Hola un altre cop, que m'he deixat unes quantes coses!!!!!!!!!
Primer que res, Rosana, moltes gràcies pels vestits de la temporada 2007, son monos, però no fan pas per mi, no se, a veure si trobo algo al final o que perque si tots son així ja veureu li fotré més feina a ma mare que jo que se.
2. ja tenim les invitacions de boda!!!!!!
Jejejejeje, vaig adelantada ehhhh!!!!
Encara no estan encomanades ni pagades, però mireu la casualitat quines coses que fa, doncs be, dins dels meus nervis pel tema fotograf, vam decidir dissabte anar a mirar-ne, total que els bons estaven tancats, suposo que treballaven, i els que tenen rebelat rápid i tot aixó dons estaven obers, vam entrar a xafardejar amb el meu xicot, a veure quina diferiència de preus es portaven i casualitats de la vida entrem a una botiga que no se pas com es diu, está per plaça europa si no m'equiboco, i ens fiquem a parlar, i la noia ens diu que el noi que s'encarrega de fer les fotos de nuvis que no hi era pero ella ens podia ensenyar albums i coses, i nosaltres ahh pues ensenya, ens fiquem a mirar albums (amb fotos d'estudi i fotos de carrer) molt sensills, i llavors ens comença a dir si ens agradaba i tot aixó, total que nosaltres bé, si (no teniem pas que quedar malament) però ja viendrem un altre dia qui hi sigui el noi, total que ens va dir que feien invitacions de boda amb la foto (a mi no m'agrada gaire aixó de la foto però el meu xicot li va dir que ens les ensenyés) total que mentre ho miravam arriba el noi, i toma ya!!!!!!!!!!! es un dels millors amics del germà del meu xico!!!!!!!!
I nosaltes, no es que només miravam i totes aquestes coses, i ens va dir que ell no diria res que estessim tranquils, que si ens agradava la feina que feia, i li vam dir, sincerament que era molt clàssic (ell va fer les fotos al germà del meu xicot quan es va casar) i que no feia molt per nosaltre però que no era lleig, i ens va dir, que acabava de venir d'una fira de no se on, que han sortit una nova de fer targetes de boda, i ens va ensenyar el catàleg, la propaganda, jejeje, i ja hem triat la que ens ha agradat, diu que com que hi ha confiança que quan surtin que ens telefonarà, i que ja mirarem preus perque ens l'arreglarà.
Son molt estremades, es de mida foto panoràmica, hi ha a un costat una foto de la parella come s vulgui,a color, balanc i negre, com es vulgui, a dos colors (la mostra es taronja) i al costat i ha el text (imagineus un rectangle dividit en dos) es com de cartro, diu que es el material de les fulles dels albums digitals, i l'altre cantó de la invitació si volem també el podem personalitzar amb el que vulguem, el que ens va ensenyar que probava la protada era taronja amb una mena de cercles de colors, tipo anys 60 així molt colorido (tons taronja) i com a contraportada la foto dels nuvis amb degradat de taronges i l'altra part tota taronja i lletres blanques.
Molt guai!!!!
Perdoneu el rotllo!!!