Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 6:48 pm

per cert, ahir a la tenda em vaig trobar una noia que es casava amb el vestit de sa mare per que li feia molta ilusio... el vestit era negre, pero a ella se la veia tan ilusionada emocionada per portar aquell vestit
Imatge
Rosana
:: núvia de bronze

Entrades: 1577
Membre des de: dv. des. 02, 2005 3:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: EDAE » dc. març 01, 2006 7:02 pm

Sí a28, ella ja deia que semblava de lo que el viento se llevó, i es va fer un pentinat estil la peli. La veritat és que és una noia molt molt extremada
EDAE
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Visitant » dc. març 01, 2006 7:34 pm

BNBNBNBVNBV
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 10:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dc. març 01, 2006 7:36 pm

rosana que en saps algo de la airam que fa dies que no entra...?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 7:41 pm

a28: li he enviat un privat avui mateix i no surt, el tinc a la bandeja de sortida pero no se m'acaba d'enviar, no se que passa, l'ultim que vaig saber va ser que el jefe li deixava participar als casos, pero res mes

Aima: si que ho es
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dc. març 01, 2006 7:43 pm

quan el tens a la bandeja de sortida es que esta enviat pero l'altra persona encara no l'ha vist
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 7:45 pm

vale... es que el correu meu els de la bandeja de sortida encara no han sortit del servidor i un cop estan en la d'enviats es quan ja els te el altre a la seva bandeja d'entrada
Imatge
Rosana

EntradaAutor: a28 » dc. març 01, 2006 7:46 pm

a pues iwal es aixo.... :-/ :-))
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dc. març 01, 2006 7:57 pm

esta clar que la meva neboda no em deixa llegir els vostres missatges...
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 01, 2006 11:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: a28 » dc. març 01, 2006 8:00 pm

ei aima aixi et poses vel?? pero cubrint la cara o per darrera??
m'alegro que quedes be el vestit i els complements!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Rosana » dc. març 01, 2006 8:05 pm

Ups, se m'havia oblidat, segurament em posare mantilla, me'n van posar una i em va agradar força com em quedava, pero encara no ho tinc clar del tot
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Rosana » dj. març 02, 2006 10:40 am

Bon dia a totes, avui sol falta 15 mesos justos per la meva boda, 1,25 anys ^_^ (se que es una bestiada, pero d'ilusions es viu) :-)ok:
Imatge
Rosana

EntradaAutor: tuttifrutti » dj. març 02, 2006 12:23 pm

Bones a tothom!

Només entro a saludar, es que aquestd dies tinc molta feina i no em puc conectar gaire però us vaig llegint.

A demés no tinc novetats. Avui a la tarda aniré a Lleida a mirar sabates i roba interior, que la setmana que ve tinc la prova i ho necessito, així que anirem de compres a la mama!!! >.-<:

Ah! em vaig oblidar de dir-vos que el meu xicot també té traje, però ni tinc idea de com serà, :hmm:: No em vol dir res de res i tota la familia seva està compinxada i no em diuen res. Bé, també m'agrada que sigui sorpresa! L'únic que sé es que es van deixar una pasta entre ell, son pare i sa mare! Bé però com és fill únic i amb el que treballa a casa s'ho mereix tot i més!

Bé, us deixo i si demà tinc noticies amb lo de les sabates i roba interior ja us diré algo. A10!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dj. març 02, 2006 12:28 pm

Per cert!

A veure si animem el post que estava per les profunditats!!!

Va noies amunt que cada dia que passa queda menys! (sobretot a mi, que ja només em queden 30 dies, uixxxx, quins nervis) i tu també Alzina!

Venga! :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)ok: >.-<: :-)0(-: : sol : :-)0(-: : sol : :-)0(-: : sol : :-)0(-: : sol : :-.:·:: : besito : :-.:·:: : besito : :-.:·:: : besito :
tuttifrutti

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: Rosana » dj. març 02, 2006 12:44 pm

A l'Apolonia también li falten sol 30 dies... que guay, ara ja esteu a puntet, ja ho podeu olorar :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Rosana

EntradaAutor: Ilerda » dj. març 02, 2006 1:23 pm

Bon dia noies i noi!!
Aixo esta bastant apagadet avui... Com va?

Aima, quin gust de veuret!!! m'en alegro molt que t'agradin els complements, t'hauras tret un pes de sobre increible!!!

Tuttifrutti, si et serveix d'ajuda, ja som varies les que ens hem comprat les sabates a la Nekane, estan molt be, sobre tot de preu.
Jo personalment, em vaig comprar la roba interior al Montraba, no vaig mirar gaire mes botigues la veritat, pero em va semblar que tenien bastant on triar i et tracten molt be les dones aquelles. Aixo si, preparat, a mi lo meu (corpinyo i calces) em va costar 124 euros.

Rosana, ahir vaig veure el teu vestit, molt molt xulo!!!! em va agradar molt, segur que estaras guapisima. Aixo si, tindras molt de temps per imaginar-te amb ell jejejejeje

Per cert, aquesta nit he somiat amb la meva boda!!! un desastre total jejejeje No apareixia el fotografo per cap puesto, el del video igual, la gent al mig del carre... quin xasco!!! aixo sí, jo portava el meu vestit!!! i donava voltes i voltes per veurem la cua jejejejeje
Quina tonteria, no??
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Saisha » dj. març 02, 2006 3:41 pm

EI NOIES I NOI QUE AIXÓ VA AVALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que tal les que us queda un meset només? Buf, jo estaria histèrica i amb els nervis a flor de pell!

Enhorabona a les que ja teniu el vestit. No els he pogut veure però segur que estareu precioses. Diuen que les nuvies sempre ho estan, no?
:-)

Aima m'he n'alegro molt que t'agradin els complements ja et queda menys en que patir.

Per cert, Ilerda, on està el Montraba? Es a Lleida? Es que quan vagi pel vestit si em dona temps aprofitaré per anar a veure la roba interior.

Tuttifrutti que tinguis molta sort amb les sabates. Que a tu si que et queda poquet reina. :-) :-) :-) :-)ok:
Saisha

Entrades: 43
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 10:46 am

EntradaAutor: Ilerda » dj. març 02, 2006 4:25 pm

Saisha, el Montraba esta al carrer major... (bueno, no se si a aquella altura ja ha canviat de nom) just davant de Pronovias, es una botiga petiteta, pero tenen dues plantes.
Ilerda

EntradaAutor: Ilerda » dj. març 02, 2006 4:40 pm

Noies i noi, una preguntita?
Vosaltres invitareu a algu de la feina a la boda?
Jo porto uns dies pensant... no se que fer, a alguns m'agradaria convidar-los, a altres no, pero clar, com dir aixo??
A mes, crec que em faran un bon regal, i clar, em sap greu si despres han de venir i donar-me algo a la boda, i si no ho fan o entendre, perque ells ja m'han fet el regal, pero clar, llavors jo no puc permetrem pagar el cobert de tanta gent... Aixi que no se que fer...
Vosaltres que farieu?
Ilerda

EntradaAutor: Rosana » dj. març 02, 2006 4:43 pm

Jo si que invitare a uns quants per que em cauen molt be, no per compromis
Imatge
Rosana