ETIAM ha escrit:ens donaran algun premi?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
potse el foro mes COJO-NUDO ! de tots !
![]()
![]()
![]()
![]()
HOLA!!!
VAMOS A TENER QUE ABRIR UN POS NUEVO CON ESTE TITULO!!!JEJEJEJEJEJE
L@S + COJONUD@S
Autor: Anna m. » dc. maig 09, 2007 6:57 pm
ETIAM ha escrit:ens donaran algun premi?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
potse el foro mes COJO-NUDO ! de tots !
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: molinos » dc. maig 09, 2007 6:58 pm

Autor: Anna m. » dc. maig 09, 2007 6:58 pm

Autor: Anna m. » dc. maig 09, 2007 7:01 pm

Autor: Baby » dc. maig 09, 2007 7:02 pm
cpalau ha escrit:... YO TENGO UN SAGITARIO... UFFFFFF

Autor: Baby » dc. maig 09, 2007 7:10 pm
guspireta ha escrit:Baby ha escrit:guspireta ha escrit:OStres quina pinta el menú!!! a mi m'espera pasta amb gambetes i verdures, amb formatge (prohibit però que hi farem m'encanta!!!)
Hola Gemma guapa!! Tu també un taure??? jajajja haurem de fer les clubs dels futursmarits taures!!! Així ens donarem suport jajajajjajajaj
jo sincerament el dia que hagi d'estar a l'hospital o faci dieta.. una de dos o em moro de ganes perque no mengo res o no se...
tu imaginat que a mi em prohibisin l'arròs, la pasta i el pollastre!!
uff.. no vull ni imaginar-m'ho però vamos que continurari menjant ho tinc clarissim!!
A veure jo t'explico, jo em vaig anar a fer això pq no podia més amb el meu cos, m'havia pres per la pell un tractament molt fort que em va desgavallar tot l'organisme i portava mesos no trovant.-me bé i prenent antibiòtics i ja farta vaig anar amb aquesta homeopata per veure les intoleràncies als aliments pq ja feia anys que sabia que ho havia de fer. Aquest homeopata ho fa pq la gent perdi pes, pq ho fa en centres d'estètica però jo hi vaig anar per salut, i vaig fer molta bondat, no vaig passar-me gens durant un temps fins que em vaig trobar molt millor i ara vaig fent, em dono capritxes d'allò que m'agrada i que se que no em va bé, però em controlo pq se q si menjo formatge no menjar esparregs, etc. hi ha coses que les he eliminat del tot i m'agradaven però que hi farem.

Autor: molinos » dc. maig 09, 2007 7:13 pm

Autor: Baby » dc. maig 09, 2007 7:14 pm
Aker ha escrit:Guspi!!!!!!...YO TAMBIÉN QUIERO VER TU VESTIDO!!!!!!!!!
Autor: molinos » dc. maig 09, 2007 7:14 pm
VANIA Y LLUIS ha escrit:jo tambe soc SAGITARI!!!!!
arriba es@s Sagitari@s!!!

Autor: molinos » dc. maig 09, 2007 7:16 pm
Baby ha escrit:Aker ha escrit:Guspi!!!!!!...YO TAMBIÉN QUIERO VER TU VESTIDO!!!!!!!!!
yo tambien quero!!!

Autor: guspireta » dc. maig 09, 2007 7:17 pm
molinos ha escrit:ADEU ETIAM, GUSPIRETA I CPALAU. FINS DEMA.
HOLA ANNA, COM ESTAS?

Autor: guspireta » dc. maig 09, 2007 7:20 pm
Anna m. ha escrit:HOLA MOLINOS!!
A RATILLOS...PARECE QUE MEJOR...Y A RATILLOS MUY MAREADA Y DOLORIDA....
POR LO MENOS DE GRIPE INTESTINAL NO QUEDA RASTRO...
Autor: guspireta » dc. maig 09, 2007 7:21 pm
Baby ha escrit:cpalau ha escrit:... YO TENGO UN SAGITARIO... UFFFFFF
Que problema tienes con los sagitarios??? si somos de lo mejorcito !!!
Autor: guspireta » dc. maig 09, 2007 7:22 pm
Baby ha escrit:Uff, jo es que m'agraden molt poques coses... i si me les treiesin...guspireta ha escrit:Baby ha escrit:guspireta ha escrit:OStres quina pinta el menú!!! a mi m'espera pasta amb gambetes i verdures, amb formatge (prohibit però que hi farem m'encanta!!!)
Hola Gemma guapa!! Tu també un taure??? jajajja haurem de fer les clubs dels futursmarits taures!!! Així ens donarem suport jajajajjajajaj
jo sincerament el dia que hagi d'estar a l'hospital o faci dieta.. una de dos o em moro de ganes perque no mengo res o no se...
tu imaginat que a mi em prohibisin l'arròs, la pasta i el pollastre!!
uff.. no vull ni imaginar-m'ho però vamos que continurari menjant ho tinc clarissim!!
A veure jo t'explico, jo em vaig anar a fer això pq no podia més amb el meu cos, m'havia pres per la pell un tractament molt fort que em va desgavallar tot l'organisme i portava mesos no trovant.-me bé i prenent antibiòtics i ja farta vaig anar amb aquesta homeopata per veure les intoleràncies als aliments pq ja feia anys que sabia que ho havia de fer. Aquest homeopata ho fa pq la gent perdi pes, pq ho fa en centres d'estètica però jo hi vaig anar per salut, i vaig fer molta bondat, no vaig passar-me gens durant un temps fins que em vaig trobar molt millor i ara vaig fent, em dono capritxes d'allò que m'agrada i que se que no em va bé, però em controlo pq se q si menjo formatge no menjar esparregs, etc. hi ha coses que les he eliminat del tot i m'agradaven però que hi farem.