Como va eso.. a mi me va perfecto.. cuando digais. Que ya me estan entrando unas ganas que pa que

Autor: Floti » dj. març 02, 2006 10:36 am

Autor: Floti » dv. març 03, 2006 10:25 am

Autor: Floti » dv. març 03, 2006 10:39 am
Autor: annafont » dv. març 03, 2006 3:16 pm
anabelen2007 ha escrit:Hola, soy nueva en este foro y agradeceria referencias sobre Mas Solà ( Santa Coloma de Farners)
Hola!!! Pues que es increible,precioso y calidad precio excelente..que voy a decir yo...me caso en abril del 2007.La gente q lo lleva maravillosa,nos atendieron super bien,lo unico que claro depende de donde seas pero mira nos dio igual pq nosotros somos de Mataró i nos queda a unos 40 min...pero vale la pena!!!

Autor: annafont » dv. març 03, 2006 3:22 pm
Jo también em caso a Mas Solà a l'abril del 2007,la ceremonia la farem a Blanes....i sóm de Mataró!!! Com porteu el tema musica? a mi em porta una mica de cap pq no coeixem ningu i la veritat estem perduts en aquest tema....
Autor: Floti » dv. març 03, 2006 3:48 pm

Autor: Floti » dv. març 03, 2006 6:35 pm
pero que una vegada ells són allà no tenen cap problema.. que nosaltres els hi diem les cançons que volem i ells ho fan i sense cobrar més.

Autor: anabelen2007 » dv. març 03, 2006 9:38 pm

Autor: Floti » ds. març 04, 2006 10:07 am
viiiiiiiiii a llorarrrrrrrrrr
Autor: Sesita » ds. març 04, 2006 12:54 pm

Autor: annafont » ds. març 04, 2006 4:03 pm
hola!!! y también me caso en Mas Solà y también soy de Mataró!!!!!!! 
Autor: annafont » ds. març 04, 2006 4:06 pm
anabelen2007 ha escrit:HOLA ANNAFONT!
QUE CASUALIDAD! PUES YO TAMBIEN ME LLAMO ANA Y SOY DE MATARO Y ME CASO EN MA SOLA PERO EN JUNIO.
TRANQUILA QUE AUNQUE ESTE UN POCO LEJOS ES EL MEJOR RESTAURANTE DEL MUNDO.JE JE!
BUENO ENCANTADA DE CONOCERTE Y A VER SI TE ANIMAS Y VIENES CUANDO QUEDEMOS PARA IR A COMER ALLI. OK?
POR CIERTO, DONDE VIVES DE MATAR0?
YO AHORA VIVO CERDAÑOLA PERO NOS IREMOS A VIVIR A LA LLANTIA.
BESOTES!![]()
![]()
![]()

Autor: annafont » ds. març 04, 2006 4:15 pm
Flotante ha escrit:Hola Annafont!!! ahhh ens diem igual![]()
Doncs has vingut al lloc indicat.. en aquest post estem totes les que ens casem al Mas Solà al 2007![]()
Jo em caso el 18/08/2007.. falta molt però bueno.. que hi farem... i estic com tu.. mirant musiquiqui.. xq jo vull portar una orquestra i posar-la a la carpa de vidre.. jejeje... a un costat les barres i a l'altra taules i cadires xq la gent pugui descansar de tant ballar.. jejeje.. i clar... tot decorat exactament com al saló.
He decidit fer-ho així xq d'aquesta manera tindrem més espai al menjador i no donarà la sensació d'estar uns a sobre dels altres.. i clar.. no crec que al saló pugui possar una orquestra i una zona de ball que sigui acceptable.. i per això o faré a la carpa. A més els convidats es quedaran de pedra.. jejeje xq no s'ho esperaran.. sorpresaaaaaaaaa!!!
Jo estic esperant un email d'aquesta orquestra que he possat al post d'amunt GLATINA... jejeje.. estan molt bé de preu i possa que et regalen la disco movil.. nu se... de que es tracta... a veure si m'expliquen i escolto que tal ho fan.
Si m'agraden i les condiciones econòmiques són aquestes ni m'ho penso.. xq... vaig demanar informació a la METROPOL i gairebé em dona un infart
3.500 Euros en temporada baixa
![]()
![]()
està bé si t'ho pots permetre xq treballen genial i tenen molta bona fama.. però.. són massa diners).
A més una disco movil.. com qui diu s'apropa a 700/800 € i per la diferencia doncs no se que dir-te.. sempre donarà més espectacle una orquestra que no una disco movil.
Això va a gustos... primer pensa que t'interessa més si orquestra o disco movil.. i després busca en conseqüencia.
Jo tot lo que trobo ho estampo aquí per donar ideies a la gent.
Apa.. que gairebé em quedo sense persiana.. jajajaja... sembla que estigui tocada del bolet.. no??

Autor: anabelen2007 » ds. març 04, 2006 9:01 pm

Autor: annafont » ds. març 04, 2006 10:46 pm

Autor: anabelen2007 » dg. març 05, 2006 4:53 pm

Autor: Tere i Josep » dg. març 05, 2006 9:32 pm

Autor: Tere i Josep » dg. març 05, 2006 9:42 pm

Autor: Floti » dg. març 05, 2006 11:05 pm
Autor: nuvia » dl. març 06, 2006 4:48 pm