VESTITS ROSA CLARÀ_VESTITS DE NUVIA EN GENERAL!!!!

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: IRUAL » dj. abr. 12, 2007 4:18 pm

si ja mirare también a RC a veure que hi ha...

Per cer... vosaltres doneu algun obsequi a alguna embarassada... es que jo tinc una amiga que esta embarassada i m´agradaria fer-li alguna coseta, pero no se que es regala en aquets casos.

Jo havia pensat de ferli un nino d' aquells de plata per penjar el xupe... com ho veieu??????
Imatge
IRUAL
:: núvia experta

Entrades: 748
Membre des de: ds. maig 13, 2006 5:56 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: molinos » dj. abr. 12, 2007 4:32 pm

Fa uns dies vam anar a mirar detalls i la de la botiga ens va ensenyar un bibero gran de carto matxe (no se si es diu aixi) molt maco. Que serveix de decoracio i también pots posar el nom
molinos
:: supernúvia

Entrades: 6250
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 4:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: IRUAL » dj. abr. 12, 2007 4:41 pm

Ostres doncs també es bona ideia... per decoracio de l´habitacio del nen pot quedar be... no se he de acabar de mirar a veure que trobo
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: Noemí_07 » dj. abr. 12, 2007 4:49 pm

doncs jo he pensar regalar a una amiga meua que estarà embarassada de 7 mesos per la meua boda una cigonya. Ara el problema serà trobar-la perquè la vull de pelutx i per aquí Lleida no la trobo. A l'igual que les parelles de nuvis em farien gràcia que fossin diferents i que fossin de pelutx també. Sabeu d'algun lloc per Barcelona?
07/07/07
Noemí_07

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: molinos » dj. abr. 12, 2007 5:05 pm

Dps uns dic unes adreçes. besitos
molinos

EntradaAutor: Elen Flowers » dj. abr. 12, 2007 5:22 pm

Hola noies,

com va? Si que us queda a poquet.... a mi tres mesos i algo... quins nervis quan hi penses...

Molinos - Irual coindiu en vestit? quin es?

Buf, necessito que em digueu sincerament que penseu del que us explicare ara. Jo em caso el dia 4 d'agost, i fa un parell de dies em van venir una parella d'amics a dir-me que no vindrien perque marxaven de viatge, que era el moment propici per fer aquest viatge perque despres amb mes repsonsbailitats no el podrien fer.... imagineu-vos, a ell el conec desde que tenia 4 anys (i ara tinc 27), la seva mare i germans vindran... vull dir que es una persona propera, i francament tenen tota la vida per fer el viatge! Jo penso que em mostren que al no renunciar a cap part del seu viatge (que han agafat despres de saber la data del meu casament) es que realment no valoren la meva amistat, perque es perden un moment unic a la meva vida per un simple viatge, no?

Com ho veieu? Vaja rollo us he fotut pero estic una mica "desquiciada"!! jejeje

BESUS
Elen Flowers

Entrades: 33
Membre des de: dl. gen. 29, 2007 5:07 pm

EntradaAutor: molinos » dj. abr. 12, 2007 5:38 pm

Elen entenc que estiguis aixi. Una mica decepcionada? Pq no parles amb ells clarament i li dius que et fa molta ilusio que vinguin al teu casament,.... Anims!!

A mi encara em queda pero tinc por que d'algu faci algu aixi.
t'envio privi amb nom del vestit.
molinos

EntradaAutor: molinos » dj. abr. 12, 2007 6:40 pm

us dono unes adreces:

El gargot: creu coberta, 112 o gran de gracia 100 (aqui es on em va ensenyar lo del bibero).

Conesa c/petritxol

I dps per aqui a guianupcial hi han mes adreces.
molinos

EntradaAutor: IRUAL » dj. abr. 12, 2007 7:30 pm

Gracies Rosa, com que dissabte baixo a Bcn, ja m´ho miraré. Ah i merci también pel mail, ja l´he vist.
Elen, entenc com et sents, home i més si han agafat el viatge despres de saber la data del teu casament, mira que hi han dies per viatjar... no crec que hagin de sortir per força el dia que tu et cases... no se ho trobo una mica fort i jo en el teu cas tambe estaria una mica molesta i mes si com tu dius son gent propera, d´una amistat de tant temps.

Pero bueno guapa anims :-()-) :-()-)
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: molinos » dj. abr. 12, 2007 7:37 pm

De res Irual!!!

em queda mitja horeta i cap a casa!!!!
molinos

EntradaAutor: lanajita » dv. abr. 13, 2007 11:02 am

Elen te voy a contar mi experiencia para ver si puedes entender un poco mas a tus amigos.

Me caso el 9-09 y una amiga mia el 22-09. Antes de que fueran a pedir fecha de boda me llamo para ver si ese dia me iria bien y en ese momento le dije que si pk no pensaba estar mas de 14 dias de viaje, contabamos con ir con el peque y le dije que adelante.

Pues bien ahora lso vuelos y demas no coinciden y no puedo ir a su boda, yo estoy chafada y me duele no poder ir a su boda pero es mi amiga. Con Jordi no tiene la misma relacion y me dice que como vamos a cambiar un viaje a la polinesia por ir a una boda??

Yo entiendo la postura de Jordi y también me sabe mal pero lo hable con ella y me entendio perfectamente. Hace un año y medio me iba bien ahora no por diferentes motivos pues no pasa nada, le enviare un detalle a su casa ese dia a traves de alguien y sabra que me acuerdo de ella.

No se igual para tu amigo es importante tu boda pero para su pareja no tanto y no tiene otra opcion
lanajita

Entrades: 908
Membre des de: dj. feb. 09, 2006 9:18 am

EntradaAutor: Elen Flowers » dv. abr. 13, 2007 11:48 am

Gracies Irual,

Pero estamos hablando de un simple viaje, no de la luna de miel!! Yo lo veo diferente porque un viaje de esas caracteristicas puedes hacerlo a lo largo de tu vida, una luna de miel no! Y te dire mas, lo que mas me duele es que creo que mi amigo es el "resposable" por decirlo de alguna manera y no tanto su pareja!

NO se.... pero muchas gracias!
Elen Flowers

Entrades: 33
Membre des de: dl. gen. 29, 2007 5:07 pm

EntradaAutor: molinos » dv. abr. 13, 2007 2:20 pm

Elen habla con tus amigos. Quizas ellos no cambiaran de idea pero tu te quedaras mas tranquila. besitos
molinos

EntradaAutor: Becky » dv. abr. 13, 2007 2:39 pm

hombre yo creo q me sentiria iwal q elen, pk es lo q dice, q es un viaje, no es la luna d miel, q es diferente. Y más si antes d organizarlo sabian ya la fecha d su boda.. Xo tu n t preocupes, habla bien las cosas primero con ellos antes d pensar mal neukiss-)
Becky

Entrades: 7245
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 12:11 pm

EntradaAutor: IRUAL » dl. abr. 16, 2007 3:08 pm

hola noies!!!!!!!!!11

Ja tinc data per la primera prova... sera el 2 de maig... uff tinc unes ganes!!!!!!!!!
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: molinos » dl. abr. 16, 2007 3:17 pm

Molt be irual, Vull fotitos!! i cronica de la primera prova ehhh!!!

Has mirat les arrecades?
molinos

EntradaAutor: IRUAL » dl. abr. 16, 2007 3:51 pm

Vaig veure unes arracades al Corte Ingles precioses... eran com les que jo volia... em van encantar pero valian 700 euros, pero jo no em volia gastar tants diners amb les arrecades, es que despres ja no me las posare mes... No se seguiré buscant a veure si en trobo que en lloc de brillnats siguin amb circonita... no se :-(
Imatge
IRUAL

EntradaAutor: molinos » dl. abr. 16, 2007 5:25 pm

A mi em passa el mateix, totes les que m'agraden valen molt i em spa greu gastar tants diners
molinos

EntradaAutor: Noemí_07 » dt. abr. 17, 2007 7:45 am

bon dia!!! :-()-) doncs amb el tema arrecades val la pena buscar imitacions a les bijuteries, perquè sinó el preu es dispara moltíssim :-( Jo tinc sort que me les regala la meua padrineta de bateig, sinó ja havia pensat anar a comprar-me-les a una bijuteria que feia temps que les havia mirat. I de fet l'altre dia vaig veure que encara les tenien, o sigui que igual em permeto un caprici i me les vaig a buscar, encara que a la boda em posaré les que m'han regalat
07/07/07
Noemí_07

Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: molinos » dj. abr. 19, 2007 5:49 pm

HOLA, ON ESTEU?
molinos