Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 25, 2007 11:40 am

Hola noies,

Vaig per parts!! jeje el remie de la ceba va genial, a mi hem funciona, vaig estar refredada i també tenia molta tos i amb la ceba cap problema, jo vaig estar prenent també l'iniston, jeje!

En quant a models no et puc ajudar Gemma no estic ficada gaire en aquest mon, hem sona algún nom però no visualitzo a les models ara mateix, vaig ven perduda, jeje! Però la Sira es una bona ajudant, jeje!

Tetes guapa que t'ha passat amb el mossen?
Nosaltres vam anar a parlar ahir amb el mossen de Roses, i bé, es va apuntar els nostres noms i la data que voliem, i just, una altra parella que hi havia davant nostre també es casa el dia 14 de juny, per sort ells ho fan al matí i nosaltres ho farem a les 18h de la tarda.
El que ens va dir que dos o tres mesos abans hem d'anar a la nostra parroquia on ens vam batejar a parlar amb el mossen perque ens perpari els papers i haurem d'anar a signar no se què, que ja nes ho explicarà ell.
Benvinguda anunciña!!!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 25, 2007 11:59 am

Hola Espe!!!

Mira, et poso el link de gironines 2007 a on explico lo del mossen ja que es una mica llarg d'explicar:

viewtopic.php?t=2327&postdays=0&postorder=asc&start=6200

Vigila amb el que t'ha de preparar els papers que si es com el que ens toca a nosaltres, es un torrecollons....
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 25, 2007 12:57 pm

Nenes que acabo d'arribar ara d'una reunió quina calda!
Jo com diu l'Espe també vaig per parts!!!

- SHYLA: que dius??? ja tampoc entendria que uns "amics" actuessin així... i que diu en Josep? ell hi anirà? vaia jo nos abria que pensar ni que fer...

- Sira el remei de la ceba perfecte! abans d'anar a dormir em vaig pendre un parell de cullerades de Bisolvon i avui he dormit!!!

- Espe no et va dir res el mossen per lo que no havie sde fer la comunió? pregunta-ho tot per que no sigui cas a a l'últim moment se li creuin i et posi alguna pega... per que mira a la Tetes que li ha pssat!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 25, 2007 1:22 pm

Hola,

Ostres Tetes ja li val al mossèn, amb tot lo que comporta un casament, els preparatius i amb l'antelació que ho fem perquè tot surti bé i 3 mesos abans et diuen això, ja li val crec que tu li vas dir les coses com eren, segur que els altres no els tenia apuntats.
Tranquil·la que ja veuràs que s'arreglarà. Jo he sentit a vegades que parelles que es casen el mateix dia al mateix lloc es posen d'acord i entre tots dos paguen la decoració de l'església i així ho aprofiteu tots dos, perquè quan acabin uns la cerimònia la vostra florista haurà de corre a canviar les flors? :-()-)

Nosaltres ahir casualitat que una altra parella s'apunta pel mateix dia, jo veig que en el nostre cas tothom ho veu massa aviat, tant l'hotel, com la ciutadella que ens va dir que érem els primers i que ja s'apuntaven el dia, el mossèn també s'ho va apuntar allà a l'agenda, en fi que sembla que passen una mica fins que no ho tens a sobre. I no tenim cap garantia de res a la Ciutadella ni tan sols ens fan pagar encara els diners per casar-nos allà, ens diu més endavant. :-/
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 25, 2007 1:28 pm

Dons mira Gemma amb el mossèn no hi vam estar gaire estona, només ens va demanar els noms complets i els telèfons, i ens va comentar lo del curs prematrimonial aquest que el fan cap al Gener i que ens trucarà per si el volem fer allà amb ell, sinó ho podem fer aquí a la nostra parròquia,. Després ens va comentar pel tema de papers que havíem d'anar al nostra parròquia, hem va dir que dos mesos abans o així anem a parlar amb el nostre mossèn, poder si que li hauria de comentar al nostre mossèn, perquè serà ell qui s'adonarà que no tinc feta la comunió. També ho havia pensat que si no dic res després hem sortin amb alguna i no hem vulguin casar.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 25, 2007 1:30 pm

Tetes a tu que t'han fet fer per casar-te a l'església, vull dir has hagut d'anar també a la teva parròquia, o la d'Espinelves ja es on et toca?
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 25, 2007 1:35 pm

aixo de la comunio no crec que sigui un impediment o un problema perque a nosaltres, ni el que ens casa ni el que ens fa els papers ens ha preguntat si l'hem fet. Bé almenys de moment no ens han preguntat pero com a aquests mossens se'ls gira la xaveta em sembla....ves a saber!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 25, 2007 1:46 pm

I tant ves a saber amb que ens poden sortir! :hmm::

No se jo hem sembla que més endevant m'aproparé a la Parroquia d'aqui i aniré a parlar amb el mossen a veure que diu!! no fos cas que a ultima hora surtin sorpreses, com ara lo que t'ha passat a tu Tetes! :-(
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 25, 2007 1:47 pm

Ostres Tetes ara m'acaob de fixar que et case el 04/08 el mateix dia que la meva cusina!! així estaré de casament aquest dia jo també, jeje! :-):-):-):
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 25, 2007 1:56 pm

Espe, aixo que dius de compartir les despeses de les flors no em sembla malament i no es el problema i que hi hagi mes casaments el mateix dia tampoc m'importa, el problema es si el senyor agafa els 2 a la mateixa hora i ale, qui arribi tard a esperar. Us podeu imaginar l'embolic que es pot muntar alla? tots els convidats per alla barrejats i esperant a entrar? no vull ni pensar-hi!!
Lo de la decoracio, ja en vaig parlar amb la maria fort que hi havien mesa casaments i en principi no hi ha problema, nomes s'haura de correr una miqueta i ja esta. Es que no m'interessa compartir la decoracio esglesia perque com dic m'ho fa la maria fort i clar, anira tot en consonancia amb la resta de decoracio del casament.
En fi, nose com acabara finalment pero que no jugui perque es quedara sense veure ni un duro i a sobre m'anire al bisbat a explicar-ho a veure si li fa tanta gracia com quan em deia aixo dels casaments a la mateixa hora que reia a carcajades...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 25, 2007 2:00 pm

Espe,

per casar-nos, nosaltres tambe hem hagut d'anar a la parroquia d'on estem empadronats perque ens preparin els papers.
El que ens casa ens va demanar nomes:
- fotocopia DNI
- certificat de neixament del registre civil o llibre de familia
- partida de baptisme
i no exigeix fer curset ni res, pero quan vam anar al de la nostra parroquia, no es fiava que en jordi fos solter( vaia tela! que desconfiat) i ens va fer demanar certificat de solteria i com li havien portat fotocopia llibre familia, va v oler tambe que anessim al registre a buscar el certificat de neixament, i ens fa fer una xerrada amb un matrimoni. Es molt torrecollons i desconfiat pero aixo et deia que en compte amb el que t'ha de fer els papers!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 25, 2007 2:05 pm

Es veritat que t'ho fa la Maria Fort, era una opció, però clar en el teu cas que t'ho fan personalitzat..! millor cada un lo seu.

Però això de casar-vos als dos a la mateixa hora i apa qui arribi primer ui no, quin merder, uns a dins i els altres allà esperant, la nuvia sense sortir del cotxe, ui no no, quin problema, ha de fer les coses ven fetes. El mossèn a sobre de cachondeo no es pas per riure això! A la gent si ha d'esperar no li fará gaire gràcia!
Però asegureu-vos que s'ha arreglat no sigui que als altres també els hagi dit lo mateix i no els faci res i us trobeu tots allà.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dc. abr. 25, 2007 2:09 pm

Gràcies per la informació dels papers! Si lo millor serà que anem a parlar també amb el mossen d'aquí per, saber quina documentació ens cal i anar preparant tot amb temps, no sigui què després hagi de corre!

Bé guapa, vaig a dinar que ja toca, seguim parlant per aquí, després!!

Fins aviat!
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 25, 2007 2:16 pm

si, ja ens assegurarem que sigui veritat que s'ha arreglat. Com la setmana que be, el dia 6 tenim el tastet doncs l'anirem a veure i el mes segur es que li demani el telf de l'altra parella per parlar-hi perque clar, per molt que ell em digui que esta arreglat nose com puc estar 10% segura de que sera aixi...potser es el dia del casament i em trobo amb el fregat...
Si, jo de tu aniria abans a parlar amb el mossen de la teva parroquia, 3 mesos abans ho trobo una mica justot, mes que res perque tema papers que has de recollir a vegades tarden una mia i com dius, que no et vingui tot de cop al final, pero tambe tingues en compte que la partida de baptisme te validesa de 6 mesos. Jo de tu aniria quan faltin 5 o 6 mesos per començar a moure papers

Vagi be el dinar, fins despres!! :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 25, 2007 2:22 pm

Gemma, en Josep si que hi anirà, són amics seus, pero vaja si ningu mes va amb la parella doncs tant me fa, m'estalviaré inclús el regal que els hi voliem fer encara que no anessim. Per que clar si ni tan sols et conviden...
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 25, 2007 2:28 pm

Noies el millor es fer les coses amb temps i deixar-ho tot clar i si cal us emporteu una grabadora quan parleu amb el mossen oculta i així tindreu una prova!! :-)) (he vist moltes pelis)

I tant SHYLA si al final no us conviden ni res una cosa que t'estalvies pero segueixo sense entendra-ho :-/
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 25, 2007 2:35 pm

home a mi una mica tant me fa, però clar em sap greu per ell que son amics des de fa 6 anys, es van coneixer a la feina pero sortien junts a vegades i dinaven junts cada dia ells 3, i quan van començar a sortir ell ho sabia pero dissimulava a la feina per que ells no ho volien dir. Però bueno ja s'espavilaran, la gent fa coses molt rares a vegades...
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 25, 2007 2:36 pm

Si nois... hi ha coses que a vegades no val la pena trencar-s'hi el cap!!!

Nena que només et queda un dia per la compta enrrera de veritat!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 25, 2007 2:59 pm

Tetes ja saps que faras de detalls pels convidats?
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 25, 2007 3:09 pm

siii, demà 1 any just, demà passat cumple, dissabte tinc una sorpresa d'en josep que no sé que m'ha preparat, dilluns farà 2 anys que vivim junts, aissh quantes cosetes...
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant