Can Jonc ha escrit:ADEUUUUUUUUUUU...............A TOTESSSSSSSSSSSSSS
adeu, bona nittttttt
Autor: mio » dj. març 22, 2007 7:52 pm
Can Jonc ha escrit:ADEUUUUUUUUUUU...............A TOTESSSSSSSSSSSSSS

Autor: Eva i Joan » dj. març 22, 2007 7:57 pm

Autor: JUELI » dj. març 22, 2007 7:58 pm
Autor: Eva i Joan » dj. març 22, 2007 7:58 pm
Rossi ha escrit:Baboom, los boligrafos pluma son super chulis, creo que voy a hacer un pensamiento de comprar algunos...

Autor: Eva i Joan » dj. març 22, 2007 8:00 pm

Autor: JUELI » dj. març 22, 2007 8:02 pm
Autor: Eva i Joan » dj. març 22, 2007 8:02 pm

Autor: Eva i Joan » dj. març 22, 2007 8:03 pm

Autor: Cristineta81 » dj. març 22, 2007 8:29 pm
Keane ha escrit:Ah! por cierto una noticia:
[b]BIEL YA HA EMPEZADO A DAR SUS PRIMEROS PASOS!!!!!!!!!!!!!!![/b]
Y A MI ME EMPIEZA A DOLER LA ESPALDA.....JAJAJA

Autor: matrida » dj. març 22, 2007 8:43 pm
Flikina ha escrit:SONIA: el primer que m'ha dit el meu xicot aquest matí: no se si quedarà bé el lila amb el vestit (burdeus) i jo que!!! No crec que vagis tot burdeus no? I no m'ha dit res, al final li he dit que si ho vol canvir doncs ho fem. Al cap d'una estona diu: no no ja quedarà bé, però el detall no el fem burdeus sinó clar, lila i burdeus. Mira com és patin per si convinarà tot, és més mono.
Pr cert, m'ha dit que et demani una foto del menjador amb totes les taules parades amb lila a sobre i negre a sota.
Ui que m'oblidava de dir-vos al menú (exacatament no sé els noms; estic a la feina i no tinc els fulls):
Primer: BACALLÀ FARCIT D'ESPINACS
Segon: ESCALOPINS DE BOU AMB SALSA DE MURGURES AMB MIL FULLS DE PATATA (Algo així, aquí hi ha el CANVI és igual que el filet de bou però amb escalopins)
Postres: CREP DE VAÏNILLA AMB XOCOLATA CALENTA (és l'únic que teníem clarissim abans de probar. Ell és un amant de la vainilla i jo de la xocolata i ajuntar els dos gustos dels dos ha estat la bomba!!)
Pastís: Encara ho hem d'escollir.
Manteleria: LILA DE SOBRE I NEGRE DE SOTA (el lila i el negre són els meus colors preferits.)
Centre de taula: tenim l'idea però invent de la Sonia i la seva mare. Segur que serà genial.
Per cert, el mil fulls del filet a què no era el mateix que el dels escalopins?? Potser era igual, però recordo que em va agradar més el mil fulls de patata del filet de bou. Potser era per la salsa, no se.

Autor: matrida » dj. març 22, 2007 9:23 pm

Autor: Baboom » dj. març 22, 2007 9:27 pm

Autor: Baboom » dj. març 22, 2007 9:29 pm
Autor: Chris » dj. març 22, 2007 9:30 pm
Tere2007 ha escrit:TE PILLE!!!!!!!.....JAJAJAJAJAJAJAJA

Autor: matrida » dj. març 22, 2007 9:31 pm

Autor: Chris » dj. març 22, 2007 9:31 pm
Baboom ha escrit:Keane enhorabuena por los primeros pasos de tu chiquitin !!! ahora si que empiezan las persecuciones jejejeje
Ponte buena pronto...
Chicas me voy a cenar y a dormir...
Noe a por las magnum, que te faltan en la cole... !!!! jejejeje

Autor: Chris » dj. març 22, 2007 9:32 pm
matrida ha escrit:Hola Chris,
muy guapas en las fotos!

Autor: matrida » dj. març 22, 2007 9:33 pm

Autor: Chris » dj. març 22, 2007 9:34 pm
JUELI ha escrit:JAJAJA! AYYYYYY CHRIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CON LO GUAPÍSIMA QUE ES! TIENE UNA CARA PRECIOSA!!! DESDE LUEGO QUE LA FOTO TIENE TELA! JAJAJA!