brensun7 ha escrit:Hola a todas!!
Siento haber estado tanto tiempo sin conectarme pero se murió el router y... hasta tener uno nuevo he tardado una semana...
He estado mirando y... escribís a la velocidad de un relámpago... me será imposible seguiros esta vez nenas...
Maricris, em sap molt de greu el que està passant amb la teva cunyadeta dels co.....s pero es que... ostres!!! pq li regaleu el cistell per la criatura? aixxx no se com acabarà tot això pero... com va dir la Nikka, a veure si tindrà familia a sudaquilandia... Ja saps que pel que necessitis, soc aqui.
Evi, Nikka, hoy teníais la prueba, no? FOTOS!!!!!
Ariadna... molt xulis les bossetes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Si me dejo a alguna os pido disculpas pero al haber estado tanto tiempo sin entrar por el puñetero internet, es difícil seguiros.
De mi os diré que he tenido que cambiar mi prueba para el 11 de mayo a las 6 de la tarde. El sábado pasado estuvimos de boda... y mañana... es la boda de una de mis mejores amigas... así que... ya desde la mañana estaré en su casita, la ayudaré a vestir... tengo unas ganas que para qué!!! si os apetece ya os colgaré foticos.
Bueno, un beso muy grande para todas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hola bonica!!
com va anar la boda de la setmana passada?? vas trobar el bolsito color bronze? o al final li vas enchufar les teves coses al santi?jejeje!! segur que staves molt maca!
pues lo de la meva cunyada acabara malament cada vegada ho vec mes clar i, vem ser un poc inuttils en regalar-li un cistell amb cosetes dins pero no se a mi es que aquestes coses em surten de dins...
Bueno ja sabem que li vas fer un super reportatge a la veruca!! ja penjareu les foticos!!!!
per cert, fa temps que no en parles, com va a la feina?? estan millor els fums per alli??
bueno maca ja ens explicaras mes cosetes!!
kiss kiss

Aixxx, como me gusta...... solo te falta tu caballero de noble armadura.
ME ENCANTA