Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: apollonia » dg. feb. 26, 2006 6:18 pm

Hola noies!
Us ensenyo la libèlula, les arrecades i el detall pel cabell, a veure que us semblen.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1329
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:31 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dg. feb. 26, 2006 6:41 pm

Hola!!!

Ja t'ho he dit, però t'ho torno ha dir: ESTÀS GENIAL AMB EL VESTIT! guapíssima!!!

Dels detalls la libèlula molt xula. EL detall del cabell, original i et quedarà bé amb el tipus de pentinat que vols. Amb un cabell llis, no ho veuria tant. Les arrecades... no m'agraden massa les formes de cors en general...

UN PETONÀS!
MONTSERRAT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 27, 2006 7:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
MONTSERRAT
:: núvia experimentada

Entrades: 487
Membre des de: dj. juny 09, 2005 8:20 pm

EntradaAutor: EDAE » dl. feb. 27, 2006 10:20 am

Apollonia, nena quina passada!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
No ho he vist fins ara!!!! El teu xicot caurà de cul!!!!!!!!!!!!!!!

M'encanta!!!!!!!! les arracades i la Libelula maquíssims, però el detall del cabell una passada!! El trobo preciós!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: anagaz » dl. feb. 27, 2006 7:03 pm

Apollonia, ja t'ho he dit abans pero et repeteixo que estàs guapíssima !!! :-)ok:
La libelula m'encanta i les arrecades no són tant del meu estil per que el cristall mai m'agradat pero segur que et queden genials amb lo morena que ets i el cabell arrissat.

Apa, jo us poso les meves sabatetes que estic feliç amb elles, a veure si us agraden...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
5 Maig 2006
anagaz

Entrades: 318
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dl. feb. 27, 2006 7:34 pm

Anagaz! Són XULÍSSIMES!!!

Després les podràs aprofitar moltíssim, són súper modernes!
Les "meves" són amb més taló, però també amb punta i modernes!

Molt guais!!!
Imatge
MONTSERRAT

EntradaAutor: anagaz » dl. feb. 27, 2006 7:49 pm

Si, es que jo no puc portar gaire taló. Tot i això, em posaré una tapeta per guanyar 1/2 cent.+. Es que la meva parella és com jo i m'ho han recalcat tant que no el passi que... al final me les he quedat ben baixetes.

Suposo que sí les podré aprofitar. Ja m'han explicat com tinc que fer-lo per tenyir-les si les vull negres. Realment blanques no sé si les aprofitaré...
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: Visitant » dl. feb. 27, 2006 9:38 pm

doncs jo sóc fins i tot una mica més alta que la meva parella...així que encara no vulgués hauria d'anar amb sabata plana!! (no em quiexo pq és el que vull!!) :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: anagaz » dl. feb. 27, 2006 11:17 pm

Ostres, doncs jo trobo que una mica de taló sempre estilitza més pero crec que aquell dia el més important és anar cómoda i si a sobre podem anar baixetes, doncs milor.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. feb. 28, 2006 12:17 am

Tgi a tu et quedarà genial una sandàlia planeta pel tipus de vestit que vols... eivissenc! Ja he vist que has anat a mirar, eh! jejeje... ben fet! però espera que ha de sortir mooooolta cosa!

A mi m'agrada dur talons quan vaig arreglada, quan surto... em costa sortir plana plana, encara que sigui xatet com les sabates de l'Anagaz, però ja em sento millor. És ben bé que això va amb l'estil de cadascuna! L'alçada també hi juga sense dubte!
Imatge
MONTSERRAT

EntradaAutor: apollonia » dt. feb. 28, 2006 8:07 am

Gràcies de nou a totes. SOU LES MILLORS >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

M'encanten les teves sabates anagaz. Son modernes i elegants alhora.
A mi em passa el mateix amb l'alçada: els 2 som igual d'alts, però mai li ha sapigut greu que em posés talons. Durant la setmana sempre vaig plana, però per mudar si que m'agrada una mica de taló.
A veure si li faig una foto a les meves i os les ensenyo! També me les vaig quedar de pell, perquè penso que així les aprofitaré.
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 28, 2006 10:59 am

si és que m'encanten les sabates que dieu, i si les podeu portar, fan les cames més maques! (jo és que, a part, no en sé gaire de portar-les).
Doncs si no us importa, endavant, que més dóna??
Això, i si les pots aprofitar, millor! >.-<:
Visitant

EntradaAutor: anagaz » dt. feb. 28, 2006 12:48 pm

No, si al meu pobre tampoc li sap greu que me les posi pero tant a la botiga com el de les fotos em van dir que quedava molt malament... Així que he optat per aquests talonets i m'asseguro una mica la comoditat per que sincerament, quan vaig a casaments acabo rebentada amb mal de peus !
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: Visitant » dt. feb. 28, 2006 1:08 pm

aaaaaaaaaa, això si!!! jo, personalment, prfereixo la comoditat!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: anagaz » dt. feb. 28, 2006 1:18 pm

Això que em vaig comprar aquestes plantilles de silicona i les vaig posar semblen còmodes, pero algú les ha probat tota una nit?

Per si no us ho he dit, el meu vestit ja ha arribat, je je i tinc prova el dia 24 de març. Eterna espera...
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: EDAE » dt. feb. 28, 2006 1:25 pm

Anagaz, ja diras què tal lo de les plantilles!! Pq jo em vull comprar sandàlies (em caso a l'agost) i les de festa sempre són amb força taló.

Vaig llegir en algun post algú que n'havia portat i li havien anat molt bé. Pq no ho preguntes en el post de sabates??

Que bé que ja tinguis la proba amb el teu !!!!! Que xulo!!!!
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: apollonia » dj. març 02, 2006 8:39 am

Bon dia noies!
Jo també ho havia pensat això d'aquestes plantilles, perquè per poc taló que dugui son moltes hores que passarem dretes, i me'n vull anar de juerga tota la nit!

Canviant de tema: algú ha provat l'autobroncejat? Es que a la pelu m'ho volen fer i m'han assegurat que no taca, mo em fa gaire gràcia però els UVA encara menys i amb el temps que em queda (i el fred que fa) no tindré temps de pendre el sol.

Ei anagaz, farem la prova el mateix cap de setmana eh?
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: anagaz » dj. març 02, 2006 9:17 am

Bones !

Ja he llegit amb un altre post que lo de les plantilles, :-)ok:
Respecte l'autobronzejat, jo m'ho vaig fer per un casament i em va anar bé pero no vaig aconseguir molt moreno, simplement canvies el to. Aleshores, depèn de lo morena que vulguis quedar... Jo faria algún UVA. Si no en fas mai, per fer-ne uns quants no passa res. I després x el viatge ja estàs morena i no t'has d'amagar tan del sol.

Si, el mateix cap de setmana. Tu la prova final i jo la inicial ! >.-<: >.-<:
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: apollonia » dt. març 07, 2006 4:15 pm

Que tenim abandonat el post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La veritat és que estic una mica estressada. Entre la feina que vaig de cul, a sobre aquest any no se’m va ocórrer res més que posar-me a estudiar (després de 10 anys!) i que els caps de setmana casa nostra és una desfilada continua de gent .... Ja tinc ganes de estar a Thailadia .................................

La setmana passada vaig estar de compres pel pare i la mare. El pare es va comprar el traje a la 1a botiga que vam entrar, però a la mare li va costar més. Al final anirà molt extremada i moderna, no es veia amb els típics vestits de cerimònia i s’ha comprat un conjunt amb la faldilla tota de retalls de roba, de l’estil de la meva. La pobra ja comença a patir a veure si s’haurà passat (no sé a qui s’assembla, jeje).

Avui m’ha trucat que ja m’envien els detalls. Per cert, els de detallespecial.com de moment un 10, a veure si arriba tot bé, però fins ara el tracte i serietat perfecte :-)ok:

I de moment, només em queda esperar .... Això està aquí mateix!
1 d'ABRIL de 2006
apollonia

EntradaAutor: anagaz » dc. març 08, 2006 9:32 am

Guauuu, sí Apollonia, això és ja !!! :-)ok:

Tens nervis? Típica pregunta pero és que a mi em va a dies... I cada vegada quan veig que ho tinc força a prop i res acabat em poso negra !
Ja tinc ganes que arribi el dia i que passi, que vagi tot bé i després a voltar... Cada dia sommio amb Tailandia, jajaja.
5 Maig 2006
anagaz

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. març 08, 2006 10:18 am

Disculpeu que m'infiltri... anagaz d'on són les teves sabates? o de quina marca? jo vull aquest taló :o-o:
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants