Autor: carolca » dj. abr. 12, 2007 9:59 am

Autor: carolca » dj. abr. 12, 2007 10:02 am

Autor: carolca » dj. abr. 12, 2007 10:09 am

Autor: sita81 » dj. abr. 12, 2007 10:24 am

Autor: MARICRIS » dj. abr. 12, 2007 11:21 am

Autor: Visitant » dj. abr. 12, 2007 11:24 am
sita81 ha escrit:Brensusn, a mi también m'agraden molt les teves sabates. Jo vull también sandàlies, i me'n vaig comprar unes. Però eren blanques i ara crec q no em quedaran bé amb el vestit. Però no trobo enlloc sandàlies de color marfil, i no vull anar a les cases de núvies pq segur q em claven molt i jo no em vull deixar un pastón amb unes sabates. I a les sabateries norlmals no en tenen de núvia que siguin sandàlies. Et van costar molt les teves??
Autor: Visitant » dj. abr. 12, 2007 11:24 am
sita81 ha escrit:Maricris, nosaltres también serem més o menys com vosaltres. Uns 140 i pico. Érem uns 170, i sort q ens ha fallat gent, pq la capella és molt petiteta. Però jo pensava donar un detall per parella i als solters. A les bodes q he anat ho han fet sempre així. Donareu un detall per persona???
Autor: Visitant » dj. abr. 12, 2007 11:25 am
martaBCN ha escrit:Hola guapas!!!!
Como estáis todas??? Yo estoy mejor de ánimos estoy volviendo a retomar la ilusión por la boda y además mañana tengo la prueba de peinado y el sábado que viene la del vestido.
Autor: carolca » dj. abr. 12, 2007 11:27 am

Autor: ARIADNA » dj. abr. 12, 2007 11:28 am
Autor: MARICRIS » dj. abr. 12, 2007 11:44 am

Autor: sita81 » dj. abr. 12, 2007 11:56 am
brensun7 ha escrit:sita81 ha escrit:Brensusn, a mi también m'agraden molt les teves sabates. Jo vull también sandàlies, i me'n vaig comprar unes. Però eren blanques i ara crec q no em quedaran bé amb el vestit. Però no trobo enlloc sandàlies de color marfil, i no vull anar a les cases de núvies pq segur q em claven molt i jo no em vull deixar un pastón amb unes sabates. I a les sabateries norlmals no en tenen de núvia que siguin sandàlies. Et van costar molt les teves??
Sita, m'alegro que t'agradessin les meves sandalies!! la veritat es que va ser una ganga, son de Sara Navarro i ja saps que son caríiiiiiiisimes. Doncs vaig acompanyar a la meva amiga a comprar-se les seves, a una sabateria a Igualada (ella viu allà) i... estaven al 50% de descompte!! així que em van costar 71 Euros!! estaven a 142 Euros... Son d'un color marfil, com el vestit...
NO se quin tipus de sandalia busques, a lo millor et puc ajudar perque vaig donar mil voltes fins que vaig trobar aquestes, diga'm com les busques.

Autor: sita81 » dj. abr. 12, 2007 12:02 pm
carolca ha escrit:Nosaltres també farem més detallets, perque els meus sogres tenen negoci, i tenen compromisos. No convidem als clients habituals, pero si que donarem els regals.
Visca el romanticisme, aixó de donar detalls de la boda a clients no m´agrada es massa mercantilista, que hi farèm.

Autor: martaBCN » dj. abr. 12, 2007 12:08 pm
brensun7 ha escrit:martaBCN ha escrit:Hola guapas!!!!
Como estáis todas??? Yo estoy mejor de ánimos estoy volviendo a retomar la ilusión por la boda y además mañana tengo la prueba de peinado y el sábado que viene la del vestido.
Marta m'alegro molt que estiguis més animada, això es molt bo!!
Per cert, a quina hora tens la prova del vestit?

Autor: martaBCN » dj. abr. 12, 2007 12:08 pm
carolca ha escrit:Marta m´alegro molt que ja estiguis millor. Ara a reprendre forçes que et queden un par de messos agitats.
Un peto molt fort

Autor: Visitant » dj. abr. 12, 2007 12:19 pm
sita81 ha escrit:brensun7 ha escrit:sita81 ha escrit:Brensusn, a mi también m'agraden molt les teves sabates. Jo vull también sandàlies, i me'n vaig comprar unes. Però eren blanques i ara crec q no em quedaran bé amb el vestit. Però no trobo enlloc sandàlies de color marfil, i no vull anar a les cases de núvies pq segur q em claven molt i jo no em vull deixar un pastón amb unes sabates. I a les sabateries norlmals no en tenen de núvia que siguin sandàlies. Et van costar molt les teves??
Sita, m'alegro que t'agradessin les meves sandalies!! la veritat es que va ser una ganga, son de Sara Navarro i ja saps que son caríiiiiiiisimes. Doncs vaig acompanyar a la meva amiga a comprar-se les seves, a una sabateria a Igualada (ella viu allà) i... estaven al 50% de descompte!! així que em van costar 71 Euros!! estaven a 142 Euros... Son d'un color marfil, com el vestit...
NO se quin tipus de sandalia busques, a lo millor et puc ajudar perque vaig donar mil voltes fins que vaig trobar aquestes, diga'm com les busques.
Hola brensun!!! Doncs busco unes sandàlies bones boniques i barates!!! Jejeje. Vull q no tinguin molt taló, de color marfil i q siguin còmodes, i q estiguin per sota de 100 euros (si és a 30 millor ejejeje)
Autor: Visitant » dj. abr. 12, 2007 12:21 pm
martaBCN ha escrit:brensun7 ha escrit:martaBCN ha escrit:Hola guapas!!!!
Marta m'alegro molt que estiguis més animada, això es molt bo!!
Per cert, a quina hora tens la prova del vestit?
Brenda tinc la prova a les 4 de la tarda, tu quan la tens???? Per cert com van les cervicals???
Autor: Annabeba » dj. abr. 12, 2007 12:23 pm
maricris ha escrit:Annabeba ha escrit:Tata ha escrit:Annabeba... 200 detallets son molts!!!! Quants convidats tens?![]()
Ariadna... hem de parlar he anat a Stick Art i a mi m'han enviat a la academia!!!![]()
![]()
Crec que seren entre 160 i 170, pero m'agradaria portar als companys de feina que no venen i a altre gent !!
Tinc previst fer-ne 250!!
Ja em queda menys!!
anna nosaltres serem al final 149 convidats, vem convidar a 200 persones i de detalls tambe en farem uns 250 per si de cas pq sempre hi ha "compromisos" que queda molt be donar-los el detallet...

Autor: Annabeba » dj. abr. 12, 2007 12:24 pm
brensun7 ha escrit:sita81 ha escrit:Maricris, nosaltres también serem més o menys com vosaltres. Uns 140 i pico. Érem uns 170, i sort q ens ha fallat gent, pq la capella és molt petiteta. Però jo pensava donar un detall per parella i als solters. A les bodes q he anat ho han fet sempre així. Donareu un detall per persona???
Nosaltres farem com vosaltres, Sita. De fet ja els hem comprat... ara només els he de muntar...