Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dv. maig 11, 2007 2:21 pm

soc de quart, un poble al costat de girona.
Coneixes mas el marti?? has estat de casament??
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: VaLu » dv. maig 11, 2007 2:24 pm

no no hi he estat de casament, pero el vaig anar a mirar per casarme, es molt maco, pero lo que no ens agradava era la carretera!!
pero el lloc es genial, de veritat!!
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: VaLu » dv. maig 11, 2007 2:25 pm

ja tas fet la prova del vestit no?? va anar be??
>.-<:
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: VaLu » dv. maig 11, 2007 2:26 pm

Has >.-<: >.-<: vist que em fet la pagina 100??
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: TETES » dv. maig 11, 2007 2:33 pm

es veritat!!!!! he començat jo la pagina 100!! quina ilu!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dv. maig 11, 2007 2:35 pm

si la vaig dimarta la prova del vestit. no vas veure les fotos????

La carretera tampoc es tant dolenta!! venint per l'eix i despres una mica de curves per arribar a la casa si pero poquet....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: VaLu » dv. maig 11, 2007 2:44 pm

a pues si que vaig veure les fotos!!! :hmm::

i ja has triat el menu??
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: TETES » dv. maig 11, 2007 2:55 pm

si ja esta triat, el diumenge passat. pagines enrere estra explicat el meu tast i tambe hi ha el menu final
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 11, 2007 3:09 pm

nenes com garleuuu, que m'he hagut d'estar 1/4 per posar-me al dia! Tetes jo la música, quan en penso una que m'agrada me l'apunto en una llibreta, i llavors ja triarem, pel video o per la festa.

Jo les invitacions les donaré pel nadal, pero nosaltres ens casem a l'abril, si és pel juliol jo també ho trobo un pel massa d'hora, però vaja si ja ho tens tot clar i vols aprofitar (com nosaltres) que la gent es reuneix doncs endavant.
Visitant

EntradaAutor: sira » dv. maig 11, 2007 3:51 pm

Hola a totes!!! em sembla que no hi ha ningú però "bueno" què hi farem!

Veig que aquest matí no heu parat eh! :-.:·::
Només dir-vos que aquest cap de setmana s'ha d'aprofitar perquè diuen que farà molt bon temps així que a prendre el solet : sol : i quedar morenes i guapes! :-)0(-:

Bon cap de setmana! :-)ok:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: LIDIA I LLUIS » ds. maig 12, 2007 10:07 pm

HOLA GUAPA!! NO HE TROBAT EL TEU TAST TU EL FAS PER EL GINJOLER FINALMENT??? NOSALTRES VOLIEM MIRAR CAN JUVANY TU L'HAS MIRAT QUE TAL ES???? EXPLIQUEM MES COSETES DEL CATERING ..

DONCS NOIES DEMA JA ANEM A DONAR UNA PAGA HI SENYAL AL MAS MARTI VAYA TELA.... AVUI HE ESTAT A BARCELONA COMPRANT UN VESTIT PER DOS CASAMENTS QUE TINC AQUEST ESTIU ... NO VEGIS SI VOLS ANAR UNA MICA GUAY T'HAS DE GASTAR LA PASTA PER UN VESTIT..... PERO BUENO... ES MOLT MACO JA L'AMORTITZARE AMB ELS PROXIMS CASAMENTS QUE TINDRE... L'HE COMPRAT A LA BOTIGA BALMA ES UNA BOTIGA QUE ESTA A GANDUCHE LA PART ALTA DE BCN ... ME LA VA RECOMANAR UNA AMIGA TENEN COSES MOLT I MOLT MAQUES PERO MOLT CARES.....

BUENO NOIETES,, QUE VAGI BE EL FINDE...

PETONETS

PERDONEU PER ESCRIURE EN MAJUSCULES...

APA CIAOOOOO

AH PER CERT!!! COM POSEU AIXO DELS DIES QUE US FALTEN JO NO HO SE POSAR....

ADEU.....
LIDIA I LLUIS

Entrades: 37
Membre des de: dg. maig 06, 2007 4:31 pm

EntradaAutor: Stella » dg. maig 13, 2007 7:17 pm

Hola!!!!
Com esteu reines?? be escric al post epr demanar-vos informacio! be jo ja m'he casat i de fet us demano el mateix q a les gironines del 2007! Resulta que tinc una amiga que es vol casar a l'estiu i esta buscant un restaurant que estigui a la Bisbal o rodalies, jo com fa temps q vaig celebrar el casament i de fet el vam fer a Lloret no conec res per alla si algú em pogues ajudar i passar-me informacio d'algún lloc li estaria mol agraïda!
Moltes gracies! :-)ok:
Stella

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Espe » dl. maig 14, 2007 7:48 am

Bon dia noies, ostres porto mitja hora posant-me al dia!!! jeje
El divendres vaig estar molt liada a la feina i no vaig tenir ni un moment per connectar-me.

Nosaltres no tenim cap novetat del casament de moment!
Avui a les 11.30 vaig als jutjats al Servei d'orientació jurídica a parlar amb un advocat sobre el tema del pis, ja que demà a la tarda el promotor s'ha dignat a donar la cara, i anirem a parlar amb ell, a veure que ens diu, perquè després de dos anys d'haver comprat el pis, ara resulta que la persona que estava allà informant de la promoció a fotut el camp i diuen que alguna cosa que havíem demanat que ens posessin que ell ens havia dit que era opcional, ara no saben si ens les posaran, com per exemple la porta del menjador (era opcional si volies porta o no) .
Jo la vaig demanar i ara diuen que no ho tenen apuntat. Bé com jo hi han varis veïns, fins i tot ahir per Girona hem vaig trobar un veí que el seu pis està completament acabat només li falta el parquet i no li han posat la porta, i ja te el pis pintat i tot. Són uns poca vergonya.

Com podeu veure la setmana comença fort.

Que tal el cap de setmana? Teniu novetats?
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dl. maig 14, 2007 7:54 am

A per cert Stella, prop de la Bisbal hi ha un restaurant que es diu els Jardins de l'Empordà, és un Jardí Botànic i després tenen uns salons on fal els casaments. També hi ha un restaurant que es diu la Cuina de Can Pipes a Mont-ras. I ja no recordo cap més. :hmm::
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 14, 2007 8:21 am

Hola guapes!!!

Vaia xerrameca!!!! que tal el cap de setmana? jo tinc agulletes de pintar les tanques del jardí!!!

Espe espero que tinguis molta sort sino ves a OCU de Girona ells tenen un tribunal d'arbitratge gratuit que és on nosaltres estem adderits per veure si solucionem els problemes ànims!!!

Lidia jo no conec el catering de Can Juvany jo estic entre El Ginjoler i Les Magnòlies.

Estela jo et puc recomanar només El Molí de l'Escala que ho fan espectacular!

Bueno així ja coneixeu totes on treballo!!! doncs jo a dinar vaig normalment al NIMs a fer un plat combinat pero també hi he anat al 21!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 14, 2007 8:23 am

LIDIA I LLUIS ha escrit:HOLA GUAPA!! NO HE TROBAT EL TEU TAST TU EL FAS PER EL GINJOLER FINALMENT??? NOSALTRES VOLIEM MIRAR CAN JUVANY TU L'HAS MIRAT QUE TAL ES???? EXPLIQUEM MES COSETES DEL CATERING ..

DONCS NOIES DEMA JA ANEM A DONAR UNA PAGA HI SENYAL AL MAS MARTI VAYA TELA.... AVUI HE ESTAT A BARCELONA COMPRANT UN VESTIT PER DOS CASAMENTS QUE TINC AQUEST ESTIU ... NO VEGIS SI VOLS ANAR UNA MICA GUAY T'HAS DE GASTAR LA PASTA PER UN VESTIT..... PERO BUENO... ES MOLT MACO JA L'AMORTITZARE AMB ELS PROXIMS CASAMENTS QUE TINDRE... L'HE COMPRAT A LA BOTIGA BALMA ES UNA BOTIGA QUE ESTA A GANDUCHE LA PART ALTA DE BCN ... ME LA VA RECOMANAR UNA AMIGA TENEN COSES MOLT I MOLT MAQUES PERO MOLT CARES.....

BUENO NOIETES,, QUE VAGI BE EL FINDE...

PETONETS

PERDONEU PER ESCRIURE EN MAJUSCULES...

APA CIAOOOOO

AH PER CERT!!! COM POSEU AIXO DELS DIES QUE US FALTEN JO NO HO SE POSAR....

ADEU.....

Per posar-ho així com ho tenim els de nuvis. org has de fer-te la teva pàgina de casament que ja veuràs que els passos son molt sencills a www.nuvis.org allà seleccionaras el ticket que vulguis i et surtirà com una adreça web que hauras de copiar i enganxar al teu perfil. Si tens dubtes al forum d'ajuda t'ho explica....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 14, 2007 8:24 am

DEW24 ha escrit:bon dia wapes!!!!!
bueno bona tarda millor no? :-)

tens tota la rao del mon gemma, entro quan el c........no se'n entera, que sempre esta a l'aguait!!! pues jo vaig sovint a dinar al 21 de josep pla!!!
:-)---(-:

pues referent a les cançons jo tinc pensada per entrar al restaurant la d'aerosmith per la pelicula d'armaggedon: don't want to miss a thing m'encanta!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Ostres aquesta nosaltres la tenim apuntada com a possible candidata pel primer ball!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 14, 2007 8:42 am

bon dia noies! quin dia tan lleig que fa avui! Jo si que tinc informació sobre el catering de Can Juvany ho puc buscar si t'interessa. Gemma ja teniu sabates?
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 14, 2007 8:44 am

Bon dia SHYLA reina!!!! no encara no!!!!!! hem d'anar el dimarts al migdia a l'HIpercor l'únic lloc de Girona que ens queda per trobar-les!!! les d'en Raül eh?! jo encara no me mirat les meves....

Això si.... ja tinc collaret!!! a verue si trobo una foto i us el poso....
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 14, 2007 9:03 am

el collaret de la sogra finalment? vaja tela les sabates, sempre té tants problemes?
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants