OCTUBRE 2007

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Baby » dv. març 09, 2007 5:02 pm

yo he encontrado esto:

07/03/2007

La actriz y presentadora Mónica Pont (foto) dijo ayer en un comunicado que, a raíz de que su marido, el empresario Javier Sagrera, supiera de la existencia de una demanda de divorcio, la situación llegó a ser "insostenible". La modelo confirmó que el 28 de febrero denunció a su esposo por un presunto delito de "violencia habitual en el ámbito familiar".

La actriz negó que en la separación pida un piso de Barcelona "ni en ningún otro lugar", como dijo su marido el sábado, cuando declaró en los juzgados de Barcelona por la denuncia de presuntos malos tratos. Sagrera ha reclamado a un juez que obligue a la actriz a entregarle a su hijo, de 3 años, al que no ve desde la semana pasada. El abogado Carles Monguilod, su representante, ha solicitado que se "requiera urgentemente" a la actriz para poner a disposición de su cliente al hijo común.
2009 - Trekking Ladakh ( quedan 45 días )
-------------------------------
http://xaviruth.blogspot.com/
Mai tindràs una segona oportunitat per causar una primera impressió.
Baby
:: meganúvia

Entrades: 9251
Membre des de: dv. des. 30, 2005 6:24 pm
Ubicació: Sta Perpetua de Mogoda

EntradaAutor: Baby » dv. març 09, 2007 5:03 pm

otra:

06/03/2007

Foto:CESAR RANGEL

Ruptura traumática, denuncias cruzadas e imputaciones graves. La actriz y modelo Mónica Pont se ha separado del empresario Javier Sagrera, con quien se casó hace algo más de cuatro años, de una forma nada cordial. Ella se llevó a su hijo, de 3 años, del domicilio conyugal en Torroella de Montgrí (Girona) y ante los Mossos d´Esquadra acusó a su marido de presuntos malos tratos físicos y psíquicos. El la ha denunciado por llevarse al niño y amenazarlo con una denuncia por malos tratos.

La idílica boda de Mónica Pont (Hostal Royal Manzanares y Esencia de Poder ) en agosto del 2002, es agua pasada, aunque queda la exclusiva vendida a Hola. En su día se llegó a decir que el enlace de la actriz, que tenía 31 años, con el empresario era el broche de oro a una historia de amor de juventud. Los dos habían sido novios cuando ella tenía 17 años. Las circunstancias les separaron y, tiempo después, se reencontraron. Ahora, la ruptura está sellada y la demanda de divorcio presentada.

Sagrera declaró el sábado ante el juez que Mónica le había confesado que tenía otra pareja y quería separarse. Según el empresario, él no estaba conforme con sus exigencias económicas. El magistrado no aceptó la orden de protección que pidió Pont porque "no consta ninguna agresión física a la denunciante".
Baby

EntradaAutor: RUN » dv. març 09, 2007 5:05 pm

PUES SI QUE ES MAL ROLLO SI... :-(
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17726
Membre des de: ds. març 11, 2006 6:15 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Baby » dv. març 09, 2007 5:07 pm

aqui parece que dicen algo más relacionado con los malos tratos... ( no se que he visto por encima de unas marcas y un mallordomo )

6/3/2007 Edición Impresa LA PRESENTADORA SE SEPARA DE L'EMPRESARI JAVIER SAGRERA, AMB QUI TÉ UN FILL DE 3 ANYS
L'actriu Mónica Pont acusa el seu marit d'insults i agressió

Pont i el seu marit, durant un acte a Barcelona, l’octubre del 2005. Foto: ARXIU / CÉSAR RANGEL
Pont i el seu marit, durant un acte a Barcelona, l’octubre del 2005. Foto: ARXIU / CÉSAR RANGEL

J. G. ALBALAT
BARCELONA

VRvuptura traumàtica, denúncies encreuades i imputacions greus. L'actriu i model Mónica Pont, de 36 anys, s'ha separat de l'empresari Javier Sagrera, de 44, amb qui es va casar fa una mica més de quatre anys, d'una manera gens amistosa. Ella es va emportar el seu fill, de 3 anys, sobtadament del domicili conjugal de Torroella de Montgrí (Baix Empordà) i davant els Mossos d'Esquadra va acusar el seu marit de presumptes maltractaments físics i psíquics i va insinuar velles addiccions de qui ha estat la seva parella.
Sagrera, propietari d'un hotel a Begur, ha denunciat Pont al jutjat de la Bisbal per sostreure el nen i amenaçar-lo amb una denúncia per maltractes, segons la documentació a què ha tingut accés EL PERIÓDICO.
Pont, que va treballar a les sèries Hostal Royal Manzanares, amb Lina Morgan, i Esencia de poder, es va casar amb Sagrera l'agost del 2002. A la boda hi van assistir, entre altres, Lluís Alfons de Borbó, Lara Dibildos i Estefanía Luyk. Tot i que el matrimoni ja és aigua passada, queda l'exclusiva pagada per Hola.

AMOR DE JOVENTUT
En el seu dia es va arribar a dir que l'enllaç de l'actriu amb l'empresari era la culminació a una història d'amor de joventut. Tots dos havien estat nòvios quan ella tenia 17 anys. Les circumstàncies els van separar i, temps després, es van tornar a trobar.
Ara, la ruptura està segellada en forma de demanda de divorci. Les xifres econòmiques que es discuteixen són astronòmiques i la parella no es posa d'acord. Però el pitjor i més delicat són les acusacions que s'intercanvien.
El 28 de febrer, Sagrera es va presentar als Mossos d'Esquadra de la Bisbal per denunciar que la seva dona s'havia endut el seu fill. La policia li va dir que anés al jutjat de guàrdia, al tractar-se d'un assumpte matrimonial. I així ho va fer. L'endemà va relatar com la seva dona havia abandonat la vivenda. "El nen plorava perquè no volia marxar", va comentar una persona del servei.
L'actriu li va ensenyar al majordom unes marques al braç i li va dir que anava a denunciar el marit per maltractaments. Naturalment, Sagrera ho nega i atribueix la denúncia de Pont a un intent de pressionar-lo per obligar-lo a acceptar les "desorbitades condicions econòmiques" que li planteja en la separació.
El mateix dia que va fugir de la masia de Torroella, Mónica va anar, a les vuit del vespre, a la comissaria dels mossos de Sarrià-Sant Gervasi i va detallar als agents les presumptes agressions. Pont va revelar que quan estava embarassada va rebre insults i amenaces del seu marit que, segons va dir, no la deixava treballar com a actriu. També va revelar velles addiccions de l'empresari.
Sagrera es va veure obligat dissabte a comparèixer al jutjat de guàrdia de Barcelona. L'empresari va negar les agressions, amenaces i insults i va assegurar que la crisi ve de lluny. L'octubre del 2006, ella li va confessar que tenia una altra parella i que volia separar-se. La model li reclama un pis a la Bonanova i una pensió vitalícia de 6.000 euros mensuals. Ell no hi està d'acord.
El jutge, després d'escoltar-la, no va acceptar emetre cap ordre de protecció sol.licitada per l'actriu perquè, en aquell moment, "no consta cap agressió física a la denunciant, ni s'aporta cap informe d'assistència mèdica".
Baby

EntradaAutor: ETIAM » dv. març 09, 2007 5:10 pm

No si mal rollo si que hay !! jajajaj bueno a la vista está no? madre mía esta historia acabará como el rosario de la aurora !! es una pena pero es así ! gracias chicas !
ImatgeImatge
13 de Octubre de 2006 - el día más inolvidable de mi vida !
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13964
Membre des de: dc. gen. 11, 2006 7:37 pm
Ubicació: En mi mundo

EntradaAutor: RUN » dv. març 09, 2007 5:10 pm

JOLINES CON LA PENSION QUE PIDE LA PONT
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Baby » dv. març 09, 2007 5:12 pm

a mandar!!!!!
Baby

EntradaAutor: ETIAM » dv. març 09, 2007 5:12 pm

Lo de que no la dejaba trabajar eso es verdad ! el resto :-/ supongo que cada uno dirá la suya ! a ver como acaba el tema !

Run cariño si vas el lunes me puedes preguntar los precios? y también a partir de que talla empiezan ? es que quiero uno para cuando nazca BERTA ! :-()-)
ImatgeImatge
13 de Octubre de 2006 - el día más inolvidable de mi vida !
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13964
Membre des de: dc. gen. 11, 2006 7:37 pm
Ubicació: En mi mundo

EntradaAutor: Baby » dv. març 09, 2007 5:12 pm

con este ya solo me quedan 141 mensajes para los 5000!!!
Baby

EntradaAutor: RUN » dv. març 09, 2007 5:13 pm

SI MAITE YO TE PREGUNTO LO QUE QUIERAS, NO PROBLEM
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RUN » dv. març 09, 2007 5:14 pm

Baby ha escrit:con este ya solo me quedan 141 mensajes para los 5000!!!

A MI 18 PARA LOS 7500
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RUN » dv. març 09, 2007 5:15 pm

¡¡¡¡ A MAITE 41 PARA LOS 4000¡¡¡¡¡¡
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: octubriano » dv. març 09, 2007 5:16 pm

MUY BUENAS... YA HE LLEGADO... AUNQUE DENTRO DE POQUÍSSSSIMO ME VOY...

BABY!!!... portat be aquests 2 días!!!... y vuelve pronto!!!!... llévate el portátil o lo que haga falta!!!... y si no llamas a RUNNN y nos mantienes informados!!!!...

MAITE... parienta!!!... pues lo del desayuno me parece que tendremos que organizar 2... porque AKER sólo puede el 24... y tú estás en JEREZ... así que tendría que ser uno el sábado próximo... y otro el siguiente... jajajaja...

RUNNN... tú también te vas hoy a Blanes... o mañana???... "chulis" los elefantes... a mí me encantan los elefantes... si pudiera tendría la "parejita"... pero en plan DUMBO... jejejeje...

GEMA... gracias por los ánimos... ya sé que se puede vivir perfectamente... un amigo nuestro ya he dicho que lo lleva "doble"... y además mi madre ha trabajado en el "sector"... pero la verdad es que "jode" un montón... y SIENTO MUCHO LO QUE ME CUENTAS DE TU PADRE!!!...

AKER!!!... cómo ha ido el examen???????....

ANNA M... vuelve pronto a visitarnos!!!...

MONIX... me he "partido" de la risa con lo de tu marido y las "competiciones".... jajajaja.... prueba con esto: "SIT"... "PLATZ"... jajajaja... A mi sólo me ocurre esa obsesión con cualquier prueba de atletismo... soy de los que se levanta a las 7 de la mañana para ver una marathon... jejeje...

CPALAU... lo de las "vidas laborales" y tú, me tiene intrigadísimo!!!... jajajaja...

NUMA... aunque ahora ya no estés... te mando igualmente un "petó"...
Imatge

Ya vuelve a estar ABIERTO... Niuuu Yorccc... Niuuu Yorcccc!!!...
octubriano
:: megaOctubriano
:: megaOctubriano

Entrades: 9593
Membre des de: dv. des. 01, 2006 1:22 pm

EntradaAutor: Baby » dv. març 09, 2007 5:18 pm

Mirad chicas...

esta noche voy al teatro a ver esto:

Espectacles / Impro-Fighters / Sinopsi
Divendres 22:30 h. Teatreneu (Sala Xavier Fàbregas)

Tenim 8 participants inscrits, personatges d'allò més diversos (Viuda Negra, Toro Loco, el Predicador...), amb els quals volem evocar el famós "Pressing Catch". L'espectacle està basat en el concepte "Catch Impro" de la companyia francesa Inedit Théâtre.

A cada vetllada participaràn 4 d'aquests personatges enfrontant-se mitjançant l'improvisació per tal d'aconseguir punts del públic, els quals s'aniràn afegint a la classificació general, i només qui vagi en primera posició serà l'amo del cinturó de "Campió de l’Impro".

Tornarem a necessitar els vostres títols quan arribeu al teatre, però en aquesta ocasió us rebrà el nostre àrbitre/presentador Vitorino Smith, el qual serà l'encarregat de posar ordre a la Zona de Combat, a on s'enfrontaran els nostres lluitadors.

RUTH2006 fue hace un par de semanas y me explicó que no pararon de reirse... yo habia ido a ver Zapping... su opera prima.. y tremendo.. así que esta me imagino que será mucho mejor!
Baby

EntradaAutor: RUN » dv. març 09, 2007 5:23 pm

OCTU A BLANES ME VOY MAÑANA POR LA TARDE

MAÑANA COMEMOS EN CASA DE UNOS AMIGOS Y LUEGO PA' BLANES

QUE TENGAS BUEN FINDE
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RUN » dv. març 09, 2007 5:24 pm

BABY YA NOS CONTARAS.......
RUN
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Bloomie » dv. març 09, 2007 5:25 pm

mirad, los invitados del "convite" jajajajjaja
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
al mal tiempo, un buen abrigo.
Bloomie
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7016
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 11:52 am

EntradaAutor: Baby » dv. març 09, 2007 5:25 pm

que chuli!!!

como la has hecho?????
Baby

EntradaAutor: Bloomie » dv. març 09, 2007 5:27 pm

Baby ha escrit:que chuli!!!

como la has hecho?????

con photochopped!
al mal tiempo, un buen abrigo.
Bloomie