Autor: Annabeba » dc. abr. 04, 2007 3:23 pm

Autor: Taty25 » dc. abr. 04, 2007 3:25 pm

Autor: Sonnia » dc. abr. 04, 2007 3:27 pm

Autor: martaBCN » dc. abr. 04, 2007 3:36 pm

Autor: MARICRIS » dc. abr. 04, 2007 3:56 pm

Autor: MARICRIS » dc. abr. 04, 2007 3:58 pm
Nikka80 ha escrit:txelllllllllllllllllllll como te va por esos pueblecillos helados??? jeje
me voy a exar una siestecilla, que hoy me he levantado a las 5 y mañana tambien..
jordi ha tenido un golpe con un coxe, pero por lo que me ha dixo esta bien, han exo el parte y ya esta..Estaba en un Stop, y pensaba que no venia ningun coxe y ha salido y le ha dado a una chica.. vaya tela!!! menos mal que no ha pasado nada, pero ya me he rallado!

Autor: Sonnia » dc. abr. 04, 2007 4:12 pm

Autor: Nikka80 » dc. abr. 04, 2007 5:37 pm
Annabeba ha escrit:Hola reines jo segueixo de cul. No tinc temps a res!! Ja m'enrecordo que us dec unes fotos!! Tranquiles que ja us les posaré!!
Vaig tenir un problema amb els que monten la despedida, resulta que a mi m'agradaria fer la despe conjunta i a ells no els hi sembla tant bé!! Jo vull estar tot el dia junts, el sopar separat pel tema de la stripper per a ell (pq jo no vull boy) i despres la juerga junts!!.
Es veu que per aquesta zona no deixen entrar despedidas de nois a les discoteques i volien que fessim la festa separada i ells marxar lluny. Pero a mi em fa ilusió fer-ho junt, però ells creuen que no tindrà res d'especial si ho fem junts, pero es la meva ilusió.
Ahir vaig parlar amb una amiga i em va dir que ja estava tot solucionat i que no em preocupés.
Estic molt tocada pq em sembla que els hi faig una punyeta, pero no es així, jo només tinc ganes de passar-m'ho bé amb tothom.
Em dona la sensació que estan empipats amb mi.
Molts petons.

Autor: Nikka80 » dc. abr. 04, 2007 5:40 pm

Autor: Nikka80 » dc. abr. 04, 2007 5:48 pm

Autor: MARICRIS » dc. abr. 04, 2007 6:26 pm

Autor: sita81 » dc. abr. 04, 2007 8:34 pm
maricris ha escrit:HOLA SITA!!!!!
i com es el pentinat?? no vas fer-t'he fotos???
i el cattering que tal?? ja sabeu que escollireu?? quin cattering és?

Autor: sita81 » dc. abr. 04, 2007 8:42 pm

Autor: sita81 » dc. abr. 04, 2007 8:48 pm
Annabeba ha escrit:Hola reines jo segueixo de cul. No tinc temps a res!! Ja m'enrecordo que us dec unes fotos!! Tranquiles que ja us les posaré!!
Vaig tenir un problema amb els que monten la despedida, resulta que a mi m'agradaria fer la despe conjunta i a ells no els hi sembla tant bé!! Jo vull estar tot el dia junts, el sopar separat pel tema de la stripper per a ell (pq jo no vull boy) i despres la juerga junts!!.
Es veu que per aquesta zona no deixen entrar despedidas de nois a les discoteques i volien que fessim la festa separada i ells marxar lluny. Pero a mi em fa ilusió fer-ho junt, però ells creuen que no tindrà res d'especial si ho fem junts, pero es la meva ilusió.
Ahir vaig parlar amb una amiga i em va dir que ja estava tot solucionat i que no em preocupés.
Estic molt tocada pq em sembla que els hi faig una punyeta, pero no es així, jo només tinc ganes de passar-m'ho bé amb tothom.
Em dona la sensació que estan empipats amb mi.
Molts petons.

Autor: sita81 » dc. abr. 04, 2007 8:54 pm
Annabeba ha escrit:Torno a marxar!! Vaig a fer un solarium!! i a portar els passaports a la agencia de viatges!!
No se kuan tornaré entrar avui anem a sopar a casa dels pares d'en miquel!!
Estic fent detallets com una loca, pero vaig molt lenta pq volen feina, no volia demanar ajuda pero ho hauré de fer!!
Me concienciat a perdre els 5 quilos que m'han sobrat sempre pel dia del casament, amb massatges i ampolles reductores. No se si ho aconseguiré!!!
Bueno guapes fins una altre!!!
Molts petons!!!

Autor: sita81 » dc. abr. 04, 2007 8:54 pm

Autor: sita81 » dc. abr. 04, 2007 8:55 pm

Autor: carolca » dc. abr. 04, 2007 9:23 pm

Autor: Tata » dc. abr. 04, 2007 9:57 pm
maricris ha escrit:tata!! bonica!! que estas per aqui??? mai coincidim tu i jo!!!! que ja estas de holidays???!!!