Autor: SoNiA! » dc. març 21, 2007 9:46 am

Autor: NUMA » dc. març 21, 2007 9:46 am

Autor: Toni » dc. març 21, 2007 9:47 am
Autor: Baby » dc. març 21, 2007 9:47 am
Autor: NUMA » dc. març 21, 2007 9:48 am
Autor: Baby » dc. març 21, 2007 9:49 am
Autor: SoNiA! » dc. març 21, 2007 9:52 am
Baby ha escrit:toni,
lo que te ha preguntado Cpalau yo tambien hace tiempo que quiero saberlo, es posible enviar privados a varias personas a la vez??? y no tener que hacerlo uno por uno??

Autor: lamarieta » dc. març 21, 2007 9:52 am
Autor: Pumeta » dc. març 21, 2007 9:52 am

Autor: RUN » dc. març 21, 2007 9:53 am

Autor: Montsseta » dc. març 21, 2007 9:53 am

Autor: Toni » dc. març 21, 2007 9:56 am
NUMA ha escrit:Toni solo una cosita.... las cronicas de Garu e Isabella se pueden recuperar????

Autor: PEKE_RUBI » dc. març 21, 2007 9:56 am
Montsseta ha escrit:Bé m'alegro que tot estigui solucionat.. noies he de reconeixer que mai havia entrat en aquest post pero des d'ahir la tarda que us estic seguint![]()
![]()
Per cert, algú em pot passar el text de la discordia? Per curiositat o xafarderia pura com li vulgueu dir!!!![]()
Espero que regni el bon rollo una altra vegada al foro i que disfruteu amb els preparatius i les vostres bodes!!!!![]()

Autor: Baby » dc. març 21, 2007 9:57 am
lamarieta ha escrit:hola baby!!!, te casastes en el santuari de la Salut???, nosotros nos casamos en octubre ahi.
Como fue?
Autor: Baby » dc. març 21, 2007 9:58 am
Toni ha escrit:NUMA ha escrit:Toni solo una cosita.... las cronicas de Garu e Isabella se pueden recuperar????
ya vuelven a estar online.. y tambien la web de nuvis.. todo arreglado, ya os habeis puesto vuestro dia del cumple en el Perfil ??
Autor: NUMA » dc. març 21, 2007 10:00 am
Toni ha escrit:NUMA ha escrit:Toni solo una cosita.... las cronicas de Garu e Isabella se pueden recuperar????
ya vuelven a estar online.. y tambien la web de nuvis.. todo arreglado, ya os habeis puesto vuestro dia del cumple en el Perfil ??

Autor: SoNiA! » dc. març 21, 2007 10:12 am
NUMA ha escrit:Toni ha escrit:NUMA ha escrit:Toni solo una cosita.... las cronicas de Garu e Isabella se pueden recuperar????
Eres un sol!!!!!
Si tema cumple echo!!!

Autor: NUMA » dc. març 21, 2007 10:14 am
SONIARKA ha escrit:NUMA ha escrit:Toni ha escrit:NUMA ha escrit:Toni solo una cosita.... las cronicas de Garu e Isabella se pueden recuperar????
Eres un sol!!!!!
Si tema cumple echo!!!
Si yo también lo he hecho pero donde se ve lo del cumple? pq no sale nada...
Bienvenidas de nuevo chicas!!!!
Baby yo conoci la ermita de la salud x tu cronica y llame alli para casarme pero x la tarde estaba reservado. De todas formas le dije al cura q si cambiaban de idea me avisara pq es super bonita!
Autor: NUMA » dc. març 21, 2007 10:15 am
PEKE_RUBI ha escrit:Montsseta ha escrit:Bé m'alegro que tot estigui solucionat.. noies he de reconeixer que mai havia entrat en aquest post pero des d'ahir la tarda que us estic seguint![]()
![]()
Per cert, algú em pot passar el text de la discordia? Per curiositat o xafarderia pura com li vulgueu dir!!!![]()
Espero que regni el bon rollo una altra vegada al foro i que disfruteu amb els preparatius i les vostres bodes!!!!![]()
el mateix dic...
la curiositat per saber de qui es tractava... em va portar a aquest post!!!
bon rotllo i petons per totes!!!
me'n alegro que s'hagi aclarit tot!!!

Autor: SoNiA! » dc. març 21, 2007 10:22 am