Autor: ninou » dl. abr. 02, 2007 7:39 pm
ostres Meritxell, vaja.... i això ha sigut dins d'un pàrquing?? ja els hi val!
si m'entero d'algo t'ho diré..
Ei, veig que el vestit de La Moda va tocar fons eh??? bueno, a veure què tal el dimecres en aquesta altre botiga. He vist algun vestit en alguna revista i son macos. Jo també vaig tenir el vestit pululant pel cap uns dies però no vaig voler mirar més botigues, perquè tenia por que em maregessin amb mil vestits més. Jo havia anat a La Moda i a una de Granollers i prou i amb lo indecisa que arribo a ser, vaig alucinar quan vaig provar-me el vestit perquè vaig tenir-ho molt clar (i això que la meva germana i la meva mare no compratien al 100% el meu gust...) Però mira, un cop elles i la noia de la Moda em van dir que em quedava bé (que és el que m'importava) vaig tenir-ho encara més clar. Per un cop que em decideixo de seguida no estava disposada a mirar més botigues. Tot i així, li vaig dir a la botiguera que m'ho pensaria uns dies. Vaig agafar-me una setmana de reflexió i el dissabte següent vaig tornar-hi per tornar-me'l a veure posat perquè potser l'havia estat idealitzant durant aquella setmana, i volia veure'l amb la distància. Però no. Va ser posar-me'l i tornar a saber que era el meu. I jo que volia voltar i voltar per Barcelona, res de res! a Mataró! No ho hauria dit mai.... I si hi vas demà a La MOda i dius que si te'l deixen tornar a emprovar? ves-hi amb algú si vols, com a excusa per dir que li vols ensenyar a la teva cosina o qui sigui... i així quan vagis a l'altra botiga el dimecres, ho tindràs més fresc per poder comparar...
Ei, quina despedida de soltera més xula!!!! us donaré els telf de les meves amigues perquè les ensenyeu una mica a fer les coses tal com déu mana!!! em sembla que la tindrem amb aquest tema. Em nego en rotund a fer el panoli pel carrer i que em portin tios fastigosos o guarrades....No em va tot això i elles em diuen que jo no puc decidir res....
Em té una mica preocupada això, però no pel que em puguin fer, perquè jo sé que no faré algo que no vulgui, però em fa patir que hi hagi mals rollos....
Bé, ja veurem. Encara falta!
Ens vam casar el 17-11-07 !