JUNIO 2007!!!!!!!

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: MARICRIS » dl. maig 07, 2007 10:13 am

Nikka80 ha escrit:ok!!

oye, esta semana ya me han exo los dos primeros ingresos!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de 600 euros cada uno, super bien!!!!

QUE BIEN NIKKA, ME ALEGRO UN MONTON.... A MI ME INGRESARON SIN PONER EL NOMBRE I UNA CANTIDAD SUPER RARA: 243 EUROS!!!! NO SE QUIEN ES I ME DA UNA RABIA PQ NO PUEDO NI AGRADECERLES.... :-(
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: MARICRIS » dl. maig 07, 2007 10:16 am

Trinity ha escrit:Hola guapi!!!!!!!!!

Hoy he tenido mi primera prueba..... :-))

Después del susto inicial,diciendo que ese no era mi vestido... ha ido genial,o eso creo ... las invitadas al pase creo que no se han quedado muy satisfechas :-))

Demasiado sencillo ... pero no es cierto... o sí????

Ahora os las pongo si mi hermana me las pasa!!!
+

REINA, NO SÉ SI ESTE ERA TU VESTIDO O QUE (QUE TE PASÓ?? COMO ESTAN EN BERTA ULTIMAMENTE...NO?) PERO:

TE QUEDA GENIAL!!! TIENES UN TIPAZO!!!! Y SI COGES ESTE VAS A QUEDAR MOLT BONICA!!!!!!! YA VERAS!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

(QUE DEBEN TENER LAS PRIMERAS PRUEBAS QUE NO NOS ACABAMOS DE VER DEL TODO BIEN....¿?¿?¿?)
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dl. maig 07, 2007 10:20 am

Nikka80 ha escrit:oli tambien ayer tuve su prueba del traje???

stoy mas contentaaaaaaaaa, nos acabamos de comprar una impresora porque hemos ido a arregla la nuestra y nos costaba mas caro aun que cmprarnos una, asi que nos hemos comprado una mas xulaaaaaa, estoy super contenta!
he pensado comprarle la play 3 para jordi y se la regalo en la boda, con que musica podria darsela?? se os ocurre alguna cancion??

esta noxe al final hemos kedado con unos amigos, como no teniamos planes, y nos han llamado pa celebrar el cumple de nuestra amiga que es hoy.. asi que nos iremos por ahi y a la feria un ratito imagino... a mi me apetece..

PONLE ALGUNA CANCION EN PLAN TETRIS, SUPER MARIO BROS...O ALGUNA ASI DE LAS FAMOSAS DE JUEGOS ANTIGUOS DE CONSOLA!! JAJAJA!!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dl. maig 07, 2007 10:22 am

Annabeba ha escrit:Bueno ara ve el plat fort, demà tinc un casament a les 5 de la tarda i encara no m'ha arribat el vestit!!!

Demà al matí tornaré anar a correus per havera si ha arribat!!

Una amiga de la meva mare m'ha deixat un de vermell granatós i em queda perfecte, perquè ella te les mateixes mides que jo. Si no m'arriba m'hauré de posar aquest!

Avui he tornat a parlar amb els de l'ebay i m'han dit que li obri una disputa a l'empresa conforme no m'ha arribat el vestit. I ho he fet. No estic enfadada perquè no m'hagi arribat el vestit, perquè era arriesgat i just de temps, el que em fa molta ràbia es que porto 15 dies enviant mails a l'empresa com una loca pq em donessin el numero d'envio i així el podria reclamar a correus. I dels 10 mails que els hi he enviat no m'han contestat a cap.

Si en hagués sapigut el numero d'envio l'hagués reclamat a correus i ja el tindria aquí.

Bueno no us foto més rotllo!!!

Ja us explicaré com ha acabat la historia!!

Molts petons i bona nit.

COM VA ACABAR LA HISTORIA?? EM SAP GREU... QUINA BARRA TENEN ELS DE EBAY... AVERE SI SERVEIX D'ALGUNA COSETA LA QUEIXA...
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dl. maig 07, 2007 10:24 am

txellgodayol ha escrit:trini estabas muy guapa y nadie dijo que fuera sencillo . no dejes de creer la verdad estaras preciosa con la torera o la mantilla.
El meu tiet igual de moment brenda dema passat l'operen.
Ja tinc ram a mes a mes el meu padri va trucar a la bloomie

REINA, ANIMA'T MOLT QUE NECESSITES ESTAR BE AQUESTS DIES, SEGUR QUE VA MOLT BE LA OPERACIO... MOLTS ANIMS MACA!!! :-()-) :-()-) :-()-) : kissd :
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dl. maig 07, 2007 10:29 am

Annabeba ha escrit:Sin el chal me da error

REINA ESTAVES SUPER MACA AMB ELS VESTIT QUE ET VAN DEIXAR!!! I L'AGAFAT DE L'ESQUENA ES SUPER SEXY!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dl. maig 07, 2007 10:30 am

Nikka80 ha escrit:lo de las vitolas no lo he acabado.... cuando este listo te pondre fotillos.. es que me salia la fecha muy flojita y no segui imprimiendo, tengo que empezar de nuevo a imprimir porque a jordi no le gustaban muxo que kedara flojito

annabeba que wapa!!!
tata ya te he contestado al mensaje!

SI PUEDO KEDAMOS AUNQUE SEA NOSOTRAS PA UN CAFE, PORQUE NADIE DICE NADA DE QUE PUEDAN VENIR A DESAYUNAR..

YO NO PUEDO VENIR...LO SIENTO.... SOLO VENIMOS LUENS I MARTES PA HACER PAPELEO, NOTARIOS, REGIDORIAS Y "PUNYETERIAS" DE ESTAS...
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dl. maig 07, 2007 10:33 am

Tata ha escrit:
brensun7 ha escrit:hola guapas! acabamos de llegar de comer en casa de mis padres :-) :-) :-) :-) :-)
Tata, ensayo? puedo preguntar de qué?

Yo bailo Clasico español y ahora en verano hacemos galas!!! :-)) :-)) antes me dedicaba mas profesionalmente, pero ahora doy clases y bailo si me pagan bien.... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

QUE XULA ES ELLA!!!! SEGUR QUE T'ANIRA SUPER BE!!! ALGUN DIA ENS FAS UNS BAILOTEOS EH!!??
A MI M'ENCANTA EL FLAMENC...!!! I DESDE QUE EL MEU COSI VIU AMB UNA SEVILLANA A CADA FESTA FAMILIAR ACABEM TOTS TOCAN LES PALMES!!! JEEJ!! >.-<:

BUENO APART D'AIXO, COM ET VA TOT?? TU I JO MAI COINCIDIM!!!! JA NO PARLES AMB MI ISABELITAAAAA!!!! :-(
: kissd :
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dl. maig 07, 2007 10:34 am

Tata ha escrit:Me referia en general... :-( :-( nunca quedamos!!!!! ya se q tu vives muy lejos y es normal!!! :-()-) :-()-) :-()-)

I JO VISC A 400 KM DE VOSALTRES....... :-( JAJJAJAJJAJAJAJA!!! :-))
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dl. maig 07, 2007 10:39 am

ARIADNA ha escrit:ya ves Evi, estamos pensando en poner fuegos artificiales y todo...pero no sabemos que hacer....
pero es precioso ademas he escogido muchisimas velas por todas partes y quedara magico....

ARIIIIII!!!! QUE BE QUE ET QUEDA EL VESTIT!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: TANT QUE VAS PATIR PEL TEMPS QUE ANAVES SUPER JUSTA I MIRA ARA QUE ESPAVILADA!!!

LO DEL COLL JO NO HO VEC MALAMENT... TAMPOC SE COM T'HA DE QUEDAR SI MES AMUNT O MES AVALL... PERO A LES FOTOS QUE ET VAS FER ESTAVES MOLT MACA!!! >.-<:

I LA TIARA QUEDA MOLT ORIGINAL AIXIS AMB EL MONYO DINS!!! :-)ok:

NENA!!! QUANTES COSETES!! SERÀ UN ESPECTACLE DE LLUM I COLOR I COM DIUS TU: SERÀ MAGIC 100% !!!!

SERÀ GENIAL!!!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dl. maig 07, 2007 10:46 am

Evi27 ha escrit:Maricris,

Esos nervios nos empiezan a florecer, ehh??
¿Cómo estás del estómago? Estate tranquila!!! :-)) :-)) :-))

EVI!!! QUANTS DIES SENSE COINCIDIR AMB TU!! COM ARA ETS NOCTURNA.. JEJEJE!!

ESTIC MILLOR, PERO NOTO QUE ENCARA ESTIC NERVIOSA... POTSER EM SERVEIX PER APRIMAR-ME... JEJEJE!!

COM ESTAS TU??
MARICRIS

EntradaAutor: Evi!!! » dl. maig 07, 2007 10:55 am

De moment no estic nerviosa!! Ueeee :-)ok: :-)ok:

Doncs fes-te tiles, nooo?? Però t´has aprimat bastant, no??
Avui em puc conectar una mica perque no estan els meus jefes ::-)
Imatge
Evi!!!

Entrades: 5679
Membre des de: dv. març 24, 2006 10:57 pm
Ubicació: El Prat

EntradaAutor: MARICRIS » dl. maig 07, 2007 11:18 am

si de tiles n'estic prenent un munt ... bueno prenc uns sobres d'unes infusions una mica mes fortes q la tila, porten melissa, tila i d'altres relaxants...
jo es que soc molt nerviosa...

siiii! m'aprimo...!!! ho vec pel cinturó! me'l haig de cordar 2 botons enrera ara!! que guay!! almenos que lso nervios m'adelgazen!! jajaja!! :-)
MARICRIS

EntradaAutor: Tata » dl. maig 07, 2007 2:00 pm

maricris ha escrit:
Tata ha escrit:
brensun7 ha escrit:hola guapas! acabamos de llegar de comer en casa de mis padres :-) :-) :-) :-) :-)
Tata, ensayo? puedo preguntar de qué?

Yo bailo Clasico español y ahora en verano hacemos galas!!! :-)) :-)) antes me dedicaba mas profesionalmente, pero ahora doy clases y bailo si me pagan bien.... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

QUE XULA ES ELLA!!!! SEGUR QUE T'ANIRA SUPER BE!!! ALGUN DIA ENS FAS UNS BAILOTEOS EH!!??
A MI M'ENCANTA EL FLAMENC...!!! I DESDE QUE EL MEU COSI VIU AMB UNA SEVILLANA A CADA FESTA FAMILIAR ACABEM TOTS TOCAN LES PALMES!!! JEEJ!! >.-<:

BUENO APART D'AIXO, COM ET VA TOT?? TU I JO MAI COINCIDIM!!!! JA NO PARLES AMB MI ISABELITAAAAA!!!! :-(
: kissd :

Tia es q no tenim horaris compatibles... no pots entrar a la nit que es quan jo em conecto?? :-/ :-/ :-/
Tata

Entrades: 5319
Membre des de: dl. des. 12, 2005 5:32 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 07, 2007 2:46 pm

Tata ha escrit:Pq en verano hago galas... :-)) :-))

M'ho has d'explicar be això... amb el que m'agrada veure-ho a mi...
Visitant

EntradaAutor: Nikka80 » dl. maig 07, 2007 2:51 pm

Trinity ha escrit:Hola a todas!!!!!

Acabamos de elegir nuestros anillos, bueno los ha elegido Oliver... al final llevo oro amarillo... no me pregunteis porque, porque no lo se ni yo... Oli me dijo que quedara con la chica y los eligieramos nosotras, pues el tio ha empezado a ponerselos todos... y decia que oro blanco no... bueno ya os lo enselñaré me han dicho que un mes...

TATA,NIKA... yo el 12 no podré quedar porque estaré un poco lejos... en el Valle del Jerte,Caceres (las mejores cerezas salen allí)... me voy 4 dias a entregar las invitaciones a mi familia... estoy nerviosa por ello...

ok guapa, que te vaya muy bien!!! ya nos contaras!
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14667
Membre des de: dv. març 17, 2006 6:34 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 07, 2007 2:55 pm

Hola a todas guapísimas!!!!
Maricirs... com van els nervis? Trinity? Evi?
Ari, waw!!!! quantíssimes coses que t'has comprat, no? quina passada
Algú coneix la botiga de l'Illa on es poden comprar els confetis?
Un petó molt gran a totes.
Visitant

EntradaAutor: Nikka80 » dl. maig 07, 2007 2:57 pm

ARIADNA ha escrit:i ya he acabado las canastillas que regalaremos a mi mejor amiga y a la mujer de mi primo...que estan embarazadas del primero....jejeje
me encantan!!!! me han quedado monisimas...jijijii

que les has puesto dentro de la cesta???
cuando vamos a kedar? tienes que darme eso! tu lo pondras el bebe colgando de la cesta??
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Nikka80 » dl. maig 07, 2007 3:05 pm

maricris ha escrit:
Nikka80 ha escrit:sita fotitosssssssssss

maricris cuidate!!!

GRACIES!! AVUI ESTIC MOLT MILLOR, HE PASSAT UN FINDE FOTUDETA PQ ENTRE ELS NERVIS, L'ESTOMAC, LA "BANDERA ROJA" I MAL ROTLLO AL BAR DEL MEU CUNYAT... AHIR VAIG EXPLOTAR I VAIG COMENÇAR A PLORAR COM 1 MAGDALENA... AL MENOS EM VA SERVIR PER CALMAR-M'HE!! JEJEJ

GRACIES MAQUES!! :-()-) =0-0-)

jo nena, siempre estas igual!!!! que asco de gente, bastantes nervios tienes tu ya como para qu te pongan mas nerviosa aun
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Nikka80 » dl. maig 07, 2007 3:07 pm

maricris ha escrit:
Nikka80 ha escrit:ok!!

oye, esta semana ya me han exo los dos primeros ingresos!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de 600 euros cada uno, super bien!!!!

QUE BIEN NIKKA, ME ALEGRO UN MONTON.... A MI ME INGRESARON SIN PONER EL NOMBRE I UNA CANTIDAD SUPER RARA: 243 EUROS!!!! NO SE QUIEN ES I ME DA UNA RABIA PQ NO PUEDO NI AGRADECERLES.... :-(

que raro no?? de todas formas si vas al banco te diran kien lo ha ingresado.. en el caso de que hayan puesto el nombre de kien ingresa... sino vaya putadilla, pero ves apuntandote kien te da pasta, y asi a ver si el que falta es..
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants