Autor: sita81 » dj. abr. 19, 2007 12:09 pm

Autor: ARIADNA » dj. abr. 19, 2007 12:22 pm

Autor: Taty25 » dj. abr. 19, 2007 12:37 pm

Autor: ARIADNA » dj. abr. 19, 2007 12:39 pm
Autor: martaBCN » dj. abr. 19, 2007 12:49 pm

Autor: ARIADNA » dj. abr. 19, 2007 12:56 pm
Autor: Taty25 » dj. abr. 19, 2007 1:27 pm
ARIADNA ha escrit:Taty haces el mismo viaje que yo!!!! cuantos dias?? a que hoteles vas??? y si no es mucho preguntar por cuento os sale???

Autor: Nikka80 » dj. abr. 19, 2007 2:25 pm
Tata ha escrit:Nikka80 ha escrit:ya os he dixo que mañana tenog la prueba del vestido no??? que ganasssssssss
y que plego mañana hasta el lunes!
ahora me voy que dentro de nada empieza el barsa y voy a hacer algo de cena
fins dema guapasssssss
Nikka... tendremos fotos???![]()
![]()
por cierto como es q tienes vacaciones??
![]()

Autor: Nikka80 » dj. abr. 19, 2007 2:27 pm
Evi27 ha escrit:Nikka80 ha escrit:ya os he dixo que mañana tenog la prueba del vestido no??? que ganasssssssss
y que plego mañana hasta el lunes!
ahora me voy que dentro de nada empieza el barsa y voy a hacer algo de cena
fins dema guapasssssss
Nikkaaaaa!!!! Qué guayyyy!!! Echa muchas fotillossss! Venga que el viernes voy yo, ainssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Nikka80 » dj. abr. 19, 2007 2:31 pm
ARIADNA ha escrit:NIÑAAAAAAAAAAAASSSSS!!!
Me acaban de llamar de Jesus Peiró. tengo la prueba del vestido el 5 de mayo!!!!!!

Autor: sita81 » dj. abr. 19, 2007 2:32 pm

Autor: Nikka80 » dj. abr. 19, 2007 2:32 pm
martaBCN ha escrit:Que guay que empiezan las pruebas ahora tendremos fotos, yo la tengo este sábado.

Autor: martaBCN » dj. abr. 19, 2007 2:46 pm

Autor: Nikka80 » dj. abr. 19, 2007 2:48 pm

Autor: Sonnia » dj. abr. 19, 2007 3:29 pm

Autor: MARICRIS » dj. abr. 19, 2007 4:17 pm
sita81 ha escrit:Maricirs, no peteixis, per això estem! A més, com q som una mica marujes ja ens agrada q ens expliquis el q et passa!!![]()
![]()
Nikka: q vagi molt bé la prova de demà!!!!

Autor: MARICRIS » dj. abr. 19, 2007 4:19 pm
Tata ha escrit:maricris ha escrit:pues si reines...aquest es el meu panorama
Maricris maca... quin panorama familiar q tens!!!! pero bueno, era el q tots esperavem, q quan el tingues agafat pels ous es portaria gent del peru... i es el que esta fent!!!
Canviat de tema el menu te una pinta excel.lent i tu no estas wapa... estas espectacular nena!!!!![]()
![]()
![]()
sino saps q no t'ho diria...
![]()
![]()

Autor: MARICRIS » dj. abr. 19, 2007 4:21 pm
Tata ha escrit:maricris ha escrit:jo, ja no li regalo res mes es una desagraida... quan ens vem enterar que estava prenyada li vem regalar una cistella enorme de mimbre amb tot de cosetes per a la criatura (biberons, chupetes, bolquers, colonia, etç..) que ens va costar un paston gran i no ens va donar ni les gracies! a sobre em vaig enterar que anava dient per alli que teniem enveja d'ella!!!!!! flipant! amb lo poc que m'agraden els crios ami... en fi, espero que el dia de la meva boda es trobi taaaant malament que no pugui ni venir!
La culpa es teva... per compar-li coses!!! no la facis ni puuuto cas nena!!! aixo és pq et portes massa be amb ella, a veure quan aprens a ser dolenta!!!![]()
![]()

Autor: MARICRIS » dj. abr. 19, 2007 4:24 pm
ARIADNA ha escrit:Tata, porta'm al xino cudeiro!!! jo vull ventalls per la esglesia!!! jo vull jo vull...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maricris, el plats molt bona pinta sobretot el primer i el tercer....i jo amb la gana que tinc....nena...he fet la foto de la pelu gran i he ficat lupa amb el photoshop i espectacular en serio!!! estas guapisima!!!![]()
en serio ehhh molt molt guapa!!!!
Nikka corazon, relajate y tomatelo con calma que los nervios juegan muy malas pasadas te lo digo por experiencia. Tomatelo con calma guapisima!!!