Bon dia,
Jo no se si li farem regal als homes, havia pensat només en les dones que ja tinc clar que serà un banu, però els homes no ho sè! Encara queda tant! però a 1 euro Sira està molt bé.
Bè per fi en Toni ha trucat a l'hotel, ahir. Va parlar i els hi va comentar que voliem fer la cerimonia amb la ciutadella, aleshores li varen dir que primer hauriem d'anar a parlar amb els de la ciutadella, ja que amb l'hotel no tenim problema de dates perque pel juny de l'any que ve ho tenen lliure, ara quan en Toni els hi va dir que ens agradava el 21, li va dir el noi que està allà (que no es el director de l'hotel amb qui nosaltres hem parlat sempre) que a partir de Sant Joan ja no agafen casaments i que el 21 ja es el cap de setmana de Sant Joan i que potser seria millor agafar el cap de setmana anterior, en Toni li va dir que ens guardes de moment el 14 de juny, perquè va pensar que si el 21 l'hotel està més ple i tenen més feina, dons si el 14 estaran una mica més tranquils millor.
Despres va trucar a la Ciutadella i hem quedat per divendres a les 14h per anar a parlar amb ells, li van dir que erem els primer que trucavem pel 2008, això vol dir que també tindran lliure, ens faltara anar a parlar amb el mossèn, que poder divendres ens apropem a la parroquia, a veure si el trobem, és el que hem fa més pal, parlar amb el mossèn, sobretot pel tema de que no tinc feta la comunió. No se si dir res???
Bé sembla que hem donat algún pas!
Ara me'n vaig a un curs, així que no estaré fins a la tarda!
Fins aviat noies!