MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 09, 2007 11:33 am

hola, buenos dias.

MI CUÑADA HA ESTDAO EN THAILANDIA, Y ME HA DICHO QUE HAY MUCHOS SITIOS DE CAMBIO DE MONEDAS. LES INTERESA TANTO EL EURO COMO EL DOLAR, JA QUE EL EURO ESTÁ COMO EL DOLAR O MÉS DE ALTO.
HAY MUCHAS OFICINAS DE CAMBIO DE MONEDA DE EUROS A BATH. PQ LO VAMOS A NECESITAR SOBRE TODO EN LOS MERCADOS.

DINERO NO SÉ EL QUE NOS VAMOS A LLEVAR PERO LAS VISAS LAS LLEVO PREPARADAS PQ LO QUE SURGA. YA QUE LLEVO UNA MALETA VACIA DISPUESTA A LLENARSE.
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dc. maig 09, 2007 12:17 pm

Buenos dias!!

Nosotros tambien vamos a Tailandia, y a mi me han aconsejado que es mejor llevar dolars, porque en algunos sitios te dicen: esto vale 20 € o 20 dolars (y como el dolar es mas barato...). Aun no sabemos cuanto dinero llevarnos.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Crisyjose » dc. maig 09, 2007 2:29 pm

Buenas!

Yo voy a Riviera maya y cambiaremos el dinero a dólares y para los mercadillos a pesos. El tema targetas alguna sabe como va?? las de débito funcionan?? solo las de crédito?? Y llevais mucho dinero en efectivo? Nosotros depende de como funcione lo de las targetas lo tendremos que llevar todo en efectivo, porque mi visa se ha desmagnetizado y no podemos pedir otra que salimos el lunes y no da tiempo!!!

Ufff... que nervios podió!!
Imatge
Imatge
Crisyjose
:: núvia experimentada

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 09, 2007 3:03 pm

Crisyjose ha escrit:Buenas!

Ufff... que nervios podió!!

NO ME EXTRAÑA QUE ESTES NERVIOSA!! A MI ME QUEDAN DOS SEMANAS Y ESTOY ALTERADILLA, ME IMAGINO COMO DEBES ESTAR!! FALTANDOTE TRES DIAS.

QUE TE VAYA MUY BIÉN Y TENGAS MUCHA SUERTE!!! >.-<: :-):-):-):
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: sagasa1 » dc. maig 09, 2007 3:13 pm

Hola chicas estoy echa un lio no se como me llevare el dinero...... en dolars o en vats de esos o en euros ajajjaaj como lo vais hacer de verdad que estoy hecha un lio
La targeta de debito no vale.... yo me la he hecho de credito por si acaso poderla utilizar.....
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
sagasa1

Entrades: 318
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 10:29 am

EntradaAutor: sagasa1 » dc. maig 09, 2007 3:14 pm

Hola chicas estoy echa un lio no se como me llevare el dinero...... en dolars o en vats de esos o en euros ajajjaaj como lo vais hacer de verdad que estoy hecha un lio
La targeta de debito no vale.... yo me la he hecho de credito por si acaso poderla utilizar.....
Imatge
[/url]
sagasa1

Entrades: 318
Membre des de: dv. feb. 17, 2006 10:29 am

EntradaAutor: FRACRIS » dc. maig 09, 2007 3:37 pm

YO ME LLEVO EUROS. TANTO ME LO HA RECOMENDADO LA DE LA AGENCIA COMO UNA CHICA DE UN BANCO. EN THAILANDIA, HAY SITIOS DE CAMBIO DE MONEDAS POR TODOS LADOS.
LOS BATHS SE CANVIAN ALLÍ.
NOSOTROS NOS HEMOS PREPARADO LA VISA, QUE ES LO QUE ACEPTAN. (TENGO ENTENDIDO)

NOS VEMOS MUY PRONTITO!! SI TODO VA BIÉN Y NO HAY NINGÚN CONTRA TIEMPO.
POR CIERTO:
FRACRIS l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 10, 2007 8:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dc. maig 09, 2007 4:24 pm

Wno, us explico la meva despedida... abrebiare una mica eh!! durant les últimes setmanes he anat rebent mails a nom del comité de la despedida, el dijous una trucada de telefon ( ma germana)"SOC LA PRESIDENTA DEL TEU COMITÉ VES PREPARAN-TE". Finalment vaig rebre un mail on deia k em prepares el dissabte 5 despres de dinar. El dissabte quan em vaig despertar em vaig trobar damunt el llit tot de plomes grogues i una tira de malabu allo pelut. AI... k ja em vaig imaginar el k m'esperava. A les 4.30 es presenten les amigues LA MARE K LAS A PARIT!!! anaven vestides de grangeres amb barrets de palla i plomes grogues al cap, la samarreta una foto meva, i portaven uns cistells de mimbre amb el botellon i unes galledes amb pinsu per les gallines... em van disfressar de pollito!!!! té el seu sigunificat, els avis del meu futur marit els deien els pelapollos o sea k... em va tocar pringar. Però com jo soc una persona molt oberta i m'agrada riure pos no em vaig tallar ni un pel.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: Myrim » dc. maig 09, 2007 4:36 pm

En fin...mentrestant a la mateixa hora a casa el novio, els seus amics el van disfressar de bailarina, amb tutu i tot el lago de los cisnes!! I missió carrers... pel carrer em van fer de tot, anar a comprar un ou kinder, posar un ou al mig de la plaça, anar a la farmacia a demnar algo peer k no podia treure el ou, anar al superpollo a per patates, per cert k me les van regalar i ke bones estaven. Després em van comprar un globus del piolin i ala amb el piolin de passeig, de copes. Em van comprar també unes cordes per saltar.. ens vem riure molt va ser molt divertit. cap alla les 9.30 ens haviem de trobar els nois i les noies, com ells venien del poble del costat nosaltres vem arribar primeres, i em van a amgar en un portal d'una casa...
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dc. maig 09, 2007 4:49 pm

De cop se senten xiulets i veus de nois fent uns crits, jo estava tancada alla amb una amiga, k anava mirant per el foradet de la porta i em deia... k ja arribava. SEM VAN POSAR UNS NERVIS A LA PANXA, igual k kuan començavem a tontejar tot de papallones a la panxa, el cor m'anava a 100 em moria de ganes de veure¡l i fer-li un peto---els nois es van plantificar a la porta i tothom cridava "Ques salga la novia!" al final vaig sortir, el carrer estava a petar de gent aplaudint... i el retorobament va fer molta rissa ell de bailarina i jo de pollastre i ala a ballar al mig del carrer. Vem entrar al lloc on feiem el sopar havien llogat una sala i a sota hi ha com una bodega privada amb musica i tot, o sigui k era festa privada, erem uns 40... el sopar va ser molt divertit, amb moltes sorpreses, molta juerga, molts birindis i parlaments... els meus pares, sogres, i padrins tambe van venir... la meva padrina despres del pastis em va regalar els anells... els havia d'anar a recollir pero no em trucaven jejej... kina sorpresa. Idespres de montar el CHOu al sopar, ens vem anar a la sala de la festa, amb barra amb cambrer per nosaltres, musica llums, flxch a carrec del meu padri k li encanta fer de dj i te uns ekips vestials ( el seu fill también el DJ) i primer va entrar tota la gent ( pk despres del sopar van venir cosins meus tambe o sigui k era un munt de penya)
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dc. maig 09, 2007 4:52 pm

Aleshores ens van fer entrar a nosaltres amb una musica molt divertida tots aplaudint alla.. i ala va come´çar la festa tohom ballant, i passant-s'ho molt bé... va ser una despedida una mica diferent i tothom va kedar molt content. Suposo k el fet d'ajuntar nois i noies, molts tenien la parella alla altres intentaven lligar i en resum el joan i jo vem pillar una tajilla k tela!!! pero va ser molt xulo. i res... es despedeix la pollita pikante jejejej!

Em keden 10 dies per la boda!!! un peto a totes!!
Joan i Myriam
Myrim

...

EntradaAutor: iraiosc » dc. maig 09, 2007 5:09 pm

jajajaja myrim ke bo....

"eeeeel pollo, el pollo con una pata, el pollo con las dos patas.... el pollo con la colita... eeeeeel pollo...!!!!" devia de ser per veure-os!! XD

no us estresseu amb dolars o euros o el ke sigui... el ke si recomanaria es portar mes efectiu perke a egipte vam trobar problemes per trobar caixers... mentre ke amb calers sueltos i en bitllets petits sobretot (dolars o euros, tant es) anirá rebé. En quant a la quantitat... cert es ke akest paisos son mes economics o sigui ke trankis... depen dels dies, de si voleu nar a llocs pijets per extrangers... doncs mes o menys... lo ke os recomanin estarà be. Sort!
iraiosc l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 10, 2007 10:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: valuma » dj. maig 10, 2007 7:35 am

Hola chicas....
Muy divertida la despedida myrim!!!!
Cris a k hotel vais, nosotros salimos el martes.
Imatge
[/url]
valuma

Entrades: 1541
Membre des de: dj. maig 18, 2006 1:54 pm

...

EntradaAutor: iraiosc » dj. maig 10, 2007 7:53 am

bon dia valuma!!! ja ho tens tot oi??? ke beeee ara a gaudir!!! anim ja estas!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: Srf » dj. maig 10, 2007 9:03 am

vaya despedida, yo no hacia eso ni loca, con lo vergonzosa que soy!!!

hoy me ponen las uñas de gel i luego a la pelu, a cortarme un poco el pelo i unas mechas i bueno cada dia queda menos.

ayer cuando llegue a casa me encontre en la puerta un cartel qeu decia

" COMENSA EL COMPTE ENRRERE 10 " JEJEJE hoy su`pongo que colgaran el 9 jejej

muchos nervios??? yo la verdad es que muy bien.
Imatge
Srf
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dl. jul. 03, 2006 5:13 pm

EntradaAutor: YY » dj. maig 10, 2007 2:28 pm

Chicas!!!

Las de Mayo a la 1ª pagina!!!

oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!

Recemos por que luzca el sol, los días de nuestra boda!!!!
: sol : : sol : : sol : : sol : : sol :
YY

Entrades: 78
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 2:47 pm

EntradaAutor: Crisyjose » dj. maig 10, 2007 3:48 pm

Hola niñas!!! solo me quedan dos dias que fuuuueerrrteee!!!

Una cosilla alguna sabe lo de las visas que preguntaba en el otro post????

Valuma salimos el luúnes, vamos al Bahia Principe Tulum!! Y tu??? Dnd vas?? Que tal llevas los preparativos???
[/b]
Imatge
Imatge
Crisyjose

Entrades: 243
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: Myrim » dj. maig 10, 2007 4:27 pm

Hola noies com va? jo amb uns nervis a la panxa k es massa, ahir vaig anar a probar el vestit i molt xulo, ha kedat molt bé dimecres mel donen!! pero tinc un dilema encara amb vel o sense?? es k el vestit es molt xulo tipo princesa de la casa novia d'art i `keda be amb i sense i no se k fer...

aix...ho haure de decidir en el ultim moment.

FALTEN 9 DIES!!! ESPEREM K SEGUEIXI FENT SOL!!
Joan i Myriam
Myrim

re

EntradaAutor: Laurita » dj. maig 10, 2007 8:01 pm

Hola Myrim !!

Ja se que aneu al Kantenah, per cert; ¿Us han comentat alguna cosa sobre els adaptadors dels endolls? ¿Qué fareu amb el tema diners?

Que poquet ens queda guapa !!!

Petons,

Laura

:-):-):-): :-):-):-): :-()-) :-()-)
Imatge
[/url]
Laurita

Entrades: 39
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 4:44 pm

EntradaAutor: Srf » dv. maig 11, 2007 8:30 am

cris, que te vaya estupendamente mañana, que tengas un gran dia lo paseis de maravilla i a disfrutar a tope de la fiesta i del viaje, ya nos contaras!

yo voy haciendo cositas, ayer ya fui a recojer las gafas, mis joias a hablar con las xuxes i globos i dejar un poco mas de dinerito, y a las flores, hoy le tengo que confirmar las solapas i mesas.
ya tenemos las minutas, aver si emezamos a poner nombres y organizar ya mejor las mesas.

el lunes voy a recojer el vestido, si me entra claro jejejej pq llevo toda la semana haciendo super bondad i no me he adejgazado ni 1 g!

tranquilas que todo va a salir de cine!
Imatge
Srf

Entrades: 145
Membre des de: dl. jul. 03, 2006 5:13 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant