Autor: lauradavid » dc. maig 09, 2007 1:57 pm

Autor: lauradavid » dc. maig 09, 2007 1:57 pm

Autor: lauradavid » dc. maig 09, 2007 1:58 pm
Peky ha escrit:Tere2007 ha escrit:SON ESTOS.....
EN EL SEGUNDO, LAS TRES ROSAS ROJAS REPRESENTAN A LOS TRES AMORES DE MI VIDA: MIS DOS HIJOS Y DAVID![]()
LOS OTROS DOS, LLEVAN MI COLOR PREFERIDO![]()
Hola Tere!!
Me gustan los tres ramos, pero más el de las rosas, sobretodo por lo que dices que significan para ti las tres rosas rojas.

Autor: nyinyo » dc. maig 09, 2007 2:00 pm

Autor: Peky » dc. maig 09, 2007 2:02 pm
Flikina ha escrit:Hola wapes
GRÀCIES PER LES PARAULES DE SUPORT; realment m'han anat molt bé. La meva mare hauria d'aprendre molt de vosaltres. Sou genials, al món falten més persones com vosaltres.
L'actitud de ma mare m'ha agafat en un mal moment, en un altre moment hauria pensat que ja li passarà i sinó mala sort. Però ara estic en un moment delicadet ja que estic acabant de fer recuperació facial però segurament m'hauran de punxar amb toxina butonica o algo així. I no és que em faci por ni res d'això però si que fa respecte ja que m'ha dit la fisio que és molt doloros. I sinó funcionés m'hauran d'operar unes quantes vegades, però segur que no passarà!!! Ja que no tinc temps per anar a quirofan i menys si hi ha la super boda.
Sonia: Molt xules les fotos del chill, és ESPECTACULAR!!! Ja m'estic imaginant les fotos del dia de la boda.
PETONS A TOTES
Autor: Chris » dc. maig 09, 2007 3:49 pm
Tere2007 ha escrit:SON ESTOS.....
EN EL SEGUNDO, LAS TRES ROSAS ROJAS REPRESENTAN A LOS TRES AMORES DE MI VIDA: MIS DOS HIJOS Y DAVID![]()
LOS OTROS DOS, LLEVAN MI COLOR PREFERIDO![]()

Autor: Chris » dc. maig 09, 2007 3:51 pm

Autor: Chris » dc. maig 09, 2007 3:52 pm

Autor: Chris » dc. maig 09, 2007 3:56 pm

Autor: Chris » dc. maig 09, 2007 4:01 pm

Autor: ARAN » dc. maig 09, 2007 4:04 pm
lauradavid ha escrit:ARAN ha escrit:ui, me han desaparecido 400 mensajes de mi contador...eso es porque Toni ha eliminado algunos posts antiguos...a alguien le ha pasado lo mismo?![]()
![]()
A MI NO (CREO), PERO SI BORRA LOS POSTS ANTIGUOS TE DESAPARECEN LOS MENSAJES? NO TENDRÍA QUE SER ASÍ!!!!
Autor: ine » dc. maig 09, 2007 4:15 pm

Autor: ine » dc. maig 09, 2007 4:17 pm
Autor: ine » dc. maig 09, 2007 4:20 pm
nyinyo ha escrit:Gracias a todas por poder entrar en la "FAMILY"![]()
![]()
Ya me ire pasando por aki para ver como os van las cosas, y por si puedo ayudar en algo.
TERE: a mi me gusta mas el segundo ramo que has puesto, el de las tres rosas que son tus tres amores.![]()
![]()
Besos a todas![]()

Autor: ine » dc. maig 09, 2007 4:23 pm
ARAN ha escrit:lauradavid ha escrit:ARAN ha escrit:ui, me han desaparecido 400 mensajes de mi contador...eso es porque Toni ha eliminado algunos posts antiguos...a alguien le ha pasado lo mismo?![]()
![]()
A MI NO (CREO), PERO SI BORRA LOS POSTS ANTIGUOS TE DESAPARECEN LOS MENSAJES? NO TENDRÍA QUE SER ASÍ!!!!
pues si!!!!! los post que lleven más de 180 días sin movimiento se eliminan...
por eso desaparecen los mensajes de tu contador...y también pueden desaparecer florecillas!
Autor: Chris » dc. maig 09, 2007 4:26 pm
Flikina ha escrit:Hola wapes
GRÀCIES PER LES PARAULES DE SUPORT; realment m'han anat molt bé. La meva mare hauria d'aprendre molt de vosaltres. Sou genials, al món falten més persones com vosaltres.
L'actitud de ma mare m'ha agafat en un mal moment, en un altre moment hauria pensat que ja li passarà i sinó mala sort. Però ara estic en un moment delicadet ja que estic acabant de fer recuperació facial però segurament m'hauran de punxar amb toxina butonica o algo així. I no és que em faci por ni res d'això però si que fa respecte ja que m'ha dit la fisio que és molt doloros. I sinó funcionés m'hauran d'operar unes quantes vegades, però segur que no passarà!!! Ja que no tinc temps per anar a quirofan i menys si hi ha la super boda.
Sonia: Molt xules les fotos del chill, és ESPECTACULAR!!! Ja m'estic imaginant les fotos del dia de la boda.
PETONS A TOTES

Autor: Chris » dc. maig 09, 2007 4:30 pm
lauradavid ha escrit:Gracias por la información de los electrodomésticos Chris, Rossi y Tere. Estamos entre Bosch y Fagor, qué difícil elegir!!!

Autor: Chris » dc. maig 09, 2007 4:35 pm
ine ha escrit:CRIS: LOS ULTIMOS RAMOS SON TOO LOS QUE MÁS ME GUSTAN, LA VERDAD ES QUE SON SUPER CHULOS!!

Autor: Chris » dc. maig 09, 2007 4:38 pm

Autor: ine » dc. maig 09, 2007 4:44 pm
lauradavid ha escrit:Bueno chicas me voy a trabajar. Esta noche hablamos!!
Un beso muy fuerte!!!![]()
![]()