ME HACEN 2 DESPEDIDAS DISTINTAS!!!! OLE OLE!! UNA EN BARCELONA Y LA OTRA EN BETERA-CITY!!! JAJAJAJ!! FIESTUKIIIII!!

Autor: MARICRIS » dc. abr. 25, 2007 4:48 pm

Autor: Annabeba » dc. abr. 25, 2007 4:50 pm
maricris ha escrit:POR CIERTO, NOTICION: (BUENO NOTICION PA MI...):
ME HACEN 2 DESPEDIDAS DISTINTAS!!!! OLE OLE!! UNA EN BARCELONA Y LA OTRA EN BETERA-CITY!!! JAJAJAJ!! FIESTUKIIIII!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Annabeba » dc. abr. 25, 2007 4:51 pm

Autor: Nikka80 » dc. abr. 25, 2007 4:59 pm
Annabeba ha escrit:Nikka80 ha escrit:maricris ha escrit:Tata ha escrit:Q tal??? avui tinc prova del vestit!!!! i em faran fotos...
i despres les penjaras!!! no com jo... que la meva mare no te vergonya...
ya te digo!!!! presionala masssss, cada dia llamala hasta que se canse y te las envie!! o sino dile que vamos a ir las foreras a hacerle una visita..
I a la mia igual!!! Pq no me quiere decir donde estan!!!

Autor: Sonnia » dc. abr. 25, 2007 5:00 pm
maricris ha escrit:POR CIERTO, NOTICION: (BUENO NOTICION PA MI...):
ME HACEN 2 DESPEDIDAS DISTINTAS!!!! OLE OLE!! UNA EN BARCELONA Y LA OTRA EN BETERA-CITY!!! JAJAJAJ!! FIESTUKIIIII!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Nikka80 » dc. abr. 25, 2007 5:00 pm

Autor: Visitant » dc. abr. 25, 2007 5:06 pm
Nikka80 ha escrit:brensun7 ha escrit:Sita, Tata MOLTESG RÀCIES PER PREGUNTAR!! Doncs si, continuo bastant malament, de fet avui... m'he marejat molt a la reabilitació, m'han hagut d'estirar, donar-me gel... buffffff La veritat es que espero trobar-me be aviat. El fet d'estar així em fa posar de molt mal humor![]()
![]()
![]()
niña cuidate muxo que tienes que estar buena pronto
Autor: Visitant » dc. abr. 25, 2007 5:08 pm
maricris ha escrit:brensun7 ha escrit:Sita, Tata MOLTESG RÀCIES PER PREGUNTAR!! Doncs si, continuo bastant malament, de fet avui... m'he marejat molt a la reabilitació, m'han hagut d'estirar, donar-me gel... buffffff La veritat es que espero trobar-me be aviat. El fet d'estar així em fa posar de molt mal humor![]()
![]()
![]()
brenda, cuida't molt!!! aquests marejos...no seran sospitosos.... no?? molts besicos maca!!

Autor: Visitant » dc. abr. 25, 2007 5:09 pm

Autor: Veroo » dc. abr. 25, 2007 5:13 pm

Autor: Nikka80 » dc. abr. 25, 2007 5:14 pm

Autor: Nikka80 » dc. abr. 25, 2007 5:17 pm

Autor: Veroo » dc. abr. 25, 2007 5:18 pm

Autor: MARICRIS » dc. abr. 25, 2007 5:24 pm
Annabeba ha escrit:Me voy guapas!!!
Tengo que ir a hacerme massajitos para perder peso!!!
Besitos!!!

Autor: MARICRIS » dc. abr. 25, 2007 5:26 pm
brensun7 ha escrit:maricris ha escrit:brensun7 ha escrit:Sita, Tata MOLTESG RÀCIES PER PREGUNTAR!! Doncs si, continuo bastant malament, de fet avui... m'he marejat molt a la reabilitació, m'han hagut d'estirar, donar-me gel... buffffff La veritat es que espero trobar-me be aviat. El fet d'estar així em fa posar de molt mal humor![]()
![]()
![]()
brenda, cuida't molt!!! aquests marejos...no seran sospitosos.... no?? molts besicos maca!!
Noooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: MARICRIS » dc. abr. 25, 2007 5:27 pm

Autor: carolca » dc. abr. 25, 2007 5:29 pm
Veroo ha escrit:en teoria la obra esta acabada. Bueno faltan la ventanas. Pero nos faltan un monton de cosas para el piso y del tema boda nos faltan las alianzas, los detalles, las parejas de novios,.....
nada mas pensarlo...

Autor: Nikka80 » dc. abr. 25, 2007 5:29 pm
maricris ha escrit:Annabeba ha escrit:Me voy guapas!!!
Tengo que ir a hacerme massajitos para perder peso!!!
Besitos!!!
QUE ENVIDIA!! YO QUIERO MASAJITOS!! YO DENTRO DE UN RATILLO ME IRE A LOS UVA A TOSTARME!! JAJAJA!!