Autor: carolca » dl. abr. 23, 2007 5:58 pm

Autor: carolca » dl. abr. 23, 2007 6:01 pm
maricris ha escrit:txell?? ja?? fotos de la despedida?? ostres si que la fas aviat...!!!
te enviat una foto per privat!!
aix!! nenes us deixo que el paco es troba fatal i el porto a casa..esta amb vomits..pobrisso...em sembla que te un tall de digestio..
fins despres

Autor: Nikka80 » dl. abr. 23, 2007 6:05 pm

Autor: MARICRIS » dl. abr. 23, 2007 6:25 pm
txellgodayol ha escrit:jajajjajajaja maricirs ja he vist el privat, se te'n va l'olla jo esperava un peu tallat alla de quajo jo volia mes sang alla jejejejejeje

Autor: MARICRIS » dl. abr. 23, 2007 6:29 pm

Autor: nenya » dl. abr. 23, 2007 6:49 pm

Autor: Tata » dl. abr. 23, 2007 11:59 pm
maricris ha escrit:Tata ha escrit:maricris ha escrit:Tata ha escrit:maricris ha escrit:Tata ha escrit:maricris ha escrit:pues si reines...aquest es el meu panorama
Maricris maca... quin panorama familiar q tens!!!! pero bueno, era el q tots esperavem, q quan el tingues agafat pels ous es portaria gent del peru... i es el que esta fent!!!
Canviat de tema el menu te una pinta excel.lent i tu no estas wapa... estas espectacular nena!!!!![]()
![]()
![]()
sino saps q no t'ho diria...
![]()
![]()
aix gracies m'has fet posar vermellissssima!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
que diplomatica jejeje!! es broma maca!! gracies!!
Crec q em coneixes una miqueta no??? jo de diplomatica no tinc ni la ratlla d'un traje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAJAJAJAJAJA!! ERES "CAMIONERA" COMO YO!! JAJAJA I ESO QUE LA GEMIO SAP QUEDAR BE... JAJAJA!! LO QUE HACEN LAS CAMARAS DE TELEVISION...!!
Camionera??? aixo no m'ho havien dit "encara"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DE BON ROTLLO, EH?!!! JAJAJA!! ES LO QUE EM DIU MA MARE QUAN LI TIRO ALGUN COMENTARI BASTO I RUDO: "ON HAS DEIXAT EL CAMION APARCAT?"
Cap problema!!!!!!!!!

Autor: Tata » dt. abr. 24, 2007 12:01 am
maricris ha escrit:TATA, VAIG A LLEGIR QUE T'HA PASSAT...ENCARA NO HE ENTRAT ALS ALTRES POSTS.
COM ES QUE ENCARA NO TENS VIATJE...? JO LO DEL CAMPING T'HO DEIA EN CONYA....

Autor: Tata » dt. abr. 24, 2007 12:04 am
Nikka80 ha escrit:bueno, que este finde nos montamos a caballo en andorra y me tiro!

Autor: Tata » dt. abr. 24, 2007 12:08 am

Autor: javisan » dt. abr. 24, 2007 9:07 am

Autor: javisan » dt. abr. 24, 2007 9:12 am

Autor: MARICRIS » dt. abr. 24, 2007 9:22 am
Tata ha escrit:maricris ha escrit:TATA, VAIG A LLEGIR QUE T'HA PASSAT...ENCARA NO HE ENTRAT ALS ALTRES POSTS.
COM ES QUE ENCARA NO TENS VIATJE...? JO LO DEL CAMPING T'HO DEIA EN CONYA....
Doncs encara estic sense viatge i ja no dono més... la feina esta fluixa i curro més q mai, coses del casament, q si les arres, que si les fotos per la maria fort, que si els ventalls.... aixi q el meu home és qui s'ha d'encarregar del viatge, pero ja veig q ho haure d'acabar fent jo!!![]()
només ha de fer aixo joderrr
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Visitant » dt. abr. 24, 2007 9:23 am
Autor: MARICRIS » dt. abr. 24, 2007 9:26 am
Nikka80 ha escrit:como esta el paco???

Autor: Visitant » dt. abr. 24, 2007 9:28 am
maricris ha escrit:Nikka80 ha escrit:como esta el paco???
a las 9 y media nos fuimos al ambulatorio pq tenia unos dolores muy bestias y no paraba de devolver.... le pincharon un primperan y dieta blandita...y a descansar! yo creo que fue un acumulo de todo: estres deestos dias pasados, comemos fatal, nervios.... no se hoy esta perfecto pero tampoco nos podemos fiar...
Autor: MARICRIS » dt. abr. 24, 2007 9:32 am

Autor: Visitant » dt. abr. 24, 2007 9:35 am
serà per això, eh?

Autor: MARICRIS » dt. abr. 24, 2007 9:52 am