Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 19, 2007 10:57 am

Marxa marxaaaa tenemos marxaaaa marxaaaaaaaaa!!!!!!!!! :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki::
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dl. març 19, 2007 11:06 am

NA, NANÁAAA, NARÁAAAAAA, NNNAAANANANAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
:tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : ban : : beer : : beer : : beer : : beer : *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* ((:-))) ((:-))) ((:-))) ((:-))) ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : ban : : beer : : beer : : beer : : beer : *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* ((:-))) ((:-))) ((:-))) ((:-))) ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : ban : : beer : : beer : : beer : : beer : *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* ((:-))) ((:-))) ((:-))) ((:-))) ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : ban : : beer : : beer : : beer : : beer : *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* ((:-))) ((:-))) ((:-))) ((:-))) ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : ban : : beer : : beer : : beer : : beer : *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* ((:-))) ((:-))) ((:-))) ((:-))) ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : ban : : beer : : beer : : beer : : beer : *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* ((:-))) ((:-))) ((:-))) ((:-))) ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :tkitki:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) :-);-):-) : ban : : ban : : ban : : ban : : beer : : beer : : beer : : beer : *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* ((:-))) ((:-))) ((:-))) ((:-))) ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Petita

Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 19, 2007 11:21 am

Una amiga em va dir l'altre dia que es va trobar a la Lorena a la pelu!!! jajajajajaaa

A quina hora podriem quedar?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: JEIAN » dl. març 19, 2007 11:30 am

BON DIA NOIES!!!!!! NO HO ENTENIA!!!! AIXI ANEU DE CONCERTILLO??? QUE GUAI!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
JEIAN
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 19, 2007 11:44 am

Hola guapes!!

Ja estic aqui!!!
Que son aquestes festes que teniu montades??? que aneu a veure el concert de la Lorena?? Quan es?

A veure si em puc ficar al dia que la setmana passada no vaig poder dir res de res!!
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 19, 2007 11:53 am

Ilerda!!! com estàs?????
Anem al concert de OT. Tornarem a la nostra adolescencia!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 19, 2007 11:55 am

Soc lo que no hi ha... m'acabo de donar compte que Sant Josep es avui!! pensava que era ahir!!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Petita » dl. març 19, 2007 12:03 pm

Bon dia Ilerda!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Bon dia Jeian!!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Montsseta, ets un cas.... neujor:-) neujor:-) neujor:-) ja m´ha estranyat abans quan has dit que ahir no vas felicitar ningú....però he pensat que a lo millor avui no els veuries.... :o-o: :o-o: :o-o: je, je,jeee!!!!
Com quedem per dissabte???
Imatge
Petita

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 19, 2007 12:03 pm

Avui es el dia del pare tambe!! Els meus han marxat ja cap al poble, aixi que haig de trucar-lo per telefon...

Ei noies, que ja tinc el vestit per la boda!!! oooohhhhhh per fi!!!! ara nomes em queda arreglar a l'Ilerdo jejejeje

Es molt xulo, ja us ficare una foto. No se com es diu la botiga on l'he comprat, es al carrer major, tot de vestis de festa. M'ha costat un ull de la cara, pero bueno, l'aprofitaré per les tres bodes que tinc aquest any. I tambe em vaig comprar les sabates i el bolso a joc, que l'haig de recollir dimarts... Quina ruina!!
Pero es tan xulo!!! jejejeje :-)) Es de color cobre, de tirants, curt i la faldilla fa aquelles arruges com les del vestit de nuvia de l'A28, no se si m'explico. Ja us ficare la foto!!
Ilerda

EntradaAutor: Petita » dl. març 19, 2007 12:04 pm

Per fiiii Ilerdaaaaa!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) Ei pel que has explicat ha de ser molt xuloooo!!!!!!!!!! fotos, fotos, fotossssss!!!!!!!!!!!!
Imatge
Petita

EntradaAutor: Montsseta » dl. març 19, 2007 12:21 pm

Doncs ha de ser xulissim Ilerda!!!
Te l'has comprat al Gili???
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 19, 2007 12:22 pm

Si, ja ho pots dir per fi!! jejejeje m'ha costat lo meu...
Doncs vaig entrar al Tintoreto (crec que es diu) i be, pero de tot lo que em vaig probar, nomes hi havia un vestit vermell que mes o menys m'agrdava, pero no volia repetir el vermell aixi que vaig continuar mirant. Aixo sí, vaig veure tops i bluses super xules!! pero els vestis no em quedaven be, perque m'anes be de cadera, de dalt supergran... molt lleig.
I despres amb aquesta, tot lo que em van ensenyar ere xulissim, i tot m'anava perfecte. Vaig estar apunt de agafar un de blau, pero em mirava i semblava tant "niña buena" que no m'acabava de convencer... i despres vaig veure aquest i perfecte!!!
Estic molt contenta!! :-)) :-)) :-))
Ilerda

EntradaAutor: Noemí_07 » dl. març 19, 2007 12:23 pm

bon dia!!! així el cap de setmana vinent ja és el concert de la Lorena??? com passa el temps,..., jo al final no vaig agafar entrades. Molt bé Ilerda, ja ens ensenyaràs com és el vestit que t'has comprat!!! La meua mare va anar dissabte a Saragossa i diu que alguna cosa ha vist que li ha agradat,..., ara el cap de setmana vinent vol anar a Barcelona.
07/07/07
Noemí_07
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am

EntradaAutor: a28 » dl. març 19, 2007 12:41 pm

ilerda us vaig veure passant amb elcotxe per davant de casa meva disabte alla les 5 i pico, 6

quin asco de vent no???
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: a28 » dl. març 19, 2007 12:49 pm

a veure si neva que tenim ganes de anar a ;-):// ;-):// ::bna// :-)[]/ ;-):// :-)// -:.-:.__0.0_ *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ;-):// ::bna// :-)[]/ :-)// ::bna// :-)// ;-):// :-)[]/ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ ;-):// ::bna// ;-):// :-)[]/ :-)// :-)[]/ ;-):// -:.-:.__0.0_
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dl. març 19, 2007 12:50 pm

no tenim cap josep no per aqui???????? cap marit oi o novio?????? :hmm::

i l'alzinpavo com li ha anat el seu cumple?? ::fiestuqui::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dl. març 19, 2007 12:51 pm

buneo aqui a 30 haciendo un monologo.......que no hi ha ningu araaaa???? xx;-.) <*.*> .:*:*:. :tt:-)> ::0ov0o::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dl. març 19, 2007 12:55 pm

bueno reines men vaig a fer el dinaret i a fer cosetes de casa!! besitos a totes!!!!!!!! neukiss-) neukiss-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ilerda » dl. març 19, 2007 1:01 pm

A30 aixi ens vas veure??? anavem a veure els armats jejeje

Que vagi be el dinar!!!
Ilerda