Flikina ha escrit:Hola wapissimes
Us he trobat molt a faltar, pero anem super liats i no tenim temps per res. A més m'han passat tantes coses, sort que sóc la possitivitat en persona perquè sinó hi hauria per engejar-ho tot. Fins i tot m'he plantejat d'anul·lar la boda. Ara us ho explico tot.
No se si em podré posar al dia ja que he de llegir més de 300 pàgines i buffffff
Espero que estigueu totes bé.
Nosaltres tenim moltes novetats tant bones com dolentes.
Bones:
- Ja tenim
fotogràf però no us puc dir encara quin és ja que no hem tingut temps ni de trucar per confirmar. Espero trucar aquesta setmana, però quan hi penso és massa dora o massa tard.
- El
negoci cada dia va millor i anem de feina fins a dalt.
- Ja fa dos caps de set que fem FESTA!!!!! Ja era hora, el cap de 5 mesos ja tocava un cap de setmana lliure.
- I el més IMPORTANT:
Ja hem vist el PIS!!!!! Que xulo tot tant nou. D'aquí tres setmanes ens el donen, estem super contents. I ja tenim el menjador triat és tant mono (encara no l'hem demanat). Quan tingui el pis i el menjador ja us faré una foto. El menjador és de color vengue o algo així, el sofà i la tapisseria de les cadires és taronja.
Dolentes:
- No tenim temps per preparar la boda i estem bastant nerviosos.
- La meva mare no em parla. Diu el meu pare que ja li passarà, que la mama és així. Però no ho entenc jo no he fet res de res.

No entenc perquè és comporta d'aquesta manera, a la vida ja hi ha proutes desgràcies per intentar estar malament a proposit. Sembla que no recordi que fa dos anys em va estar a punt de perdre. El meu pare diu que no sap que més li pot passar perquè valori el que té.
Però sincerament ho estic passant molt malament entre això i altres coses que no us explico per no amargar-vos el dia. L'únic possitu és que he perdut 5 kilos sense fer res.
No sé tot és molt complicat. M'estan passant coses meravelloses hi hauria d'estar super contenta i ho estic. Però ma mare no m'ho deixa disfrutar sempre hi ha algo per fotram l'il·lusió pel terra. Ma mare no para de fer-me la guitxa, diu el meu tiet que és pura enveja. No se que pensar. Però no entenc com una mare no pot estar contenta que la seva filla tirir endavant tant de salut, negocis, amor, pis, etc.
Suposo que el que vol és anul·lar la boda, ja que aquesta boda no li ha vingut mai de cara. Però hi hem estat pensat i això no ho aconseguirà.
Petons.