Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: anagaz » dg. feb. 19, 2006 2:43 pm

Carai Apollonia !!! Quin ensurt, noia. Sort que com dius no va ser gaire pero quan veujs el que podria haver estat... Millor no pensar-hi i alegrar-te per que ha estat poca cosa i si com diu l'Stella, l'assegurança se'n fa càrrec, doncs no tens que patir. El problema és que avui en dia qualsevol cosa que tens que reparar els obrers triguen moltíssim a venir ! Els has d'apretar dient qu et cases i que ho necessites acabat, a veure si així s'espabilen...

Quina gana que m'ha entrat amb el menú !!! Postre de tiramisú, mmmmmmm, amb lo que m'agrada. Nosaltres trucarem aquesta semana vinent per començar a veure els menús nous i quedar x el tastet.
5 Maig 2006
anagaz
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: apollonia » dl. feb. 20, 2006 12:16 pm

Bon dia noies!

Em falten 5 dies per la prova del meu vestit! :-) :-) :-) :-) :-)
Em sembla que tinc més nervis pel vestit que pel dia de la boda!

Anagaz, ja tens les sabates i els sostenidors? Et van bé?

Montserrat, el banquet el faig al restaurant Petit Català d'Alpicat, que està al costat de Lleida. Vam triar aquest perquè els cops que haviem anat es menjava molt bé, i a més a més només fan la teva boda. No m'agraden els llocs que en fan moltes el mateix dia, no es tan personal.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 20, 2006 12:30 pm

Ostres Apol.l.onia,quin ensurt!!!I quin disgsut!!Encara veig que ho porteu bé.Bé, molts anims guapa!!!

Per cert, jo no he anat mai al petit català, pero els meus pares si i van sortir supercontents de la boda.

A quina esglesia o ajuntament et cases????
Visitant

EntradaAutor: EDAE » dl. feb. 20, 2006 12:34 pm

Apol·lonia, quin espant!!!!! Vau tenir molta sort!!!!!!!!!!!

ànims, i ara a per la proba !!!!! Que vagi bé!!!!
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: apollonia » dl. feb. 20, 2006 12:54 pm

Gràcies noies!

Em caso a l'ajuntament de Lleida Aima.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: anagaz » dl. feb. 20, 2006 4:34 pm

Si si si, ja tinc les sabates i els sostenidros. Les sabates m'encanten !!!!!!!!!!!!!!!!! A veure si els hi tiro una foto i la poso. Els sostens força bé pero fins que no m'ho provi amb el vestit encara no vull cantar victòria.

Fins i tot em fa ilu a mi que et vagis a probar el vestit, ja ja. Fes alguna foto si pots, d'acord?
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: apollonia » dl. feb. 20, 2006 6:05 pm

Ja tinc la càmara de fotos a punt :-)ok:

Demà vaig a l'ajuntament per concretar detalls i dijous he quedat amb el fotògraf també per veure quins plans té.

Això ja està xupat, jeje

Un petonàs a totes :-()-)
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: anagaz » dl. feb. 20, 2006 6:16 pm

Si noia, això ja està aquí mateix...

Fareu una cerimonia simple d'anar a firmar i prou o entreu cadascú amb els pares... ?
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: apollonia » dl. feb. 20, 2006 6:57 pm

Doncs arribarem per separat però entrarem junts, perquè entrar amb els pares ens sembla massa formal per la cerimònia civil, i ell ho prefereix així. El pobre està agobiat d'haver de ser el centre d'atenció, però ja li he dit que no es preocupi, que m'he comprat un vestit ben extremat perquè em mirin a mi, je je je. Tinc unes ganes de veure la cara que farà :-)) :-)) :-))
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: apollonia » dl. feb. 20, 2006 6:58 pm

Ah! Entrarem amb Purple Rain de Prince. Què os sembla?
És la meva cançó preferida.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: a28 » dl. feb. 20, 2006 7:38 pm

qui et fa les fotos apollonia?? fas video?? es que jo estic amb el tema video ara...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 20, 2006 7:45 pm

Jo crec qeu quan et vegi el teu novio es caura de cul!!!! es supersexy el teu vestit!!!!M'encanta!!!De debo, si no fos pq jo volia un determinat estil i pq no tinc cos per aquest model me l'hagues quedat!!!!El de l'anagaz també m'encanta!!!!
Visitant

EntradaAutor: a28 » dl. feb. 20, 2006 7:49 pm

quin es apollonia?? no se si l'he vist...
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dl. feb. 20, 2006 8:00 pm

ei ara l'he vsit!! buff que sexy i que atrevit!! quin puntazo de vestit!!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: apollonia » dl. feb. 20, 2006 8:39 pm

Que bé que os agradi! Quan me'l vaig probar em va encantar, però no sabeu la de cops que he pensat: no m'hauré passat? Es que no hi ha dret, te'l compres 6 mesos abans i te'n passes 5 sense veure'l!
Es nota que estic nerviosa??????????????????
I no penseu que tinc un tipasso, però trobo que afavoria molt i com que a la mare també li va agradar ... (i la faldilla com és ampla dissimula el cul, jeje)

A28, les fotos les fa el Garsaball, perquè fa temps vaig veure un àlbum seu i vaig flipar. Tot foto urbana en blanc i negre, que és l'estil de foto que ens agrada als 2. De video també en fa ell (bé, un col·laborador seu) però no em vull gastar més diners que ja ens costen prou les fotos, a més a més tampoc no es feia gaire gràcia. M'estimo més un bon àlbum.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: MONTSERRAT » dl. feb. 20, 2006 9:19 pm

Apollonia ja teniu el casament més que encarrilat!!! Que bé!!! I tant, esperem aquestes fotos eh! que poquet que falta!

No coneixo el restaurant, per la zona de Lleida res noies... mira que en som! Anem a conèixer món i no he estat mai ha Lleida... ho tinc ben clar, quan torni a conèixer el poc que em falta de Catalunya i Espanya!

Nosaltres también estarem sols al restaurant! Ja ens van dir que quan són casaments amb molta gent només en fan un... sobretot de cara al servei.

PETONS!
Imatge
MONTSERRAT

Entrades: 487
Membre des de: dj. juny 09, 2005 8:20 pm

EntradaAutor: anagaz » dt. feb. 21, 2006 10:04 am

PURPLE RAINNNNNNNNN!!!! És una cançó que cada vegada que l'escolto se'm posa la pell de gallina del que m'arriba a emocionar. No un 10, un 12 !!!

Doncs la meva parella és força tradicional (ho he descobert ara) per que vol entrar amb la seva mare i em vol veure entrar amb el meu pare... Jo ja no hi comptaba amb això. Jo fins i tot volia sortir de casa amb ell pero amb ell li fa gràcia que tingui padrí, que em vingui a buscar... En fi, casament complert. De veritat que dins la meia idea de casar-me no entrava toto això.

Montserrat, tranquila dona, jo sóc de Girona i tot just vaig anar a Lleida l'any passat i per agafar l'AVE, així que no sóc la única... Pero penso que quan tingui peques, ja tindré temps de passejar per catalunya.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. feb. 21, 2006 4:36 pm

Hola noies!

És ben cert el q dius de voltar Anagaz... amb peques se surt molt més!

Ei, sóc un desastre per enrecordar-me dels títols de les cançons... una vegada que sonen me les coneixo!!! Em podrieu enviar la de "purple rain", plis?

Gràcies!!!

montserratgascon@hotmail.com

PD: no podem fer servir l'Emule aquí EEUU, està prohibit!!! no sabeu el que complica fer la tria de la música pel casament. No paro de demanar cançons! És l'únic que podem fer estant aquí!
Imatge
MONTSERRAT

EntradaAutor: anagaz » dt. feb. 21, 2006 4:58 pm

Ostres Montserrat, la que jo tinc ocupa quasi 20 megues ! I l'estic comprimint pero me la deixa amb 19, o sigui que me. El teu mail no deu acceptar arxius tan grans, no? Es que el purple que jo tinc ocupa quasi 9 minuts...
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. feb. 21, 2006 5:12 pm

Sí! Tinc 250 MB de capacitat i només tinc ocupat un 16%, jo en quan les rebo me les passo al disc dur. Crec que no hi hauria problema!

MMMUUUUAAA
Imatge
MONTSERRAT

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant