Autor: guspireta » dc. maig 02, 2007 5:07 pm
Autor: RUN » dc. maig 02, 2007 5:08 pm
guspireta ha escrit:People que no hi sou???
PEr fi ha arribat el meu primer alumne a les 18:07 ueeeeeeeeeeee jajajjaaj una hora!!!

Autor: guspireta » dc. maig 02, 2007 5:10 pm
cpalau ha escrit:semblarà mes una classe particular...!!!
Autor: Baby » dc. maig 02, 2007 5:15 pm
Aker ha escrit:Tal y como lo describes parece al que me compré de Madonnna designs...je,je,je...pues si, cuelga una fotito!!
Només un dia NUMA?? però a anat be??
Autor: Baby » dc. maig 02, 2007 5:16 pm
guspireta ha escrit:Aker ha escrit:Uauuu...estoy viendo Friends, están dando el capítulo en el que se declaran Chedler y Monica...diooooossssss...qué romanticorrro!!
Jo jo vull!!! Aquí al despatxet solo i aburrida snif snif
Una amiga em va deixar a les dues últimes temporades i en un cap de setmana vaig fer intensiu, l'albert alucinava, diu no t'en canses??
Autor: ETIAM » dc. maig 02, 2007 5:18 pm

Autor: Baby » dc. maig 02, 2007 5:18 pm
guspireta ha escrit:PEr cert com vau coneixer els vostres respectius???
Autor: guspireta » dc. maig 02, 2007 5:18 pm
Baby ha escrit:Yo les he vist les 10... es més molt espisodis me'ls sé de memòria, i els tinc tots en DVD.guspireta ha escrit:Aker ha escrit:Uauuu...estoy viendo Friends, están dando el capítulo en el que se declaran Chedler y Monica...diooooossssss...qué romanticorrro!!
Jo jo vull!!! Aquí al despatxet solo i aburrida snif snif
Una amiga em va deixar a les dues últimes temporades i en un cap de setmana vaig fer intensiu, l'albert alucinava, diu no t'en canses??
Autor: Baby » dc. maig 02, 2007 5:19 pm
Autor: ETIAM » dc. maig 02, 2007 5:19 pm

Autor: guspireta » dc. maig 02, 2007 5:20 pm
Baby ha escrit:bueno noies...
Octu... viendo el match?????
Que me las piro!!!! hoy plego un poquito más tarde, porque también he entrado más tarde al mediodia!!
dandole a la sin hueso se me ha pasado la hora de la comida!

Autor: guspireta » dc. maig 02, 2007 5:23 pm
Baby ha escrit:guspireta ha escrit:PEr cert com vau coneixer els vostres respectius???
al menjador de casa del meus pares
Autor: ETIAM » dc. maig 02, 2007 5:24 pm

Autor: guspireta » dc. maig 02, 2007 5:24 pm
ETIAM ha escrit:tengo un gran problema ! no tengo ropa no tengo tiempo y necesito algo mono para la comunión del día 13 de mayo!
Autor: guspireta » dc. maig 02, 2007 5:26 pm
ETIAM ha escrit:Guspireta mira que eres jajajaj quin fart de riure m'he fet ! jajjja !
Jo al meu home el vaig conèixer pq el germà de la meva amiga ! ya ves que original ! jajajajjaj i tu?
Autor: ETIAM » dc. maig 02, 2007 5:34 pm
però....... alguna cosa em posaré ! jajaj