Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ui, perdoneu però és que he arribat tardet de Barcelona i quan he entrat a casa m'he posat a desar cosetes. Que tenia una casa...!!!!

Això sí, no pensava anar a dormir sense explicar-vos com m'ha anat!
Doncs haig de dir que és mooolt fàcil arribar a Berta Novias amb el transport públic. Ester, m'ho vas explicar de conya!
He arribat a les 17:15 h. i només entrar he preguntat per la Berta! jajaja cosa que en aquell moment no hi era i m'ha atés la Lola. lorailoooooo!!!! jajaja
M'ha ensenyat tres catàlegs i mentre anava pel segon... apareix la Berta!!! Ja li he dit que anava de part teva Ester i que hi vas anar dimarts amb tres noies més. S'ha posat a riure perquè em diu: - Calla, calla, que em volen fer una samarreta! Pobre d'elles!!! jijiji
La Berta ha marxat i hem continuat amb la Lola. He apuntat uns 6/8 vestits. M'he emprobat com 10/12 jejeje. Finalment m'he decantat per 3!!!!! Tot i que em tiren més 2 que tots 3. N'hi ha un que és sencillíiiissimm!!! Però és preciós!
He estat una horeta, cosa que a La Moda en vaig estar dues. Però crec que és perquè aquí anava més a la idea. Com que ja no era la primera botiga a la que anava...
Però haig de dir algu: -Continüu tenint al cap el de La Modaaaaa!!!!
El proper dia que pugui ja he dit als meus pares que aniré a Badalona o a Granollers (Mireya Núvies o Novia d'Art) per acabar de decidir.
Avui m'ha acompanyat només la meva mare. Ens ho hem passat PIPA! Quan hem surtit de Berta hem parat a Plaça Catalunya i hem anat a prendre alguna cosa. Durant tot el trajecte hem estat parlant dels vestits, del casament, de familiars, de la feina, del casament de la Loray... Vaja, hem xerrat moooolt!!!!
Demà us penjaré els vestits que avui m'he emprobat. Els buscarés a veure si els trobo. I si no puc penjar algun us demanaré ajuda. ok?