Autor: Montsseta » dt. març 07, 2006 4:57 pm
Hola guapes!!! Bueno veig que algunes comenceu a donar senyals de vida!!!
Així a la Petita li va molt bé? Doncs me n'alegro!!!
Beuno, tema proves de vestit.... JO LA TINC AQUEST DISSABTE!!! Vindran la meva mare i les meves dos futures cunyades amb la meva futura nebodeta de 7 anys, que li fa molta ilusió i diu que vol anar vestida de blanc igual que jo. Ja li he dit a una cunyada que porti la camara i me faci fotos perque així us les podré ensenyar.
Del tema del curset, jo crec que es igual a la parroquia on el facis, quan el vaig fer jo, no hi havia algunes parelles que no eren d'aquella parroquia.
Ilerda, me n'alegro que estiguis millor amb la teva amiga.
Jo els nuvis els hi donaré:
- Uns a una amiga que es casa al juliol i li donaré amb la musica de give it up (que es la seva cançó)
- Uns altres, aquella parella de nuvis catalanets els hi donaré a una amiga molt catalanista i anti bodes (pero que aniran a viure junys) amb una cançó de toc de gralla (ella es d'un grup de grallers)
- El ram: li donaré a una altra amiga (que encara que a vegades fa cosetes lletjes) jo me l'estimo molt perque no te malicia (és així i ja està) i a més sempre es porta molt bé amb mi quan tinc algun problema i a més es la que s'està currant més el tema de la meva despedida...
I bueno, tema taules!!!! Només de pensar-hi ja tremolo!!!!!
30 d'abril de 2006