Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: a28 » dc. març 01, 2006 12:28 pm

merci edae!! despres a veure si m'ho puc baixar i les escolto
:-)ok: =0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 1:38 pm

Us tinc que donar un noticion... ahir vaig anar a provar-me el vestit... JA TINC VESTIT!!!! ... volia haver esperat mes pero per alguns problemes que han anat sortint he preferit comprar-me'l ja :-) :-) :-)
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: a28 » dc. març 01, 2006 1:46 pm

jaaaaa?????? jo personalment m'hagues esperat una mica mes... no se amb les noves coleccions i no se..... es que et queden 15 mesos rosana!!(es la meva opinio eh, bon rollete)
pero bueno si a tu t'agrada i creus que es el teu vestit endavant!! que res et tregui la ilusio wapa!!
te l'has comprat a lleida?? conta conta....
=0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. març 01, 2006 1:49 pm

jaaaaa?????? jo personalment m'hagues esperat una mica mes... no se amb les noves coleccions i no se..... es que et queden 15 mesos rosana!!(es la meva opinio eh, bon rollete)
pero bueno si a tu t'agrada i creus que es el teu vestit endavant!! que res et tregui la ilusio wapa!!
te l'has comprat a lleida?? conta conta....
=0-0-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 1:58 pm

No, a granollers... he mirat per tota lleida i no el vaig trobar... des de que el vaig veure sabia que era el meu vestit i com a lleida no hi era vaig començar a mirar per barcelona... l'idea era esperar-me a comprar-lo al setembre/octubre/novembre per que se que quan surten les noves col·leccions encara pots agafar-te'n algun de l'anterior aixi els veia tots, pero en la primera tenda que vaig trobar aquest dissenyador em van dir que aquell vestit havien deixat de fer-lo i que no el podria aconseguir... em va pegar un baixon que deu n'hi do :--( :--( :--( pero soc una persona que em costa molt tirar la toalla aixi que vaig decidir buscar altres tendes i n'he trobat una a granollers que m'han assegurat que el tindria, pero claro, me'l fan per mi amb lo que tenia que anar a mirar-me la talla provant-me altres d'aquesta marca i el vestit en si me'l portaran d'aqui tres mesos aproximadament i me'l guardaran alli i em fare les proves pertinents quan s'apropi la boda

Per cert a28, no em molesta per a res lo que m'has dit ^_^ fins i tot jo ho trobo exagerat lo aviat que me l'he comprat, pero soc d'idees molt fixes (a vegades massa) i si m'enamoro d'algo o tinc allo o res per que les altres coses les comparo amb la primera i a totes lis trobo defectes i com en la primera tenda em van dir que ells no el podrien conseguir he preferit "pajaro en mano"
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 2:02 pm

Per cert, vaig trobar unes floretes pel cabell platejades amb pedretes que son casi identiques a les joies que portare el dia de la meva boda ^_^ em van fer una gracia :-)
Imatge
Rosana

EntradaAutor: EDAE » dc. març 01, 2006 2:07 pm

Ostres Rosana, ja tens el vestit!!!!!! Amb lo que he arribat a tardar jo!!!!!!
Però si és el teu a la tardor no n'haguessis trobat cap que t'agradés!

FELICITATS!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 2:14 pm

Lo que em va fer gracia es que a ma mare li van tenir que fer a mida per que el vestit el va veure un any abans (ella no sabia que l'any seguent es casaria) i no se'l va comprar, i l'any següent quan van decidir-se casar va anar el mateix dia a la tenda aquesta pero ja no hi era aixi que li van ensenyar un munt, va anar a totes les altres tendes i al final va tornar a la primera per preguntar si li podrien fer, i li van fer a mida ^_^

A mes, el model te de nom 306, el meu cotxe es un 306 amb maletero (el que sempre m'havia agradat) i com me'l vaig comprar mesos despres que a Espanya el treiessin del mercat me'l van fer portar d'Alemania ... mira que hi ha models de cotxes, pero cap m'acabava de fer la peça i m'ha passat el mateix amb el vestit

La vida esta plena de casualitats :-)
Imatge
Rosana

EntradaAutor: EDAE » dc. març 01, 2006 2:18 pm

A mi también era el model de cotxe que m'agradava més!!!! =0-0-) =0-0-)

Jo normalment también sóc així, si una cosa m'agrada, és alló, i ja no veig ni miro res més. I em vaig pensar que em passaria lo mateix amb el vestit, però amb això m'he tornat una cagadubtes!!!!

Fins i tot la meva mare m'acollona, ella diu que es pensava que només aniria a una botiga i que ja sortiria amb el vestit sota el braç!! I al final he tardat més que ningú!!!

Per això et dic que si era el teu, era el teu, pq si això m'hagués passat a mi, no me l'hagués pogut treure del cap!!!
EDAE

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 2:21 pm

Per cert, estic parlant tota l'estona del vestit i no se si os l'he ensenyat... es molt classic, pero es el que volia, a mes com soc de cadera ampla me la disimula molt be ^_^

El treure d'aqui una estoneta que el santi el tinc per aqui i ha de ser una sorpresa
Rosana l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 01, 2006 3:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Rosana

EntradaAutor: EDAE » dc. març 01, 2006 2:22 pm

Molt maco!!!! Ha de fer un tipet!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
EDAE

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 2:23 pm

Realment si que en fa
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 2:24 pm

Mira el brodat... es chulisim, te una mica de pedreria
Rosana l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 01, 2006 3:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Rosana

EntradaAutor: EDAE » dc. març 01, 2006 2:26 pm

L'escot és molt maco!! Jo no me'n vaig probar cap d'aquest tipus, però és que anava amb la ceba al cap que el volia palabra de honor, i els altres ja ni me'ls mirava!
EDAE

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 2:29 pm

Jo es que tinc un vestit palabra d'honor i ja tinc prouta palabra d'honor per vida, encara que me'n vaig probar un (ja que hi era me'n vaig emprovar una bestiada) i no em va resultar incomodo com el vestit que tinc
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dc. març 01, 2006 4:05 pm

ei doncs molt be reina!! quan el tornis a psoar avisa que no l'he vist!!
de quina casa es?? :hmm::
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 5:05 pm

a28, es molt xula la nova imatge que t'has posat
ara te'ls poso un altre momentet
Rosana l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 01, 2006 5:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dc. març 01, 2006 5:09 pm

si ja sabeu que jo de tant en tan canvio... ara vull canviar el daisypath pero em fa una mandra.... amb lo que em va costar posarlo... no m'enrecordo com es feia... ho haure de tornar a mirar.... :-( :o-o: ::-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: a28 » dc. març 01, 2006 5:10 pm

es molt finet!!! :-)ok: :-)ok:
de quina casa es??
si que deu fer bon tipet si....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 5:10 pm

se m'havia oblidat posar les fotos... per sort es pot tornar a editar... soc una cas
Imatge
Rosana

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants