monix ha escrit:Què et passa??
guspireta ha escrit:monix ha escrit:Bona tarda!!!
Ya desperté de mi siestecita dominguera.
Bona tarda monix, tinc un dia supertonto!!! Aix estic depre i tot!! quina merda de veritat!!!
Mira és tot una mica tonto, dimarts tinc una sessió que hauria de portar les programacions de l'institut, i ara me les he imprimit, i com que faig moltes assigntures compartides amb altres profes que porten molt de temps fent-les, no vaig mirar-les i ara com que em preguntaran sobre elles, me les miro i no estan fetes o estan mal fetes, la majoria, i per tan allò que em pensava que seria un repàs serà demà de curro tot el dia per tenir-ho preparat!!! A més és per les opos que no se si vull fer-les i aprovar-les, això encara és més bo, ja que serien per donar tecnologia a la ESO però a mi m'agrada fer cicles, però aquest no hi ha, i en principi són l'any que ve però canvia tan com el temps i clar.... deixa passar l'oportunitat també.... Un lio, tinc un lio mental.
I llavors peles, que vas gastant vas gastant, no et queda ni un duro i no et pots ni comprar una cosa que et fa molta ilusió etc... és una merda, i com qeu llavors penso que pago l'hipoteca des que tenia 21 anys i això vol dir tots aquests anys estant-me de coses i em posa de mala llet, pq pensava que a l'hipotecar-me jove al cap d'uns anys ja aniria més alliberada i que va igual o pitjor!
Quin pal acabo de fotre!!