HOLA GUAPES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Estic molt contenta perqué ja tenim invitacions!!!!!!!!!!

Vam anar a ***** i va ser una passada, per totes les que encara no us heu decidit crec que hi haurieu d'anar, trucar o escriure un mail abans de decidir res, de veritat hi ha molta diferència de preu comparant les MATEIXES invitacions, i a més el tracte una passada, aquell senyor es encantador i quan li dius que els has conegut a través del foro no vegis com s'estarrufen de contents...
Ens em quedat unes del catàleg Laura de EDIT66, a les altres tendes (Detall-especial, cromática i Conesa, les 3 de BCN) ens en demanaven entre 2 i 2'65 euros per cada invitació i uns 65 o 86 euros per la impressió, a ***** 1'5 euros invitació i 34 euros impressió!!!!!!!!!!!no em digueu que no hi ha diferència, i a més a més ens ha deixat TOT el catàleg, el tenim a casa i així em pogut demanar l'opinió als nostres pares!!!!!!!!lo únic que t'has de montar tu les invitacions, pero cap problema perque una ralleta indica per on has de doblegar i et donen tot el que fa falta!!

En fi, de veritat mireu-ho abans de decidir res, l'adreça i tot això esta a un post que he obert nou es diu MOLT IMPORTANT *****!!!!!