JUNIO 2007!!!!!!!

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: carolca » dl. abr. 23, 2007 5:58 pm

Txell. Es veritat , la setmana que ve et poses en dies. Que tonta estic. Com passa el temps noies. Tenim tantes coses a fer encara..... Jo la setmana que ve se´m caura el dos, i em possaré en un mes.
Imatge
carolca
:: núvia experta

Entrades: 767
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:08 pm

EntradaAutor: carolca » dl. abr. 23, 2007 6:01 pm

maricris ha escrit:txell?? ja?? fotos de la despedida?? ostres si que la fas aviat...!!!
te enviat una foto per privat!!

aix!! nenes us deixo que el paco es troba fatal i el porto a casa..esta amb vomits..pobrisso...em sembla que te un tall de digestio..
fins despres

Pobrisso, et decora tota la casa de flors, després es posa malalt i a més es deixa cuidar, es que el teu xicot es adorable. :-) :-) :-) :-)
Imatge
carolca

Entrades: 767
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:08 pm

EntradaAutor: Nikka80 » dl. abr. 23, 2007 6:05 pm

ANNABEBA DONDE ESTAS????????? hace dias que no te veo por aki
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14667
Membre des de: dv. març 17, 2006 6:34 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dl. abr. 23, 2007 6:25 pm

txellgodayol ha escrit:jajajjajajaja maricirs ja he vist el privat, se te'n va l'olla jo esperava un peu tallat alla de quajo jo volia mes sang alla jejejejejeje

nomes em deixa enviar 1 foto pel privat!!! m'he rallat pq anava molt lent.... algun dia et passare un album de "peus tallats"!!
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: MARICRIS » dl. abr. 23, 2007 6:29 pm

trankis, el paco ha tingut un tall de digestio pq quan ha arribat a casa, sense haver menjat res en tot el mati s'ha cruspit mitja barra de pa amb pate, despres ha dinat i despres s'ha menjat mitja capsa de filipinos.... i amb els nervis que portava aquest mati amb les roses....
ho ha tret tot, no vol anar a casa esta estirat a una camilla que tenim...
aixo li passa per golafre!
MARICRIS

EntradaAutor: nenya » dl. abr. 23, 2007 6:49 pm

jo en se d'un que tambe ho es...em sembla que tenim uns novios molt llaminers :-) :-)

que no sigui res aixo del teu Paco maricirs!!!
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
nenya
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: Nikka80 » dl. abr. 23, 2007 7:49 pm

como esta el paco???
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14667
Membre des de: dv. març 17, 2006 6:34 pm

EntradaAutor: Tata » dl. abr. 23, 2007 11:59 pm

maricris ha escrit:
Tata ha escrit:
maricris ha escrit:
Tata ha escrit:
maricris ha escrit:
Tata ha escrit:
maricris ha escrit:pues si reines...aquest es el meu panorama

Maricris maca... quin panorama familiar q tens!!!! pero bueno, era el q tots esperavem, q quan el tingues agafat pels ous es portaria gent del peru... i es el que esta fent!!!

Canviat de tema el menu te una pinta excel.lent i tu no estas wapa... estas espectacular nena!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) sino saps q no t'ho diria... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

aix gracies m'has fet posar vermellissssima!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

que diplomatica jejeje!! es broma maca!! gracies!!

Crec q em coneixes una miqueta no??? jo de diplomatica no tinc ni la ratlla d'un traje neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

JAJAJAJAJAJA!! ERES "CAMIONERA" COMO YO!! JAJAJA I ESO QUE LA GEMIO SAP QUEDAR BE... JAJAJA!! LO QUE HACEN LAS CAMARAS DE TELEVISION...!!

Camionera??? aixo no m'ho havien dit "encara" neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

DE BON ROTLLO, EH?!!! JAJAJA!! ES LO QUE EM DIU MA MARE QUAN LI TIRO ALGUN COMENTARI BASTO I RUDO: "ON HAS DEIXAT EL CAMION APARCAT?"

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) Cap problema!!!!!!!!!
Tata

Entrades: 5319
Membre des de: dl. des. 12, 2005 5:32 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Tata » dt. abr. 24, 2007 12:01 am

maricris ha escrit:TATA, VAIG A LLEGIR QUE T'HA PASSAT...ENCARA NO HE ENTRAT ALS ALTRES POSTS.
COM ES QUE ENCARA NO TENS VIATJE...? JO LO DEL CAMPING T'HO DEIA EN CONYA....

Doncs encara estic sense viatge i ja no dono més... la feina esta fluixa i curro més q mai, coses del casament, q si les arres, que si les fotos per la maria fort, que si els ventalls.... aixi q el meu home és qui s'ha d'encarregar del viatge, pero ja veig q ho haure d'acabar fent jo!! :-/ :-/ només ha de fer aixo joderrr :-( :-( :-( :-( :-(
Tata

EntradaAutor: Tata » dt. abr. 24, 2007 12:04 am

Nikka80 ha escrit:bueno, que este finde nos montamos a caballo en andorra y me tiro!

Miralo por el lado bueno... si lo hubieras grabado son 600 euros en videos de primera :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Tata

EntradaAutor: Tata » dt. abr. 24, 2007 12:08 am

Espero q hayais tenido todas un feliz sant jordi!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Tata

Alguien que se case el 9 de junio?

EntradaAutor: javisan » dt. abr. 24, 2007 9:07 am

Yo me caso el 9/6 en Vic. La iglesia es la de Santa María de Folgueroles y celebro el convite en Santa Margarita. Es una casa privada, hemos alquilado el espacio y hemos contratado el catering con Terra Endins. Os lo recomiendo porque la relación calidad-precio es excelente! Nos incluían la barra libre y todo... El alquiler de la casa + el menú nos sale a 120€ por persona... Y nos incluyen también resopón (durante el baile ponen bocadillitos, cocas, ensaimadas y cava)
Ah y soy de Les Fonts de Terrassa!!!
Imatge
javisan

Entrades: 927
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 7:50 pm
Ubicació: Terrassa

Santa Margarita

EntradaAutor: javisan » dt. abr. 24, 2007 9:12 am

Os pongo una foto de Santa Margarita
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
javisan

Entrades: 927
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 7:50 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: MARICRIS » dt. abr. 24, 2007 9:22 am

Tata ha escrit:
maricris ha escrit:TATA, VAIG A LLEGIR QUE T'HA PASSAT...ENCARA NO HE ENTRAT ALS ALTRES POSTS.
COM ES QUE ENCARA NO TENS VIATJE...? JO LO DEL CAMPING T'HO DEIA EN CONYA....

Doncs encara estic sense viatge i ja no dono més... la feina esta fluixa i curro més q mai, coses del casament, q si les arres, que si les fotos per la maria fort, que si els ventalls.... aixi q el meu home és qui s'ha d'encarregar del viatge, pero ja veig q ho haure d'acabar fent jo!! :-/ :-/ només ha de fer aixo joderrr :-( :-( :-( :-( :-(

bueeeeno...pren-'t'he el teu temps, encara queden dies, les agencies van rapid, lo de pillar els viatjes amb temps es per les ofertes que puguis tenir pero ja esta.
Fote-li canya al teu estimat!!!! diga-li lo mateix que li vas dir pq busques l'esglesia!!! jajaja!!
I per lo de les arres, no crec que sigui una cosa taaant preocupant segur que trobes la forma de fer content a tothom i también a tu mateixa!!! ja veuras!
kiss kiss
MARICRIS

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 24, 2007 9:23 am

Hola a totes!! bon dia!!! Quin dia el d'ahir eh? vaig plorar com una magdalena... el Santi em va regalar un ram de roses precioses... i el meu germà em va enviar un sms que passés per casa els pares... allà tenia una rosa del meu germanet i una altra del meu pare, vaig plorar... es que no m'ho esperava i aquests detalls m'arriben a l'ànima...

Maricris, com es troba el Paco? espero que estigui molt millor...

Txell, quan fas la despedida?

Nikka, qué tal tu espalda preciosa?

Em deixo algú? be... per totes... MOLT BON DIA!!! :o-o: :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Visitant

EntradaAutor: MARICRIS » dt. abr. 24, 2007 9:26 am

Nikka80 ha escrit:como esta el paco???

a las 9 y media nos fuimos al ambulatorio pq tenia unos dolores muy bestias y no paraba de devolver.... le pincharon un primperan y dieta blandita...y a descansar! yo creo que fue un acumulo de todo: estres deestos dias pasados, comemos fatal, nervios.... no se hoy esta perfecto pero tampoco nos podemos fiar...
MARICRIS

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 24, 2007 9:28 am

maricris ha escrit:
Nikka80 ha escrit:como esta el paco???

a las 9 y media nos fuimos al ambulatorio pq tenia unos dolores muy bestias y no paraba de devolver.... le pincharon un primperan y dieta blandita...y a descansar! yo creo que fue un acumulo de todo: estres deestos dias pasados, comemos fatal, nervios.... no se hoy esta perfecto pero tampoco nos podemos fiar...

Espero que millori, dona-li molts mimitos :-) :-) :-) :-)
Visitant

EntradaAutor: MARICRIS » dt. abr. 24, 2007 9:32 am

oleeeee pel santi!!! que maco!! i quin detallet del teu pare i el teu germa!!!
siiiii li donare molts mimitos al paco!! jejeje!! em sembla que té "febre conillera" i que s'enganxa.... jajajaja!!

hola javisan! benvinguda!! quina masia mes xula, et quedara un casamebnt precios!! bueno per aqui si vols et podem ajudar en els ultims detallets pq ja et queda poquet poquet!!!
MARICRIS

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 24, 2007 9:35 am

Si, com diu la Maricris, aqui estem per ajudar-nos unes a les altres i ademés... xerrar i xerrar :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) serà per això, eh? :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: MARICRIS » dt. abr. 24, 2007 9:52 am

YA VES!! AQUI LI DONEM MES A LA TECLA QUE YO QUE SE!!!!! :-)ok: >.-<:
MARICRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat