disseny l'he fet adaptat a la meva invitació, així q no crec que et serveixi. Però almenys com a idea...

Autor: Visitant » dc. març 07, 2007 9:11 pm

Autor: sita81 » dc. març 07, 2007 9:31 pm
brensun7 ha escrit:Si... Sita... jajajajaja costa molt desenganxar-se pero... amb el portàtil i xarxa inalambrica reposo...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: sita81 » dc. març 07, 2007 9:32 pm

Autor: Tata » dc. març 07, 2007 9:35 pm
És la excusa perfecte: mira m'haig de comprar el portatil pq no estic comoda parlant amb el foro per la cadira!!!!!

Autor: sita81 » dc. març 07, 2007 9:40 pm

Autor: Tata » dc. març 07, 2007 9:46 pm
Et pots creure q hara no sap bè ni el dia ni la hora a la que comencem el curset de l'esglèsia??? jo el mato...