Flikina ha escrit:BON DIA WAPES
Sonia: quin pedazo de regal. Quina cara devia posar quan el va veure. Espero que la festa hagui anat super bé.
Lutxa: el vestit és preciós amb tant de volum .
Rossi: m'encanten les ranetes, són super gracioses.
Tere: molt xules les aliances. I sobre el ram jo posaria el simbolisme dels teus tres amors, però amb un altre flor per exemple cales o una altre, i també jugaria amb els colors. És que m'encanten els colors! (ja veus com és el meu vestit). I sobretot el faria super modern i estremat, ja que va lligat a la teva personalitat. Crec que el ram ha de voler dit alguna cosa sobre la nuvia. ÉS UNA OPINIÓ, eh? Jo el ram no el sabre fins el dia de la boda, ja que li vaig dir al meu cosi que lligues amb el vestit i amb la meva personalitat. I li vaig dir: sorpren-me! je je
Chris: El tema del vel és molt personal. Crec que sobretot depèn de com sigui al vestit i també si t'agrada o no?. Jo no volia vel ja que no m'agrada, però també tenia molt clar que dependria molt de vestit que em quedes. Al final vaig agafar un "mocador de cap" amb dos punxes i llarg fins al terra de color burdeus, ja veus que és una mica estrany però lliga molt amb el vestit. Espero haver-te ajudat.
S.O.S Em podeu dir quins papers necessites exactament per casar-te pel civil, ja que no en tenim ni idea i anem una mica tard, com sempre je je. TENIU EL TELEFON DE LA ROSER???
HOLA FLIKINA, GRACIÈS PER EL TEVA OPINIO.....
TENS QUE ANAR A DEMANAR L' EXPEDIENT MATRIMONIAL AL TEU MUNICIPI ON ESTEU EMPADRONATS, QUE US DONAREM DIA I HORA.... I ALLA OS EXPLICARAN ELS PAPERS QUE TENIU QUE PORTAR... (ARA NO RECORDO) UNA VEGADA TENIU L'EXPEDIENTE EL TENIU QUE PORTAR AL JUTGAT DE PAU D'ALLELA O ROSER (SI ET CASES PER LO CIVIL A CAN JONC)..... SI NO, AL JUTGAT DE PAU DEL MUNICIPI ON FEIU LA CELEBRACIO CIVIL.
TLFNO .ROSER: 93 555 31 24
UN PETONET!!!