BUENO EL TEMA INVITACIONS POTSER SI QUE TINDRÍES QUE MIRAR ALGO JA..... PERO DE MOMENT VAS MOLT BE.....
ram ha escrit:NUMA ha escrit:ram ha escrit:Hola a tothom!!!!
des de que vam decidir casar-nos que llegeixo aquest forum, la veritat és que m'ha donat moltes idees bones i encara espero rebre més!!! Al principi no em vaig registrar ....em feia corte....però ara he pensat ....perque no? segur que si parles amb elles et poden donar molts consells! Em caso el 26/10 a Villa Minerva!!! Ho hem decidit bastant ràpid, vull dir que fa poc que li hem dit a la family i tot això bé encara hi ha gent que no ho sap suposo que és nomal a poc a poc es va enterant més gent, els principals ja ho saben i els amics també a partir d'aquí la resta!!! hi ha algu més per qui que es casi al villa minerva? He llegit la teva crònica Nayla i és super maca...felicitats perque tot sortis tant bé!!
estem en contacte
HOLA GUAPA!!!!
A MI VA PASSAR-ME EL MATEIX I ARA MIRA!!!! FORO ADICTE!!! SEGUR QUE ESTAR X AQUI T´AGRADARÁ....!!!!
BENVINGUDA A OCTUBRE 2007!!!!!!!!!!!!
Gracies Numa,
si espero conectame cada dia una miqueta per anar agafant idees! De moment només tincel vestit , el restaurant i el lloc per casar-me , a l'ajuntament! així que ara haurem d'apretar el ritme per tenir la resta! però tampoc em vull estressar!