Autor: SIP » dj. març 15, 2007 10:16 am
Bon dia mas solaneres!!!!!!!!!!!
El casament de dissabte molt i molt bé, eh?
Vam fer la cerimonia a la carpa i el pica pica también xq feia molt de vent però va ser genial igualment.
El Pica pica molt complert però vigileu els nuvis xq no us guarden res, eh? A mi, pel meu casament em van guardar en una taula una mica de tot xq ho poguessim provar però al Mas Solà no i la meva amiga es va quedar sense res, pobreta i això q només van tardar 15 minuts en fer les fotos!!!!!!!! El menjar molt i molt bo, a mi em va agradar molt, el q va ser una miqueta fluix va ser el servei xq no et deixaven les ampolles, ells t'anaven servint i vaig estar gairebé tota l'estona amb les copes buides, deixant apart q una de les vegades vaig anar a servir cava a la taula dels nuvis!!!!!! xq s'havien deixat una ampolla a la nostra taula i em va cridar la núvia q no tenien cava i vaig anar a servir a tota la taula...... jajajajajajjaja
Pruna allò q pàrlavem de la música en la presentació dels plats a mi em va agradar, eh? Però van posar músiques animades, eh? i clar, almenys la nostra taula q ja estàvem super animats, ens anava molt bé xq ja quan treien els plats aixecàvem els tovallons i feiem merder, va estar molt bé.
La presentació del pastís va ser xulíssima!!!!!!!!! ja us penjaré fotos, a veure si aquest migdia les puc passar a l'ordinador i a la tarda us les penjo, ok? El q no em va agradar gaire va ser, q els nuvis van tallar el pastís i ja no es van asseure i van anar directament a repartir els regals, fins aquí molt bé, xq también ho vaig fer jo així però els cambrers s'haurien d'haver esperat a repartir el pastís q els nuvis ja estiguessin a taula i haguessin acabat xq sino anaven xocant ells amb els nuvis, no es veia bé el q feien xq anaven passant cambrers, quan donaven els regals, la gent estava amb la boca plena........ és millor esperar-se, jo ho vaig fer així i va anar molt i molt bé, però és un consell personal, eh?
I ja està, el ball i tot super bé. Què més voleu saber? Pregunteu, pregunteu!!!!!!! Les fotos a la tarda, ok?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url]