OCTUBRE 2007

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ETIAM » dv. maig 04, 2007 3:50 pm

GUSPIRETA SEGUR QUE ESTARAS PRECIOSA !
ImatgeImatge
13 de Octubre de 2006 - el día más inolvidable de mi vida !
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13964
Membre des de: dc. gen. 11, 2006 7:37 pm
Ubicació: En mi mundo

EntradaAutor: guspireta » dv. maig 04, 2007 3:50 pm

Jo no sé que li compraré!! Aix .... :-/ :-/
guspireta
:: núvia d'or

Entrades: 3448
Membre des de: ds. nov. 25, 2006 12:20 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Aker » dv. maig 04, 2007 3:50 pm

Etiam...se te ha pasado un poco el mosqueo???...y no puedes hablar con ellos la semana que viene? :-(
Aker
:: meganúvia

Entrades: 8446
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 11:24 am
Ubicació: La Tierra

EntradaAutor: Aker » dv. maig 04, 2007 3:51 pm

Yo si lo se...como no, serán unos zapatos...ja,ja,ja!!...le voy a regalar unas espardenyes de esas con taló. :-))
Aker

EntradaAutor: Anna m. » dv. maig 04, 2007 3:52 pm

guspireta ha escrit:
Anna m. ha escrit:
guspireta ha escrit:Hola totes!!!

OStres jo dubto molt del meu vestit, volia alguna cosa senzilla i ho és però no se´, de fet sóc una cagadubtes, també dubto del lloc etc....

MEnys del nuvi de tot jaajjajajja :-)) :-)) De la Bloomie tampoc eh jajajajjajajaja

enseñanos tu vestido...jejejejje

No tinc foto d'internet, vull dir que no l'he trobat és un model de raimon bundó però no vaig demanar quin, sé que l'han canviat pq la botiga no el volia com era i el van fer canviar, i no tenien ni la foto per ensenyar, per tant el vaig veure en un maniqui i vaig dir i aquest hi era a les fotos? I em van explicar el que me'l vaig provar i va ser aquell!!! però clar només tinc foto feta del mòbil, però no la se passar a l'ordinador.
A veure és un dos peces, amb escot paraula d'honor i tot llis, de seda natural, de color cava, de seda natural i ja està així de senzill i simple.

no t'has de posar moltes floritures al vestit per fer goig..segú que et queda preciós!! :-)ok:
cuan tornis a fer-te la prova...emprtat la camara!! jo les que ting son de movil...jejejejeje...pero aquest mes cuan hi vagi...portaré la camara... :-))
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14744
Membre des de: ds. feb. 03, 2007 11:26 pm

EntradaAutor: ETIAM » dv. maig 04, 2007 3:53 pm

Aker ha escrit:Etiam...se te ha pasado un poco el mosqueo???...y no puedes hablar con ellos la semana que viene? :-(

creo que no Aker jajaj ! pero bueno mal de muchos remedio de pocos !
ImatgeImatge
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: guspireta » dv. maig 04, 2007 3:53 pm

ETIAM ha escrit:GUSPIRETA SEGUR QUE ESTARAS PRECIOSA !

Gracies guapa, però jo vaig provar-me un que m'agradava però no era gaire el meu estil i era caríssim i no volia gastarme tants diners i l'altre està una mica millor i molt senzill que és el que volia. El meu pare de seguida va dir aquest i ma mare va sir si, però amb dubte i al cap d'uns minuts cada vegada el si era més convincent.
guspireta

EntradaAutor: Aker » dv. maig 04, 2007 3:54 pm

ETIAM ha escrit:
Aker ha escrit:Etiam...se te ha pasado un poco el mosqueo???...y no puedes hablar con ellos la semana que viene? :-(

creo que no Aker jajaj ! pero bueno mal de muchos remedio de pocos !

JO.... :-(
Aker

EntradaAutor: guspireta » dv. maig 04, 2007 3:55 pm

Anna m. ha escrit:
guspireta ha escrit:
Anna m. ha escrit:

OStres jo dubto molt del meu vestit, volia alguna cosa senzilla i ho és però no se´, de fet sóc una cagadubtes, també dubto del lloc etc....

MEnys del nuvi de tot jaajjajajja :-)) :-)) De la Bloomie tampoc eh jajajajjajajaja

No tinc foto d'internet, vull dir que no l'he trobat és un model de raimon bundó però no vaig demanar quin, sé que l'han canviat pq la botiga no el volia com era i el van fer canviar, i no tenien ni la foto per ensenyar, per tant el vaig veure en un maniqui i vaig dir i aquest hi era a les fotos? I em van explicar el que me'l vaig provar i va ser aquell!!! però clar només tinc foto feta del mòbil, però no la se passar a l'ordinador.
A veure és un dos peces, amb escot paraula d'honor i tot llis, de seda natural, de color cava, de seda natural i ja està així de senzill i simple.

no t'has de posar moltes floritures al vestit per fer goig..segú que et queda preciós!! :-)ok:
cuan tornis a fer-te la prova...emprtat la camara!! jo les que ting son de movil...jejejejeje...pero aquest mes cuan hi vagi...portaré la camara... :-))

Nina me les enviaràs??? Aix quina ilu!! Jo les meves les intentaré passar, a veure si puc, el problemes és que no tenia agulles posades i m'anava enorme i clar es veu un sac vestit les que tinc el movil però intentaré passar-les als ordinadors.
guspireta

EntradaAutor: ETIAM » dv. maig 04, 2007 3:55 pm

Tranquila Guspi que segur que es el teu vestit ! jo crec que totes en algún petit moment em tingut algun dubte que si una vora, que si l'escot, que si..... però al final ens agrada moltisimm
ImatgeImatge
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Aker » dv. maig 04, 2007 3:55 pm

Dios...ALGUIEN ME PUEDE CERRAR LA BOCA????...NO HE PARADO DE COMER DESDE QUE HE LLEGADO A CASA!!!!!!!!!!!!...ME ESTOY MOSQUEANDO CONMIGO!!!
Aker

EntradaAutor: guspireta » dv. maig 04, 2007 3:56 pm

ETIAM ha escrit:Tranquila Guspi que segur que es el teu vestit ! jo crec que totes en algún petit moment em tingut algun dubte que si una vora, que si l'escot, que si..... però al final ens agrada moltisimm

MErci guapa!! :-)) :-))

JA has trobat vestit??
guspireta

EntradaAutor: Anna m. » dv. maig 04, 2007 3:56 pm

guspireta ha escrit:
ETIAM ha escrit:GUSPIRETA SEGUR QUE ESTARAS PRECIOSA !

Gracies guapa, però jo vaig provar-me un que m'agradava però no era gaire el meu estil i era caríssim i no volia gastarme tants diners i l'altre està una mica millor i molt senzill que és el que volia. El meu pare de seguida va dir aquest i ma mare va sir si, però amb dubte i al cap d'uns minuts cada vegada el si era més convincent.

a mi cuando me lo pusieron..dije...ESTE ES EL MÍO...y así fué, las dudas siempre vienen después...claro...tamto tiempo çsin vertelo puesto...es normal, ahora veo taaanto que me gustan...PERO EL MÍO ES EL QUE ME QUEDA QUE NI PINTAO..!!!! JEJEJEJEJEJEJE (MODESTIA A PARTE) :-))
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Anna m. » dv. maig 04, 2007 3:57 pm

guspireta ha escrit:
Anna m. ha escrit:
guspireta ha escrit:
Anna m. ha escrit:

Nina me les enviaràs??? Aix quina ilu!! Jo les meves les intentaré passar, a veure si puc, el problemes és que no tenia agulles posades i m'anava enorme i clar es veu un sac vestit les que tinc el movil però intentaré passar-les als ordinadors.

SI CARIÑO, TE LAS ENVIO ESTA TARDE! :-)ok:
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ETIAM » dv. maig 04, 2007 3:57 pm

guspireta ha escrit:
ETIAM ha escrit:Tranquila Guspi que segur que es el teu vestit ! jo crec que totes en algún petit moment em tingut algun dubte que si una vora, que si l'escot, que si..... però al final ens agrada moltisimm

MErci guapa!! :-)) :-))

JA has trobat vestit??

Bueno crec que si ! :-)) me'l deixa la Aker ! jajajaj es el de MAdonna ! estré fashion fashion ! jajajaj
ImatgeImatge
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: guspireta » dv. maig 04, 2007 3:58 pm

Aker ha escrit:Dios...ALGUIEN ME PUEDE CERRAR LA BOCA????...NO HE PARADO DE COMER DESDE QUE HE LLEGADO A CASA!!!!!!!!!!!!...ME ESTOY MOSQUEANDO CONMIGO!!!

Quan m'es tofusquis més gana tindràs!!! No hi pensis, menja alguna cosa q t'ompli, veu molta aigua,...
guspireta

EntradaAutor: Anna m. » dv. maig 04, 2007 3:58 pm

Aker ha escrit:Dios...ALGUIEN ME PUEDE CERRAR LA BOCA????...NO HE PARADO DE COMER DESDE QUE HE LLEGADO A CASA!!!!!!!!!!!!...ME ESTOY MOSQUEANDO CONMIGO!!!

PARA DE COMERRRRRRRR!!

JAJAJAJAJAJAJ :-))
Anna m.
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ETIAM » dv. maig 04, 2007 3:58 pm

AKER NO COMAS MÁS Y VETE DE COMPRAS ! :-))
ImatgeImatge
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ETIAM » dv. maig 04, 2007 4:00 pm

EN 100 PAGINAS PILLAMOS AL MAS DE SANT LLEI ! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Aker » dv. maig 04, 2007 4:00 pm

ETIAM ha escrit:

AKER NO COMAS MÁS Y VETE DE COMPRAS ! :-))

DE LAS 3 OPCIONES QUE HE LEÍDO...ESTA ES LA QUE MÁS ME GUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!! JA,JA,JA!!!!
Aker

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants