Autor: sita81 » dv. març 09, 2007 12:40 pm

Autor: Visitant » dv. març 09, 2007 1:08 pm
Nikka80 ha escrit:Evi27 ha escrit:brensun7 ha escrit:Ja t'explicare Anna M...
Nenis... costellada/calçotada para el 1: Tata, Nikka, Ari?, Evi?, Trinity?, Veruca, Maricris?, Txell?, Annabeba, Anna M? i... totes les que segur m'estic deixant... Vinga noies! a veure si podem reservar un dia i... per cert... jo no se on podríem anar... en proposeu algún?
Una forta abraçada.
Chicas! No sé si habéis estado, pero yo estuve una vez en unas barbacoas de Collbató y están geniales, al pie de Montserrat. Luego podríamos ir a ver las cuevas!!!!!
y a ponerle una vela a la virgen para que nos vaya todo genial a todasss!!
Autor: Visitant » dv. març 09, 2007 1:09 pm
sita81 ha escrit:Per cert Marta: Que guai q tinguis les aliances!!! Volem fotos!!! Jo vull anar a mirar-ne avui.
Jo ahir em vaig comprar les sabates!!!! Iuju!!!! Unes sandàlies com volia!!! I m'han sortit bé de preu. Ara, em fa patir el taló, pq no és molt alt però és d'agulla. I entre que no estic acostumada als talons d'agulla i q el terreny no és gaire pla, ja veureu q glamurosa q quedarà la núvia quan es fumi de morros a terra!!!![]()
![]()
De moment a portar-les per casa i donar-les una mica i acostumar-me al taló...
Autor: Visitant » dv. març 09, 2007 1:12 pm

Autor: sita81 » dv. març 09, 2007 1:14 pm

Autor: Annabeba » dv. març 09, 2007 2:09 pm
sita81 ha escrit:Annabeba i Tata: Què va passar a los serrano q esteu tan disgustades????
Annabeba: Lo de la invitació és una mica complicat. El que va fer el sergi va ser agafar un arxiu en flash que ja estava fet, modificar-ne el xml (llenguatge programació) i adaptar-ho al meu disseny. Ja et miraré a veure si trobo algun programa que estigui bé i et pugui servir, perquè lo de la invitació és molt difícil si no saps programar.
Lo de la calçotada/costellada del dia 1 jo de moment no em pronuncio, perquè encara no sé si tinc el dia ocupat o no. Però podríem tornar a fer un esmorzar igualment, no???

Autor: ARIADNA » dv. març 09, 2007 3:04 pm
Autor: Visitant » dv. març 09, 2007 3:23 pm
sita81 ha escrit:Hola Brensun!!!! Que fan les teves cervicals???
Autor: Anna m. » dv. març 09, 2007 3:42 pm

Autor: Evi!!! » dv. març 09, 2007 3:50 pm
brensun7 ha escrit:Perdonad que empezara contestando es que... primero leo todo lo que habéis escrito que casi siempre es... waw un montón de páginas![]()
![]()
![]()
y luego... os saludo a todas foreras de Junio!!!
Ayer el concierto de Lucie Silvas muy bien aunque... las solistas... dejaban mucho que desear pero... en general muy bien!!! tiene un pedazo de voz impresionante!!!
Nenas, ya se que yo he insistido mucho en la calçotada pero... estaba pensando que no se si podremos ir al final... y me sabría fatal porque lo pasé muy bien en la última quedada, sois geniales!!!
Un beso muy grande a todas![]()
![]()
Autor: Tata » dv. març 09, 2007 5:29 pm

Autor: sita81 » dv. març 09, 2007 6:33 pm
Però bueno. Us deixo quedar igualment 

Autor: Tata » dv. març 09, 2007 7:13 pm

Autor: Evi!!! » dv. març 09, 2007 7:52 pm
Tata ha escrit:Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pues supongo q sera q pq no puedes venir a la calçotada!!!!![]()
![]()
![]()
Y si quedamos el sabado q viene para desayunar q tal??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: Evi!!! » dv. març 09, 2007 7:55 pm
Autor: Evi!!! » dv. març 09, 2007 7:56 pm
Autor: sita81 » dv. març 09, 2007 9:14 pm

Autor: sita81 » dv. març 09, 2007 9:18 pm

Autor: Anna m. » dv. març 09, 2007 9:30 pm