Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 09, 2007 8:56 am

no si fins ara no n'hi havia, no sé que els hi ha agafat de llegir el conveni de pe a pa i dir que fa anys que estem estafant hores, no et fot, jo he seguit l'horari que se'm va dir quan vaig entrar i ara diuen que hem fet de menys i que ho hem de recuperar i no se quantes osties, i clar és aixo el que crea mal rotllo, perque si ells van en aquest plan nosaltres no serem menys.
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 09, 2007 9:10 am

Vaia tela el que tu no pots fer és anar contractant gent dir-lis un horari i que després se't pari el comptador i els hi retreguis que t'estafen hores!!!! vaia tela de jefes!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dc. maig 09, 2007 9:18 am

Gracies Espe!!
jajaja glamour, que bona!!! si, la cua es enooorme, ja no m'enrecordava de lo llarga que era, jo tampoc m'ho pnsava!!! costara de portar-la, i encara em faltava el vel....
A vosaltres que us semblen els maguitos??? les de la botiga em van dir que es molt acutal i queda modern, pero osti nose, ara tinc dubtes... :-(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dc. maig 09, 2007 9:20 am

Shyla aixo que comentes que us passa, no teniu una gestoria que us fa nomines...? ells han de saber el conveni al que esteu i us ho han de dir, i aixi el podrieu buscar i revisar-lo vosaltres mateixos per saber el que realment us pertoca...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 09, 2007 9:25 am

SHYLa es que no feu 8 hores al dia ? per que que volen que en feu 10?? aixxx jo em poso de mala baba amb aquestes coses...

Tetes lo dels manguitos a mi m'agraden molt pero tinc dubtes també si el vestit els necessita per que lo que ha cridar l'enció és la cua i tota la faldilla del vestit... si en portessin un amb una roba llisa i amb unes linies més sencilles llabors et diria que si... pero jo no sé... es que també en dubto!!! pero son molt guapos!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 09, 2007 9:25 am

si, el problema es que el gestor es mes malxinat que els jefes...
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 09, 2007 9:31 am

Vaia tela doncs aneu ben servits!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. maig 09, 2007 9:38 am

ostres tu doncs si que esteu arreglats si... es que sense saber el conveni que teniu, us poden dir el que vulguin!! :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dc. maig 09, 2007 9:54 am

A mi Tetes el manguitos m'agraden com et queden i són originals, ja que no són els tìpics guants! Després ja te'ls trueràs.

Shyla no et poden exigir que recuperis ara les hores que segons ells els hi debeu, però de que van! Tu quan et van contractar debies signar un contracte no? Dons allà t'ha de dir l'horari que faras. I si et van dir un horari al contractarte i l'ha complert que t'han de venir ara a exigir. Una altra cosa es que l'empresa ara es replanteji l'horari i us informi del canvi.
En tot cas l'Estatut dels treballadors diu ven clar les hores setmanals a fer, com a norma general. I després tenim els convenis de cada sector, si no teniu clar a quin conveni us heu d'agafar també us poden informar al sindicat (UGT o CCOO) tenen un servei d'assessorament, tenen advocats, si esteu afiliats a algun sindicat es gratis, sinó dons us cobra la visita però no crec que sigui gaire car.

A quin sector treballes?
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 09, 2007 9:55 am

ja, suposo que al contracte ho deu dir pero encara espero que el tornin de la gestoria... ells un dia ens van dir que estavem a oficines i despatxos i ara diuen enginyeries i estudis tecnics... demà anirem a buscar els contractes a l'inem, ai vaja rotlloooooo, amb lo bé que jo estava a la feina nova...
Visitant

EntradaAutor: TETES » dc. maig 09, 2007 10:05 am

shyla, si esteu al d'oficina i despatxos i treballes 8 hores a la setmana, treballes mes que les que diu al conveni, amb lo qual tens mes dies de vacances. Ho se perque es el conveni que tnim nosaltres i ens sobren 4 dies i mig em sembla perque treballem mes hores del compte per any.
Un cop sabeu el conveni que esteu us ho mireu tot molt be els hi dieu les coses clares, a veure si es pensaran aquests que us mameu el dit....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dc. maig 09, 2007 10:07 am

ai graces Espe!!!! m'has donat una mica d'anims que a tu t'agradin, es que jo no volia posar-hi res pero va ser veure'ls i com es diferent al tipic guà em va agradar lo original que quedava pero ara pensant-hi tinc dubtes....joer perque tinc de pensar tant les coses!!!! :hmm:: :hmm:: :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 09, 2007 10:29 am

Tetes has de ser tu qui t'ha d'agradar jo es que no sóc gaire de complements vull dir de portar-ne masses.... pero noia això va a a gustos pero sobretot mira que no et vegis molt recarregada per que et falta el vel encara!
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 09, 2007 10:45 am

bueno nenes que ara marxo a veure si solucionem alguna cosa, i a la tarda vaig a medir o sigui que potser tampoc entro, si no fins demà!
Visitant

EntradaAutor: TETES » dc. maig 09, 2007 10:52 am

Gemma jo ambe vaig pensar que potser es veuria massa parafarnalia pero ma mare em va dir que quedava be i li vaig fer cas, perque ma mare sol tenir bon gust i em va fer acabar de decidir pero jope ara torno a tenir dubtes!!!! quina me....
pero es que total nose perque m'escalfo l'olla, ja els he dit que si aixi que marxa enrere no hi ha i tenir-los i no posar-me'ls com que no, ma mare em mataria...

que vagi be Shyla, espero que trobeu la solucio!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dc. maig 09, 2007 10:56 am

A mi aquests manguitos m'agraden Tetes perquè els trobo originals, però finalment ho has de decidir tu, jo per exemple tinc clar (de moment) que no portaré vel. Ara les botigues ja se que te l'intenten vendre.
Ja tens les sabates i els complements, roba interior la lliga?jeje tu has comprat a pronovias tot o en altres botigues?
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dc. maig 09, 2007 11:05 am

JO EN PRINCIPI TAMBE DEIA QUE NO VOLIA VEL PERO M'EL VAIG POSAR I OOOOOOO, K BONITOOOOOO!!
SI JA TINC TOTS ELS COMPLEMENTS, PER LA PRIMERA PROVA JA HAS DE PORTAR SABATES I SOSTENS PERQUE MIREN QUE QUEDI BE DE PIT I AGAFEN LA LLARGADA.
LES SABATES LES HE COMPRAT A LA BOTIGA DE BARNA NO VAGIS DESCALÇA QUE ET VESTIXO
LA ROBA INTERIOR A UNA BOTIGA QUE HI A AL C/ NOU QUE ES DIU NOU PUNT AL COSTAT D'UNA OPTICA
LA LLIGA ME LA AN REGALAR A BLONDA UN DIA QUE VAIG ANAR A PROVAR ROBA INTERIOR PERO NO ME LA VAIG QUEDAR PERQUE ERA CARISSIMA I A SOBRE ME LA REGALEN, JEJEJE
LA TIARA, VEL, GUANTS DE PRONOVIAS, ESTA CLAR!
LES JOIES DEL FASHION LINE I JOIERIA ROSA SALA

OSTI NENA, AIXO SEMBLA UNA PROPAGANDA DE MARQUES!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dc. maig 09, 2007 11:11 am

gemma m'he oblidat de dir-te que ahir ja em van passar el preu final del menu els del Ginjoler pero ara no m'enrecordo. El migdia quan sigui a casa t'ho dic!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dc. maig 09, 2007 11:16 am

Jejeje, si jo els complements els miraré en altres botigues perquè a pronovias es pasen.
Lo del vel per això he posat de moment, perquè molta gent no en vol i després si en portes, la cosa canvia, però trobo que es un complement que el portes un moment a la cerimonia i després ja tel treus, i et claven. NO sé ja veurem, sinó com que totes les meves cusines han passat per davant meu, els hi puc demanar prestat, jejej, així ja tinc la cosa prestada, jajaja! Segueixes aquesta tradició tu, de que has de portar un cosa nova, algu vell, algu blau i algu prestat? crec que es així no?
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dc. maig 09, 2007 11:41 am

aixxx nose ben be si es aixo, em sembla que si... pero no es algo regalat?

de nou esta clar no? vestit, sabates, roba interior....aixo ja val no?
vell....nose...l'anell de compromis?? jeje
blau i regalat lliga
prestat no res em sembla...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

AnteriorSegüent