Autor: RUN » dv. abr. 20, 2007 12:45 pm

Autor: NUMA » dv. abr. 20, 2007 12:46 pm
Bloomie ha escrit:octubriano ha escrit:en noviembre, creo que no dirás lo mismo!!!... jajajaja...NUMA ha escrit:bueno que ya me piro!!!! pero en agramunt tengo ordenador.... osea que .... hablamos!!!!!
Un ptnet i recordeu que us he missed you a lot!!!!!![]()
![]()
![]()
jajajajajajja, ni el 8 de octubre!![]()
![]()
![]()

Autor: cpalau » dv. abr. 20, 2007 12:47 pm
Autor: Bloomie » dv. abr. 20, 2007 12:47 pm

Autor: guspireta » dv. abr. 20, 2007 12:48 pm
Autor: cpalau » dv. abr. 20, 2007 12:49 pm
guspireta ha escrit:Numa bon viatge, jo també em pijo però es que perderia temps anant al lavabo i llavors caldria una mapa per tornar a enganxar jajajajajaj
Autor: guspireta » dv. abr. 20, 2007 12:50 pm
Autor: octubriano » dv. abr. 20, 2007 12:51 pm
Bloomie ha escrit:guspireta ha escrit:y si ademas le pides a alguien con la letra más bonita, porque yo la hago muy fea pues te sale aun mejor, luego tendriamos que pensar como hacerlo llegar a la estanteria porque esas energias no se yo si nos las podemos permitir!!!!
Bloomie si si entre otras en el poble español, que por cierto yo nunca he estado!!!!
A Ver pensad que por la noche en un jardin en setiembre hace frio, hay bicho que te pican, no se yo.....
el frio mata a los bichos, y en chandal estamos calentitos, no te preocupes por eso....

Autor: octubriano » dv. abr. 20, 2007 12:52 pm
RUN ha escrit:HERMOSURAS, ME VOYA A LA PISCI
A VER SI ESTA TARDE ESTOY MAS LIBRE....

Autor: guspireta » dv. abr. 20, 2007 12:54 pm
Autor: cpalau » dv. abr. 20, 2007 12:55 pm
Autor: guspireta » dv. abr. 20, 2007 12:55 pm
Autor: octubriano » dv. abr. 20, 2007 12:55 pm

Autor: Bloomie » dv. abr. 20, 2007 12:57 pm
guspireta ha escrit:Aix una cosa volia preguntar, és que no ho he fet mai, podriem dir que sóc verge amb això de copiar un missatge que heu escrit, algú voluntari/a???
Autor: octubriano » dv. abr. 20, 2007 12:57 pm
guspireta ha escrit:Aix una cosa volia preguntar, és que no ho he fet mai, podriem dir que sóc verge amb això de copiar un missatge que heu escrit, algú voluntari/a???

Autor: cpalau » dv. abr. 20, 2007 12:57 pm
guspireta ha escrit:Merci m'apunto la referencia!!!! Que em lo despiste que sóc!!!!
Doncs jo us ho dic pel vostres bé, no crec que el 15 de setembre venir pr aquí no sé, mira que si fos per mi us diria veniu, però penso amb vosaltres i veig molts inconvenients, i no voldria que per la meva culpa ....... ARa imagineu que diumenge tots malalts, reumàtics, amb gastrointeritis, plens de picades de mosquit, amb pudor a camp, .....
Autor: Bloomie » dv. abr. 20, 2007 12:58 pm
octubriano ha escrit:pues ya ha llegado la Josefa... y eso quiere decir que yo también me voy en "ná"... a Sta. Catalina... jejeje...

Autor: Gema & George » dv. abr. 20, 2007 12:58 pm
guspireta ha escrit:No ho sé segur però quasi quasi que si, baixem el cap de setmana per anar el dissabte a la fira del comic i el diumenge a la fira turisme. Llavors el dilluns jo treballo molt (de 8 a 10 del mati) ajajajja i clar si ell viatja ens quedarem a dormir diumenge a bcna també i el dilluns jo pujaré a currar i despres si el vull veure hauré de tornar a bcna. Suposo que demà ja ho sabré de segur.-

Autor: cpalau » dv. abr. 20, 2007 12:58 pm
octubriano ha escrit:pues ya ha llegado la Josefa... y eso quiere decir que yo también me voy en "ná"... a Sta. Catalina... jejeje...