Autor: sita81 » dl. març 12, 2007 1:03 pm
Ara, això sí: us han sortit molt cares les cortines??? A mi no!!!! Me les ha fet la meva mami q és una artista!!! Jejejejeje. Almenys amb alguna cosa us puc fer dentetes!!!

Autor: Annabeba » dl. març 12, 2007 2:03 pm
Sonnia ha escrit:el mio se lo ha comprado en una tienda de Girona pero tuvo que coger una talla super grande porque es muy alto y con los bajos siempre tiene problemas, ahora le tienen que arreglar el pantalon ..hasta dentro de un mes no tiene que volver

Autor: Annabeba » dl. març 12, 2007 2:03 pm
Sonnia ha escrit:el mio se lo ha comprado en una tienda de Girona pero tuvo que coger una talla super grande porque es muy alto y con los bajos siempre tiene problemas, ahora le tienen que arreglar el pantalon ..hasta dentro de un mes no tiene que volver

Autor: Annabeba » dl. març 12, 2007 2:07 pm
sita81 ha escrit:noies!!! Us heu passat un ou escrivint!!! porteu un marujeo!!!!![]()
![]()
![]()
Heu dit molte coses i no en recordo la meitat.
Sandy i Tata: No us queixeu tant q almenys podeu dir q teniu hipoteca!!! Jo no em puc permetre ni això!!!!Ara, això sí: us han sortit molt cares les cortines??? A mi no!!!! Me les ha fet la meva mami q és una artista!!! Jejejejeje. Almenys amb alguna cosa us puc fer dentetes!!!
![]()
Maricirs!!! Volem crònica i fotos!!!

Autor: Annabeba » dl. març 12, 2007 2:08 pm

Autor: sita81 » dl. març 12, 2007 2:11 pm

Autor: Annabeba » dl. març 12, 2007 2:37 pm
sita81 ha escrit:Estic de lloguer annabeba.

Autor: Annabeba » dl. març 12, 2007 2:41 pm

Autor: sita81 » dl. març 12, 2007 3:22 pm

Autor: ARIADNA » dl. març 12, 2007 3:32 pm
Autor: sita81 » dl. març 12, 2007 4:21 pm

Autor: Sonnia » dl. març 12, 2007 4:29 pm

Autor: Tata » dl. març 12, 2007 4:32 pm
sita81 ha escrit:Sí, Annabeba, però de moment no em preocupa pq on estic hi estic molt bé. A més a més, algun dia seré rica i em compraré el meu palauet!!!

Autor: Nikka80 » dl. març 12, 2007 4:33 pm
Tata ha escrit:Nikka80 ha escrit:Tata ha escrit:Ariadna, despres de donar moltes voltes i d'anar a botigues chic de barcelona, me les vaig fer a Santa coloma, la botiga té les millors teles que he vist, i mira q vaig mirar en botigues de veritat vaig estar 3 mesos mirant cortines... i en aquesta botiga les vaig fer totes!!!
en que tienda de santa coloma??
Se llama Elgar, te pongo otra vez la explicacion de donde esta, pq la calle no la sé:
LA tienda esta en Sta. coloma de Gramenet cerca del ayuntamiento,se llama Elgar. La calle exacta no la sé, pero veras que es muy fácil con la explicacion q te voy a dar:
-Te pones mirando al ayuntamiento de Sta. coloma de gramenet, vamos en frente de la puerta del ayuntamiento.
-A mano derecha veras una calle peatonal que se llama Alsem Clave.
-coges esa calle y toooooodo recto, 2 minutos como mucho andando.
-Llega un momento en que te estrellas contra un muro , deracha o izquierda, recto imposible!!!
-Y como recto es imposible a la derecha, y en esa misma acera veras la tienda... por fuera no vale mucho pero es una pasada... di que te enseñen muchas cosas!!!
Tambien tapizan, de precio pican un poco más pero depende de las telas que elijas!!! y si te haces más coritnas, solo te cobran un montaje.
Alguna duda??

Autor: Tata » dl. març 12, 2007 4:33 pm
ARIADNA ha escrit:MARICRIS!!!!!!QUE FORT!!! JO SI QUE ESTIC INDIGNADA!!! ON ESTA LA CRONICA!!!!!???? NOMES HE ENTRAT PER LLEGIR LA CRONICA....QUINA DECEPCIO! NO OMPLIRE LA MEVA WEB!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Nikka80 » dl. març 12, 2007 4:33 pm
Tata ha escrit:Nikka80 ha escrit:Tata ha escrit:Ariadna, despres de donar moltes voltes i d'anar a botigues chic de barcelona, me les vaig fer a Santa coloma, la botiga té les millors teles que he vist, i mira q vaig mirar en botigues de veritat vaig estar 3 mesos mirant cortines... i en aquesta botiga les vaig fer totes!!!
en que tienda de santa coloma??
Se llama Elgar, te pongo otra vez la explicacion de donde esta, pq la calle no la sé:
LA tienda esta en Sta. coloma de Gramenet cerca del ayuntamiento,se llama Elgar. La calle exacta no la sé, pero veras que es muy fácil con la explicacion q te voy a dar:
-Te pones mirando al ayuntamiento de Sta. coloma de gramenet, vamos en frente de la puerta del ayuntamiento.
-A mano derecha veras una calle peatonal que se llama Alsem Clave.
-coges esa calle y toooooodo recto, 2 minutos como mucho andando.
-Llega un momento en que te estrellas contra un muro , deracha o izquierda, recto imposible!!!
-Y como recto es imposible a la derecha, y en esa misma acera veras la tienda... por fuera no vale mucho pero es una pasada... di que te enseñen muchas cosas!!!
Tambien tapizan, de precio pican un poco más pero depende de las telas que elijas!!! y si te haces más coritnas, solo te cobran un montaje.
Alguna duda??

Autor: Nikka80 » dl. març 12, 2007 4:34 pm
Tata ha escrit:Yo ya hice mi prueba de menu!!! quieres ver fotos de los platos q elegi??

Autor: Nikka80 » dl. març 12, 2007 4:36 pm
madonna ha escrit:si eso me dijo, te las imprimen al momento, en un tienda de andorra, si me dicen donde es os digo algo..

Autor: Nikka80 » dl. març 12, 2007 4:37 pm
madonna ha escrit:si eso me dijo, te las imprimen al momento, en un tienda de andorra, si me dicen donde es os digo algo..