VESTITS ROSA CLARÀ_VESTITS DE NUVIA EN GENERAL!!!!

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: molinos » dj. març 29, 2007 5:50 pm

amunt el post!!!
molinos
:: supernúvia

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Noemí_07 » dv. març 30, 2007 7:28 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) Ja som divendres!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: A veure si aquests dies s'arregla el temps i fa més caloreta,..., aquí Lleida ens hem tornat a despertar amb el temps ben nuvolot,....
07/07/07
Noemí_07
:: núvia experta

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lanajita » dv. març 30, 2007 8:14 am

Bon diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia!!

Patty tienes razon, casi todas las que se han ido eran con las que compartiamos cosas pero no podemos dejar todo esto de lado asi que arribaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!

Irual si entras acuerdate de decirme que tal la prueba de la Tartana.

Ayer fui a un taller de joyeria y al final me lo hacen todo personalizado, el tocado, los pendientes y la alianza, me enviara varios dibujos a ver cual me gusta.
lanajita

Entrades: 908
Membre des de: dj. feb. 09, 2006 9:18 am

EntradaAutor: Elen Flowers » dv. març 30, 2007 8:36 am

Buenos días chicas,

Que guay lanajita, y dónde te lo haces? Te sale muy caro?? Yo es que no sé qué complementos ponerme, algo sencillito, en la línea del vestido y todo pero no encuentro algo que reuna todo lo que quiero, así que eso sería una buena opción....

Por fin es vierneeeeeesss!!!!!!
Elen Flowers

Entrades: 33
Membre des de: dl. gen. 29, 2007 5:07 pm

EntradaAutor: lanajita » dv. març 30, 2007 11:40 am

Elen me lo hace la prima de mi compañera de trabajo, es de sabadell y puedes elegir oro blanco oro amarillo o rojo o que te lo haga en plata.
lanajita

EntradaAutor: Font » dv. març 30, 2007 1:01 pm

A mi los anillos también me los hacen personalizados.
Y los pendientes y gargantilla... he visto unos de swarosky (no sé como se escribe jajaja...) que me encantan y no son muy caros. Así que seguramente acabaré comprandomelos allí.
Parece que sale un poquito el sol!!!!
Font
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dc. gen. 24, 2007 1:04 pm

EntradaAutor: IRUAL » dv. març 30, 2007 2:02 pm

LAURA CARINYO QUE NO HE POGUT ENTRAR EN TOTS AQUETS DIES...HO SENTO SE QUE ESTAVES ESPERANT LA CRONICA DE LA PROVA DEL MENU, ARA NO TINC TEMPS PERO ET PROMETO QUE AKESTA NIT LA POSO SENSE FALTA A VEURE SI LA POTS LLEGIR, PERO T´AVANÇO QUE VA ANAR TOT GENIAL. DESPRES ET POSO ELS DETALLS. UN PETO GUAPA neukiss-)

I LA LAS ALTRES COM ESTEU !!!

LAURAFG AL FINAL también VAIG A MALDIVAS... JA T´EXPLICARE también LA RUTA QUE FAIG...

BUENO GUAPAS DESCONECTO QUE NO PUC ESCRIURE MES... FINS DESPRES
Imatge
IRUAL

Entrades: 748
Membre des de: ds. maig 13, 2006 5:56 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: molinos » dv. març 30, 2007 2:33 pm

Bona tarda boniques, com esteu???
molinos

EntradaAutor: IRUAL » ds. març 31, 2007 8:44 am

LANAJITA ET POSO LA CRONICA EN AQUETS POST ENCARA QUE NO TOQUI...

BE DONCS VAM ARRIBAR A LA MASIA I ENS VA ATENDRE L´ESTER, ANAVEM AMB ELS PARES I ENS VA SALUDARM, VAM FER LES PRESENTACIONS I VAM PASSAR AL MENJADOR... HI HAVIEN UNES 7 TAULES QUE FEIEN LES PROVES. ABANS DE SEURE VAM DONAR UN COP D´ULL A LES TAULES DEL FONS DEL MENJADOR, JA QUE HI HAVIEN EXPOSATS UNA SERIE DE CENTRES DE TAULA PRECIOSOS, PER DESPRES DE LA PROVA TRIAR UN.
BE DONCS ENS VAN COMENSAR A PORTAR 4 PLATS DE L´APERITIU PQ TINGUESSIM UNA IDEA DEL QUE ERA:
FOIE CON COMPOTA DE MANZANA
ZUMO DE NARANJA CON ESPUMA DE COCO
CUCHARA DE PULPO DE FERIA
BROCHETA DE PLATANO CRUJIENTE CON BEICON
BROCHETA DE LANGOSTINOS CRUJIENTES.

ESTAVA TOT BONISSIM :yium:-) ALS PARES TAMBE DEIEN QUE ERA TOT DELICIOS.
DE PRIMERS PLATS VAM TRIAR: ENSALADA DE LANOSTINOS CRUJIETES, TOSTA DE CIGALAS, LASAÑA DE TXANGURRO I PIEZA DE BOGAVANTE. A MI NO EM VA AGRADAR NI LA LASAÑA NI LA TOSTA, PERO EL BOGAVANTE I L´AMANIDA ESTAVEN DELICIOSOS, AL FINAL VAM TRIAR L´AMANIDA POR CONSENSO JEJEJE...

ELS SEGONS ESTAVEN TOTS BONISSIMS, VAM VOLER PROVAR EL PATO CONFITADO QUE EM VA ENCANTAR, EL SOLOMILLO DE TERNERA AMB SALSA DE CEPS, Y EL RAPE RUSTIDO... UFFF AQUI NO SABIEM QUE TRIAR I AL FINAL VAM OPTAR PEL SOLOMILLO.

ELS SORBETES ESTAVEN TOTS MOL BONS SOBRE TOT EL DE NARANJA SANGUINA AMB CREMA DE IOGURT (ET RECOMANO QUE EL PROVEU). AL FINAL EN LLOC DE SORBETE VEM QUEDARNOS AMB LA BROCHETA DE FRUTAS CON CORDON DE CHOCOLATE, QUE A PART DE SER BONISSIM ES MOL ORIGINAL.

I PER ULTIM EL PASTIS... AQUI NO TRIES PQ ELLS ET DEIXAN TASTAR TOTS ELS QUE TENEN. HI HAN 5 DE DIFERNTS I QUE DIFICIL QUE ES QUEDARTE AMB UN DE SOL...

DESPRES D´AIXO L´ESTER VA VENIR A LA TAULA I VAM ESTAR COM 1 HORA PARLANT AMB ELLA, SOBRE EL DJ, SOBRE EL DIA DEL CASAMENT, DE COM ANIRA TOT,... I JA ES VA APUNTAR LES ESTOVALLES QUE VAM TRIAR I EL CENTRE DE TAULA VAM DIR QUE ANIRIEM A ACABAR DE TRIA-HO A LA FLORISTERIA PQ ES QUE ERAN TOTS TAN XULOS I ORIGINALS QUE NO SABIEM QUIN AGAFAR...

BUENO NOIA JA TENS UNA MICA LA CRONICA QUE ET VAIG PROMETRE, ENCARA QUE UNA MICA TART PERO ES QEU AQUESTA SETMANA PASADA VAIG TENIR MOLTS CONTRATEMPS... EN FI ARA JA ESTA. SI PUC ET POSARE FOTOS, PERO HE D´ESPERAR QUE EL MARC LES PASI DE LA CAMARA A L´ORDINADOR AIXI QUE D´AQUI UNS DIES LES POSO AQUI MATEIX.

UN BESITO A TOTES neukiss-)
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: lanajita » ds. març 31, 2007 10:45 am

Iruaaaaaal moltes gracies maca.

Ostres i tants centres de taula chulos hi ha? ostres amb lo indecisa que soc no vegis. Y les estovalles de quin color son?

Nosaltres de primer también triarem aquests plats y de segon volem tasta el solomillo amb foie a veure que tal.

L'entrevista amb el DJ quan la teniu?

Quina emociooooooooooooooo
lanajita

EntradaAutor: IRUAL » ds. març 31, 2007 10:56 am

Doncs mira de centres de taula hi havien exposats com uns 15, pero es que eran tots tan xulos que no vam saber quin triar... aixi que aquets dimarst anem a la floristeria per veure quin triem al final. Vaig trucar a la noia de la floristeria i em va dir que encara m´ensenyaria mes... imaginat quin embolic, pero bueno es que em fa ilusio... la veritat es que tots eran super macos...
El tema de les estovalles doncs hi han de varios colors... nosaltres vam triar unes amb un cami... es a dir un tros de roba que atravessa la taula que es d´un altra color de les estovalles.
I el dj, nomes tenen un, que es de Terrassa es diu Alfred i la veritat que mol be ens va atendre super be, vam triar la musica per cada moment (exepte per la sortida de plats que no en posarem pq no ens agrada gaire). El noi super simpatic ens va estar explicant com aniria, el tipus de musica i alla al seu estudi doncs ens va anar posant cançons per anar triant per cada moment, pero de totes maneres ens va dir que si en aquest temps voliem fer algun canvi nomes calia que li portessim les modificacions 15 dies abans...

El solomillo ja t´ho he dit que estava bonissim era super gustos i mol tendra...

I si vols que t´expliqui algo mes... doncs m´ho dius.

Ahh una altra cosa... el tracte del restaurants fantasitc. L´Ester ens va dir que tornariem a quedar 15 dies abans del casament per acabar de parlar de detallets de ultima hora, i también ens va dir que el dia del casament estaria alla, cosa que em va donar molta confiança.

Nena vaya rollos que t´explico pero es que em fa ilu... :-)
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: Font » dl. abr. 02, 2007 8:11 am

Que bé Irual!!!
Nosaltres hem d'anar a triar el color de les estovalles i els centres. Per sort la prova del menú ja la tenim feta desde febrer. neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Font

EntradaAutor: Elen Flowers » dl. abr. 02, 2007 4:49 pm

Hola chicas,

Qué tal? Que guay Irual, acabsteis a tope de comer, no? Me da pánico solo de pensarlo... jejeje!!1 nosotros la tenemos el 27 de este mes... que ganas!!

Qué tal todo chicas? Esta muy tranquilito el post.....

BESUS, ELEN
Elen Flowers

Entrades: 33
Membre des de: dl. gen. 29, 2007 5:07 pm

EntradaAutor: Noemí_07 » dc. abr. 04, 2007 8:22 am

bon dia!!!!! com va aquesta setmaneta??? feu vacances? jo faig horari intensiu i al tenir les tardes lliures ja em sembla que faig mitja festa!!! Ahir vam anar a l'agència i per fi tenim el viatge tancat!!! quin descans!!! i després vam anar a mirar aliances, però volem anar a més joieries perquè deu ni do els preus!!! ens van dir que cada una valia 400€!!! us heu mirat les aliances ja? són més o menys aquests preus?
07/07/07
Noemí_07

EntradaAutor: molinos » dc. abr. 04, 2007 10:10 am

Hola noies, jo estic de vacances, entro per saludar. petonets i fins el dia 10
molinos

EntradaAutor: Font » dc. abr. 04, 2007 12:04 pm

Hola!!!
A nosaltres les aliances ens surten super bé de preu. A on treballa la meva parella tenen "enchefe" amb uns joiers (fabricants) i hem anat allà.
Ens surten les dues aliances per uns 350 euros (50 euros amunt, 50 euros avall).
Són d'or blanc i la meva portarà un petit brillantet.
Font

EntradaAutor: IRUAL » dc. abr. 04, 2007 3:08 pm

Hola noies,

Font a mi les aliances m´han costat 5580 euros les dues son también d or blanc combinat amb or groc, i la meva tambe porta un brillatet...
Noemi on aneu al final de viatge...
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: Noemí_07 » dj. abr. 05, 2007 7:24 am

IRUAL ha escrit:Hola noies,

Font a mi les aliances m´han costat 5580 euros les dues son también d or blanc combinat amb or groc, i la meva tambe porta un brillatet...
Noemi on aneu al final de viatge...

Irual! quant dius que t'han costat les aliances??? 5580€!!!!! :-( :-( :-( això són molts diners!!!!
Bé per nosaltres són molts diners i no ens ho podem permetre de cap manera,....
El preu que dius tu Font sí que és raonable, quina sort que us ho deixin més barat!

Doncs de lluna de mel anem a Grècia (10 dies) i estarem a Atenes, Mykonos, Santorini i Creta :-)) :-)) :-))
07/07/07
Noemí_07

EntradaAutor: lanajita » dj. abr. 05, 2007 8:29 am

Bon dia!!!

Noemi crec que a la Irual se li ha escapat un 5 jajajaja, aixo crec pel que va explicar l'altre dia.

jo estic treballant com una campiona!!! pufffffffffff
lanajita

EntradaAutor: Noemí_07 » dj. abr. 05, 2007 9:27 am

lanajita ha escrit:Bon dia!!!

Noemi crec que a la Irual se li ha escapat un 5 jajajaja, aixo crec pel que va explicar l'altre dia.

jo estic treballant com una campiona!!! pufffffffffff

sí lanajita suposo que se li deu escapat un 5 perquè sinó :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:

Jo també estic treballant! ànims que demà és festa i tenim 4 dies seguits!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
07/07/07
Noemí_07

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants