Autor: merce i albert » dt. maig 01, 2007 12:38 pm
Buenas!!!
L'avi de l'Abert esta igual, ahir vam baixar a barcelona i just arribem, els pares de l'Alberet ja marxaven, perque el final els metges van decidir no operar.Es que tenen un conflicte: el traumatoleg diu d'operar, el cardioleg que no, l'anestesista diu que es perillos i l'oncoleg que millor que no se l'operi. Aixi que imagineu-vos cada metge diu la seva i no es posen d'acord. De moment sembla que no l'operen, pero el tindran un parell de dies en observacio a veure que tal.
Va, canviem de tema: ja tinc els puros i el tabac, ens el regalen els meus sogres, i ara s'entretindran en posar el tabac dins les caixetes. Els hi hem dit que ja ho farem nosaltres, pero em sembla que ho volen fer per distreures i no pensar tant en l'avi. La meva sogre desde el novembre que esta juvilada, pero desde gener que es dedica a cuidar dels avis, surt de casa seva a les 7 i no torna fins les 8, es passa tot el dia em els avis, pobre.
Be, marxo a fer el dianr i a fer una mica de neteja.
Anna, que us vagui be la pintura!!! I Gracies per preguntar, avui estic millor. Ahir vam veure el seu avi i ens vam quedar tots dos mes tranquils. Petons!!!