Flikina ha escrit:Hola wapissimes
ESTIC SUPER CONTENTAAVUI LA PROVA DE MENÚ, quines ganes de provar-ho tot i d'anar a Can Jonc.
AVUI FEM 3 ANYS AMB EL MEU FLIKI!!!! I ja tinc el regal. HE obert el correu i taxin taxin: E-MAIL DE REGALITO!!!! Quina ilu quan l'he obert.
Un viatge amb 3 possibilitats (a la carta je je):
PRIMERA DESTINACIÓ: Dublin perquè he estat a Irlanda i sempre li dic que li portaré, és presiós, increïble... Els millors penya-segats que he vist. Em va encantar. Però no hi ha temps amb el pont de Maig, necessito minim 1 o 2 set. per ensenyar-li tot.
SEGONA DESTINACIÓ: Paris la ciutat de l'amor. Però vull anar a visitar unes quantes coses de les afores i no tinc temps.
TECERA DESTINACIÓ: Menorca també necessito més temps perquè tinc un super itinerari marcat des de fa temps. I dins d'aquesta tamné hi havia Mallorca és la que he triat, crec que amb un pont tenim bastant temps de visitar-ho quasi tot.
Jo fins al vespre-nit no li donaré ja que he escollit el millor lloc del món per donar-li, és just a on penseu. El meu regal també és super xulo EL RELLOTGE PEL DIA DE LA BODA!!!
Estic![]()
de CAN JONC
EN petó per totes!!!!
felicitats!!