Autor: casyopea » dc. maig 02, 2007 10:09 pm
Hola wapes! El meu xicot ja sap el color del meu vestit, vaig pensar que tots els nuvis ja saben que les nuvies aniran de blanc, doncs que hi ha de dolent que sàpiga el color?! jeje!!! Realment li vaig dir perqué per començar ja sabia que no aniria de blanc, ni molt menys tradicional, o de núvia convencional, i el problema era que ell tampoc volia anar de "pingüí", vull dir de típic nuvi, i tots dos teniem clar que volem molt de color i alegria en el nostre dia, que no ens agraden les coses típiques, o series, o normals, que tothom sàpiga per endavant com serà tot. I després rumiant vaig creure convenient dir-li el meu color perqué el pogués combinar amb el seu traje. Sí, és clar, imagineu-vos que es presenta també de color blau (de BARRUFETS!!!!), que cante!!!!!!!!!!!!!, o jo que sé, qualsevol color que al meu costat semblessim una parella de papagayos, jejejejejeje!!!! A part ell ja sap que el meu color preferit és el blau, igual que el seu, i a part la boda és temàtica i representem el mar i la muntanya. Ell és submarinista (li encanta el mar) i vaig escollir el blau per recordar el mar,... Doncs res, ja sabeu el significat del color del meu vestit, tot té un sentit,... Anar de blanc no representava res per a mi, en canvi de blau si,... Tot anirà en consonància amb la nostra personalitat, la nostra vida, la nostra història,... i res, que en definitiva, m'agraden les coses diferents, donar el toc personal, ser nosaltres mateixos,....... Tothom que em coneix no es sorprendrà, simplement sabrà que segueixo sent jo, jejejejeje!!! La majoria ja donarà per fet que no serà una boda tradicional. A part la meva feina té molt que veure, sóc Animadora Sociocultural en una residència de la tercera edad, i m'agrada la creativitat, l'alegria, el color,............