Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. maig 14, 2007 5:34 pm

Gràcies per aquests ànims Tetes!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dl. maig 14, 2007 5:38 pm

de res guapes!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: VaLu » dt. maig 15, 2007 8:36 am

bon dia!!!com esteu???
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Espe » dt. maig 15, 2007 8:40 am

Hola bon dia noies!
Veig que us preocupa el tema vestit, a mi hem passa igual però espero com diu Tetes que a mida d'anar emprovant trobi el que m'agrada, jeje!

Stella ja saps que pel que necessitis aquí estem, jo et puc donar informació del Jardins de l'Empordà perquè vam anar a veure'l.

Bé ahir vaig anar al SOJ als jutjats i vaig parlar amb una advocada i la veritat, com a solució i per fer pressió al promotor es dir-li que si no ens posa lo que ens varen dir, dons prendrem accions judicials. El tema dels acabats que ens deien que ens posarien o que eren opcionals i que ara no sabem si ens posaran, hem va dir que hem d'arribar a un acord amb el promotor i si no ho volen dons "amenaçar" en posar denúncia, ja que porten un any de retràs amb l'entrega del pis, segons el contracte ens l'haurien d'haver entregat l'estiu passat.

A veure amb quina ens surt aquesta tarda el promotor, estic una mica nervi!! :-(
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: VaLu » dt. maig 15, 2007 8:43 am

ostres ESPE!!
com esta el pati, no???
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: TETES » dt. maig 15, 2007 9:20 am

Bon dia ninetes!!

Ostres Espe, quina gran put.....tot aixo em sona tant....i lo pitjor es que a part de no fer res del que els demanes t'ho entreguin tard i despres tot de problemes...nosaltres ens passava igual, els canvis que ens havia de fer a nos els feia al vei de davant i viceversa i res, un desastre...i depsres de 10 mesos de retras i amb un any i mig que estan els pisos escriturats no deixen de sortir problemes...es el pa de cada dia...nosaltres estem amb temes de denunciar perque passen de tot, ho estem arreglant tot nosaltres i parlem de problemes importants...
En fi, MOLTS ANIMS!!!!!! :-()-) :-()-)

Que tal esteu???
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 15, 2007 9:20 am

hola bon dia noies! vaja lios que teniu totes amb els pisos, jo que pensava que havia tingut lios pero res comparat. A veure si podeu solucionar-ho totes aviat!
Visitant

EntradaAutor: Espe » dt. maig 15, 2007 9:53 am

Gracies noies pels anims!
Dons si ja veig que tothom està igual, jo crec que ens hem de posar serios i no deixar que es sortin amb la seva. El problema es que encara no ens han entregat els pisos i no conec als veins, només algun i clar per posar una denúncia conjunta es dificil si no coneixes a la gent, però si aquesta tarda no treiem res de positiu amb el promotor, penso moure cel i terra. Estem cansants que ens enganyin.

Lo que si posaré si no m'entreguen avui la memoria de qualitats, es la reclamació a consum.
Imatge
Espe

EntradaAutor: TETES » dt. maig 15, 2007 9:58 am

a on las comprat el pis? i la promotora? si es pot saber.... es que com estic en el mon es per tenir-ho en compte i no fer tractes amb ells....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: VaLu » dt. maig 15, 2007 9:58 am

pues molt be!!jo tapollo perque es pensen que poden fer amb el personal el que vulguin!!
si vols jo vinc a fer pilo tambe!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: Espe » dt. maig 15, 2007 10:09 am

Jejeje Vania estaria bé, quanta més gent millor.
La promotora és Gironès Parc, SL, i el representant i propietari de tot es en Josep Gou i Casadevall.
Són els pisos que estan fent al costat del Centre Comercial Espai Gironès d'aquí Salt. Si coneixeu algú que s'hagi comprat un pis aquí mho digueu! jeje
Imatge
Espe

EntradaAutor: VaLu » dt. maig 15, 2007 10:13 am

jo no conec ningu pero lo dicho, que si tens problemes mo dius que jo vinc a fer pilo, i si fa falta porto el meu germa i la seva colla!!!que ja es gent ja!!!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: TETES » dt. maig 15, 2007 10:15 am

pero els de la primera fase ja stan entregats no? jo es que se que una ex del meu germa se n'ha comprat un i ja el te escriturat de fa uns mesos i va dir que tot molt i molt be, que li havia entregat perfectec i els acabats molt be...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Espe » dt. maig 15, 2007 10:44 am

Ho tindré en compte Vania! jeje

Tetes es que de la primera Fase hi han 3 blocs que ja han entregat però en queden 4 que encara estan acabant i que som els que tenim la piscina i jardins comunitaris.
No si per lo que m'han dit estan ven acabats, però van amb retard en l'entrega, els nostres, bé i els d'aquesta noia també els van entregar tard perquè conec un veí que estava negre ja, perquè estava de lloguer.

El problema es que hi han coses que ens deien que posarien i ara venen amb el cuento que no ho tenen apuntat i que no saben si m'ho posaran i si m'ho posen si ho haurè de pagar yo, una de les coses la porta al menjador, segons el que estava allà informant, era opcional, i jo la vaig demanar i ara hem diuen que no ho tenen apuntat.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 15, 2007 10:51 am

on tenim avui a la Gemma?? :hmm::
Visitant

EntradaAutor: VaLu » dt. maig 15, 2007 1:50 pm

tela tela!!!!!!!
quin follon!!pero tu no et posis nerviosa, que ja veuras com acaba tot be!!!!!!!! >.-<:
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: VaLu » dt. maig 15, 2007 1:52 pm

tinc una pregunta :hmm::
vosaltres coneixeu giroimatge, o algu que hagi fet el seu casament amb ells???
es que m'agrada bastant, pero m'agradaria tenir opinions!!gracies xules!!!!!!!! :-()-)
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 15, 2007 4:51 pm

vania jo no puc ajudar-te, però potser alguna de les altres de girona si podran, sino pots mirar al post del 2007.
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 16, 2007 8:19 am

Bon dia noies! ahir estava paxuxa de la panxa i no vaig venir a treballar... avui almenys de moment m'he pogut desenganxar de la tapa del WC!!!

Veig que esteu amb els problemes del pis... Espe es molt xungo enfrentar-hi nosaltres els vam amanaçar amb que si no els denunciariem i al final ens van dir a la cara que no farien res mes a casa meva fins que tinguessin una demanada judicial a sobre la taula... i clar ells son molt llestos... volen que tu iniciïs un procés que val unes peles amb advocats, etc i just abans d'arribar a judici l'aturen i et fan el que t'han de fer per que per llei els hi toca i d'aquesta manera tu ja t'has gastat unes peles amb advocats. Si arribessin a judici saben que el perden i que a més han de pagar costes.... per això rallen el límit per que cadascú s'hagi de pagar lo seu....

Nosaltres vam optar primer per anar a Agencia Catalana de Consum i adderir-nos al tribunal d'arbitratge que es gratuït abans de pendre la decissió d'anar al jutjat... diessim que és un pas previ... espero tenir sort... m'han de dir alguna cosa d'aquí poc...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. maig 16, 2007 8:20 am

Vania jo tampoc la veritat es que encara no m'he començat a mirar res del fotograf!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants