Hola de nou!!
Si, tenen obert els dissabtes pel matí, ho vam preguntar expressament, perquè em va passar igual que a tu amb una altra agència!!! Gràcies!!!
Ostres què els hi passa a aquests homenets amb la platja? jo faria només grans ciutats! de fet, em crida molt l'atenció Vancouver i a l'altra punta, les catarates del Niagara, PERÒ ens diuen que el mes de Novembre no és bona època...
Jo aniria només a NY, però ell també li fa gràcia Las Vegas, però també diu de fer 2 o 3 dies de relax a la platja abans de tornar. I això que no hi ha manera d'anar amb ell a la platja de Mataró!! és anti platja totalment!!! Però clar, diu que les platges d'allà no son les de Mataró, i que no vol tornar cansat i anar a treballar l'endemà. Jo m'ho he combinat bé i a l'estiu faré només 2 setmanes i els 5 dies que em falten els faré: 2 abans del casament i 3 després del casament, empalmant amb el pont de desembre!!! o sigui que plegaré de la feina el 14 de novembre i no tornaré fins el 10 de desembre!!! Quan tornem de la lluna de mel encara tindré una setmaneta per assimilar-ho tot i llegir les instruccions dels electrodomèstics!!!
Però clar, ell serà tornar i anar a treballar, per això insisteix tant en els dies de relax, tot i que està negociant amb el seu jefe perquè li deixi fer igual que a mi...A veure si hi ha sort!!!
Tenim uns amics que van fer el viatge amb Barceló i diuen que MOLT BÉ! De fet va ser el primer lloc que vam anar però sembla que passen de nosaltres...Potser sí que en aquell moment era massa aviat...Els nostres amics van anar a Nova Zelanda i diuen que va ser fabulós, però es clar nosaltres som més de ciutats i no tant de paisatges...
Es clar que Polinèsia no estaria malament!!!!

($$$$$)