Autor: MARICRIS » dl. març 12, 2007 6:02 pm
Hola reines!!
Aquí estic de nou depres de passar una resaca de les fortes…jejejje…
Suposo q esteu esperant la cronica de la cunyadissima pues aquí la teniu, la cronica de la cunyadissima des del punt de vista d’una convidada secundaria (ja veureu perque ho dic)
Ens plantem a dijous per la tarda q vem anar a fer-nos la manicura i, entre ungla i ungla li pregunto a la tipa:
- Que musica pondréis en la iglesia?
I la resposta a 24 hores de la seva boda va ser:
- No lo se…. Supongo que de esto se encarga el cura…..
Que, que????esta totalment a la parra!!!!! Deu meu!! Jo estava histerica i ella alla tant pancha!! I li vaig comentar q seria millor q anes a parlar amb el cura per no tenir sorpreses i…. si,va tenir una sorpreseta quan el cura li va dir que ell nomes posaria la marxa nupcial pq aixo ho havien d’haver parlat molt abans…. ( jajajajajajaja …. Haver-se espavilat abans!)
I ja passem a divendres pq amb aquest chasco ( per ella) el dijous ja en va teni prou! Pues divendres per lo mati, a les 11 teníem pelu jo i la germana del paco i surtiem d’alla a la 1 del migdia!! Van estar com dos hores pentinant-me!!! I quin pentinat mes maco...em va encantar pero la peluquera va tenir la “ brillant” idea de posar-me 2 flors en conjunt al vestit i el collar... a mi no em convencia com em va deixar el pentinat amb les flors pero em va dir que es portava molt i vaig acabar amb el florero al cap ...jajajajajaja!!!
Al migdia no tenia gens de gana..... i no vaig dinar...estaba mes nerviosa jo que la nuvia o el nuvi!! Jajaja!! I a les 2 i mitja m’enduc a la sogra a la pelu i a mi a que em maquillessin i... com no m’havien maquillat mai a la vida, em trobava super rara tant rara que jo em veia “artificialment lletja”... no se la meva sogra em va dir pareces tu la novia que guapa estas jejeje!!
I rapid rapid cap a casa a cambiar-me... a ajudar al paquito a cambiar-se pq els homes ( almenys el meu es capaç de sortir amb la corbata al reves jajaa!)
Quan ja el tenia tot vestidet i arregladet tot mono comneça el meu suplici per vestir-me......Agafo les mitjes que em vaig comprar pel vestit de esas que porten una mena de faixeta a dalt i d’un color suuuuper sexy negre i començo a posar-me una pota .... em poso l’altre i em miro i AAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! Se’m havia fet una carrera mes llarga q l’eix transversal!!! Nomes em pasen a mi aquestes coses o que! Vamos... em poso ungles de porcellana per estar bonica i les ungletes van i es carguen aquelles mitjes que eren una preciositat!!!!!!
PAAAAACOOOOOOOOO!!!!! AYUDAMEEEEEE!!!! I el paco em va dir :- ponte otras, total el vestido es largo hasta los pies.... no se te veran...
Les uniques mitjes q tenia negres eren mes gruixudes que les que es posa la meva avia a ple hivern!! Aggghhh!! Pues con eso o con nada..... Vaig pensar com no es veuran.... en fi... em poso el vestit, les sabatetes, l’americana, les arrecadetes i el penjoll i ale! Pa fuera! A casa els sogres a fer-nos fotos!
Despres de passar-nos casi 2 hores veient el reportatge que li feien al meu cunyat vem arribar a la conclusio el paco i jo que, no volem fotos en plan ahora quitate la americana i mira por la ventana ahora sientate en el sofa en plan cansado i totes les posicions observat per tooota la family!al igual....!!!
I sortint de casa els sogres el meu paquito va fer de pirotecnic... 5 minuts de traques i fcs artificials!! El meu nen s’ho va currar que te cagas de bien!! Jajajaja!! Una peasso mascletà valenciana brutal!!!
Aqui al poble es tradicio anar caminant a l'esglesia tota la family del novio amb els pares i el novio davant de tot. I venga com 50 persones cap alla!! jejeje!! sort que estava apropet....