QUINE SE CASA EN NOVIEMBRE DEL 2007???????????????

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Azzure » dv. feb. 23, 2007 1:18 pm

Te lo daría encantada guapa, lo que pasa es que yo vivo en Mallorca y me he comprado mi vestido aquí.
Lo que sí puedo decirte es que desde la Web puedes ver los puntos de venta :-)

::CLICK AQUÍ::

Bienvenida al post de Noviembre y enhorabuena por tu boda!!
Imatge
Azzure
:: núvia d'argent

Entrades: 2721
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:14 am

EntradaAutor: fagalu » dl. feb. 26, 2007 9:09 pm

Hola Nuit,bienvenida!!

Chicas me alegro de que os gusten los zapatos!ahora a por la ropa interior y los zapatos para el baile(que yo esos tacones no se si los aguantare muxo tiempo)
fagalu
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. set. 12, 2006 6:38 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Azzure » dt. feb. 27, 2007 10:09 am

Jejeje ya nos contarás guapa!! :-()-)
Imatge
Azzure

EntradaAutor: ninou » dg. març 04, 2007 11:03 am

hola noietes!!!

Fagalu, jo pel ball m'emportaré unes bambes (però son quasi noves)! ho tinc claríssim! igual fins i tot seran tipus converse! jajaja, en serio! és que prou justos anem de diners com per comprar-me unes altres sabates!! a veure, si aguanto amb les sabates tot el ball doncs millor, però si no, doncs bambes! no sóc la núvia?? doncs tinc aquest privilegi! a més, voldré ballar mooooooolt i amb el vestit, ningú es fixarà en si porto bambes, sabates o si vaig descalça! i mira, en tot cas, serà un toc d'humor! i la gent ja sap que jo no sóc d'anar gaire amb talonets....

EEEEIiiiii: avui anem a dinar al restaurnt, a fer la prova del menú!!!! i fa un dia espatarrant!!!!!!!!!!!! ostres, que guai, em moro de ganes d'anar-hi!!!! Amb el dia que fa, deu estar tot preciós, i la meva germana, que encara no hi ha estat mai (anem amb els pares i la meva germana) al·lucinarà amb el lloc tan maco! A més, em sembla que dinarem en el mateix saló que hem triat nosaltres!!!!! faré alguna foto, ok?

I vosaltres què tal van els preparatius? totes amb vestit ja? o encara no?
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » dg. març 04, 2007 11:09 am

Va, recupero la llista, que això ja s'apropaaaaaa i a veure si alguna núvia s'anima a casar-se al novembre, com nosaltres!

Tuka: 3 Novembre, El Paratge
Flikina: 10 Novembre, Can Jonc.
PSM: 10 Novembre, Vil·la Minerva
NANI: 17 Novembre, Mas de Sant Lleí
fagalu: 17 Novembre, (Tarragona) - Vestit Casajuana
ninou: 17 Novembre a les 12:30 - banquet a Can Ribas de Montbui - Vestit Raimon Bundó
Azzure: 17 Novembre, Hotel Valparaíso Palace, Mallorca - Vestit Aire Collection
novembre07: 17 Novembre, El Paratge (Vilanova del Vallès)

Vinga, ajudeu-me a posar la info dels vestits, a continuació del restaurant!, també he posat la hora del casament! però no sé les vostres....

Fagalu, no hi ha el teu restaurant a la llista....

Imatge
ninou

EntradaAutor: Soletes » dg. març 04, 2007 7:25 pm

Hola Noies!

M'cabo de registrar al foro y nosaltres tambe ens casem al novembre. M'alegra veure que som una bona colla!!!!!!!! Jo encara no tinc ni el vestit ............ espero no anar molt justa! :-/

Soletes
Soletes

Entrades: 7
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 6:31 pm

EntradaAutor: ninou » dg. març 04, 2007 9:41 pm

HOLA SOLETES I NUIT!!!!!!!!!!!!

Bieeeen! Benvingudes al fòrum i en especial al post de Novembre!!!!! que guai, noies! ja som dues més!

Explica, explica, explicaaaaaa!

On us caseu?
on feu el banquet?
a quina hora?

Pel vestit, no pateixis!!! encara falta molt! diuen que uns 5 mesos abans és el límit! o sigui que encara et falta! de quin estil t'agraden?

Actualitzo llista un cop més (ups m'havia deixat la nuit)!

nuit: 10 Novembre
ninou: 17 Novembre a les 12:30 - banquet a Can Ribas de Montbui - Vestit Raimon Bundó
soletes: ????

Imatge
ninou

EntradaAutor: Soletes » dl. març 05, 2007 8:24 pm

Hola ninou!

Ja m'he vist a la llista, et dono + info:

Dia: 3 de novembre
Hora: 12h
Esglesia: Sant Marti

El convit encara no sabem a on.... estem dubtan entre dos, pero en res ja el tindrem.... espero!

Amb el tema del vestit m'has deixat +tranquila. Es que encara no he anat a mirar cap botiga i clar... entre que miro ... i trobo el que m'agrada i ....etc, etc,...

Les que ens casem al novembre, ja teniu el vestits???

Algú recomana algun lloc???

:-///:
Soletes

EntradaAutor: ninou » dl. març 05, 2007 10:22 pm

Hola soletes! Ara actualitzo la llista amb la teva info. Perdona la meva ignorància però Sant Martí és Barcelona, no??

Vestits per on vols mirar? i et podrem dir botigues... I per començar a mirar sempre pots començar. Jo diria que quan abans millor, no per res, sinó perquè aniràs amb més tranquilitat i sabràs que si no et fa el pes el vestit que t'emproves, pots mirar totes les botigues que vulguis més! A mí em va passar. Vaig començar al novembre (per començar a tenir una idea..) i anava super tranquila, i a la segona botiga el vaig trobar i ja no vaig voler mirar més!!! No t'estressis veient que jo vaig anar al novembre! això cadascú. Jo vaig preferir començar per això i ho vaig preferir, abans de começar a triar coses i coses pel pis i casament! Però hi ha altres núvies de novembre que encara no el tenen i és que encara falta molt!!!!

soletes: 3 Novembre a les 12:00, Església Sant Martí

Imatge
ninou

EntradaAutor: Soletes » dc. març 07, 2007 10:37 am

Hola ninou!

Nosaltres es que hem començat a mirar per casar-nos ara i per això vaig una mica ... justeta. He pensat començar a mirar coses quan ja tinguem decidit el restaurant. Es que ... clar... si no tens el vestit tampoc pocs mirar els complements!
El teu que? Deu ser super maco, oi? Diuen que cada novia te el seu vestit i quan te'l proves .... saps que es aquest! A tu et va passar això?

: sol :
Soletes

EntradaAutor: Azzure » dc. març 07, 2007 12:07 pm

Hola Soletes bienvenida!!

Pues yo el vestido me lo compré hace poco... creo que dejé un foto más atrás...

Por cierto Ninou... más imformación para la lista... nos casamos a las 12:30 en la Iglesia Parroquial Santa Maria de Sineu... Sineu es el pueblo jajaja.

Besitos!!!
Imatge
Azzure

EntradaAutor: fagalu » dc. març 07, 2007 12:09 pm

Va Ninou que et dono les dades que et falten!!
La cerimonia a l'Ajuntament de Tarragona a les 12:30h i el convit al restaurant Palau del baró.
Despres megafesta per als amics al local Malecón,al port de Tarragona.

Amunt el post!!!!!
fagalu

Entrades: 115
Membre des de: dt. set. 12, 2006 6:38 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Soletes » dc. març 07, 2007 7:05 pm

Hola Azzure!

He mirat mes adalt però no l'he vist. Ooooohhhhh

: sol :
Soletes

EntradaAutor: ninou » dc. març 07, 2007 8:44 pm

soletes, el vestit de l'azzure és el Organdi. Si vas a la pàgina 14 veuràs tots els que li agradaven i el ORGANDI és el guanyador!!!!!

El veu vestit...doncs sí, és preciós!!!!! jajajajajaa n'estic enamorada! :-)) :-)) Jo no creia en això de que SAPS que és el teu, i de fet quan em vaig emprovar el primer vestit de tots, no em vaig emocionar ni res.... A la segona botiga que vaig anar, em van portar 3 catàlegs i la noia em va dir que apuntés els que m'agradessin.... i jo anava passant els fulls i no n'apuntava cap...
Va venir la noia i em va dir: "apunta, apunta, sense por!" i vaig començar a apuntar, però no m'entusiasmaven, potser els apuntava pq m'agradava el coll d'un, la faldilla d'un altre. Fins que.....al passar la pàgina vaig quedar-me embobada mirant-ne un i vaig flipar!!! era totalment del meu estil. El vaig apuntar i encerclar!!!!!! va ser el segon que em va portar la noia al provador....i quan me'l vaig veure posat encara em va agradar més! després en van venir uns 10 més, però cap m'agradava TANT! em vaig agafar 1 setmana de reflexió i vaig tornar a la botiga per tornar-me'l a emprovar. Pensava que potser durant aquella setmana l'hauria estat idealitzant, però no....
Me'l vaig posar el primer de tots i li vaig dir a la noia que els altres ja ni me'l tornava a posar. Que me'l quedava.

Pot ser que no et passi això, però jo crec que si vas tranquila i mirant, arribarà un vestit que et farà decidir 100%!!!!
De quin estil t'agraden? Algun dissenyador preferit???

Noies, ara actualitzo la llista amb les vostres infos!!!!
Dissabte ens porten el sofààààaà`!!!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dc. març 07, 2007 8:48 pm

soletes: 3 Novembre a les 12:00, Església Sant Martí
fagalu: 17 Novembre, (Tarragona) a les 12:30 Aj. de Tarragona - banquet a Palau del Baró - Vestit Casajuana
Azzure: 17 Novembre, a les 12:30 Esglesia Parroquial Sta Maria de Sineu - Hotel Valparaíso Palace, Mallorca - Vestit Aire Collection

Imatge
ninou

EntradaAutor: Soletes » dj. març 08, 2007 7:59 pm

Holaaaaa

He mirat el vestit de l'azzure i es super maco!!!
Jo la veritat es que voldria alguna cosa senzilla però alhora amb algun toc de color. He vist alguns models que porten la cintura i part de la cua amb color rosa o vermell.... però suposo que fins que no em posi un no sabré si em trobo identificada, m'entens, oi?
:hmm:: Per cert, sent al novembre.... per quin tipus de maniga heu optat? Ja he vist que el l'Azzure es maniga 3/4 i com de puntilla .... i tu? Et posaràs maniga llarga o sense manigues i amb una jaqueteta. La veritat es que el temps està com una cabra i no sabrem que ens trobarem. Aquest any al novembre encara anava amb camisa!

1abraçada
:-)
Soletes

EntradaAutor: ninou » dj. març 08, 2007 8:21 pm

soletes, el meu vestit no té màniga, però el mes de setembre quan vagi a la prova em van dir que m'emprovaria jaquetes, boleros, toreres, etc...i la que m'agradés me la faran de la mateixa roba que el vestit! jo sóc molt calurosa i on passarem més estona és al saló i hi haurà calefacció. Entre la calefacció i els nervis, les emocions i tot, prefereixo portar alguna cosa que em pugui anar treient i posant que no pas un vestit amb la màniga fixa.

El de l'Azzure sembla de màniga però en realitat tota la bloda del vestit és un abric que porta per sobre. És una altra idea!!! i la veritat és que és molt maco el seu vestit.

Si t'agraden amb algun toc de color, has vist la web de nuvies baraïsa? o el meu dissenyador preferit també té cosetes de color: www.raimonbundo.com

Imatge
ninou

EntradaAutor: Azzure » dg. març 11, 2007 8:05 pm

Muchas gracias nenas! me alegra que os guste mi vestido :-))

La verdad que lo que dicen es cierto... o al menos a mí también me pasó... esa sensación que tienes al ponertelo... es que te ves con él puesto, sabes que es tu vestido :-)) Es muy emocionante jejeje.

Mucha suerte Soletes con la búsqueda!!
Imatge
Azzure

EntradaAutor: Soletes » dl. març 12, 2007 8:04 pm

Hola Ninou i Azzure!

Em deixeu mes tranquila amb aixó de que et fan alguna cosa per damunt de la mateixa roba. Tinc clar que m'agafaré alguna cosa sense mànigues perquè al convit vull estar cómode. Us mantindré informades. Ara vaig a mirar la web que m'has passat Ninou... gràcies!
Per cert.... quan teniu pensat enviar les invitacions?????
:-/
Soletes

EntradaAutor: ninou » dl. març 12, 2007 10:25 pm

soletes, les invitacions les estem fent nosaltres i creiem que a finals d'aquest mes o mitjans d'abril les tindrem acabades (és que anem fent a pas de tortuga:una miquet cada 3 setmanes!!!). Llavors buscarem una impremta i farem proves a diferents llocs a veure què tal. La intenció és tenir-les acabades a finals de maig, per començar a repartir el mes de Juny. També cap el mes de maig/juny la noia de la botiga del vestit em va dir que passés per la botiga i em donaria un tros de la roba del vestit per anar triant sabates, que el dia de la prova (29 de setmbre) hauré de portar les sabates i la roba interior.

Què t'han semblat les webs dels vestits que t'he dit??

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants